Camping Delflandhoeve

7.8GoedScore uit 39 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 39 reviews
  • 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

38 Reviews over Delflandhoeve

• 7Wim21-06-2021

Bij dit Campingtarief, Wifi ver onder de maat.

5 nachten in juni. De plaatsen zijn ruim, vele met mooi uitzicht. Zelf werd ik betrapt op het feit dat ik een omweg maakte van 10 meter om even de boodschappen naast de caravan te zetten. Dit was beslist niet de bedoeling en ik moest hiervoor de kruiwagen lenen. O.K. ik kleurde iets buiten de lijntjes, sorry. Maar gisteren stond uw auto er ook al legde mevrouw uit. Klopt, omdat er noodweer werd voorspeld heb ik de voortent en alle spullen veiligheidshalve alvast in de auto gelegd. Ook hiervoor had ik de kruiwagen moeten lenen. De belerende manier waarop ik aangesproken werd deed mij denken aan 67 jaar geleden, de juf op de kleuterschool. Dat er een oude kampeerwagen langsrijdt waarvan de uitlaatgassen 5 minuten later nog in de caravan hangen, kan gebeuren. Een andere (erg mooie) camper die met een soort van F1 uitlaat boodschappen gaat doen, soit. Waarschijnlijk geen regels voor, in mijn ogen wel storender voor andere gasten.

• 7Eef13-08-2020

Nooit meer

Deze camping ziet er fantastisch uit en ligt op een mooie locatie bij Delft en Rotterdam. We zijn hier nu 3 jaar achtereenvolgend geweest en iedere keer werd de gastvrijheid slechter. Absoluut dieptepunt was deze vakantie. Wegens de extra corona-regels mochten er geen gasten op het terrein. Onze zoon+ schoondochter met baby-tje van 4 weken snakten naar enige verkoeling onder de bomen op de camping (het was ca 36 graden). De campingeigenaresse wilde op geen enkele manier meewerken: Ik stelde voor hen bij ons bij te boeken (we waren maar met z'n tweeën) of zelfs voor één dag een extra kampeerplek te boeken zodat de camping ook nog wat extra inkomsten had. De dame in kwestie weigerde ook maar één seconde te luisteren, laat staan een beetje mee te denken. Geen enkel overleg was mogelijk. een camping beheren betekent meer dan het gazon maaien en de centjes innen; zoek de woorden "empathie", "gastvrijheid" en "denken in oplossingen" eens op.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Familie Bekkers.21-08-2019

Aanrader met vijf sterren.

Prachtige natuur, heel veel ruimte, super schoon sanitair, geen afgebakende kampeerplaatsen en bovenal uiterst vriendelijke en gastvrije eigenaren, maken dit echt tot onze favouriete camping. Het waren 14 fantastische dagen.

• 6Yvonne04-08-2019

Nooit meer.

Meestal positieve reactie’s van deze camping, maar de werkelijkheid kan ook anders zijn. Je aanmelden kan op verschillende tijden. Wij waren 20 minuten te vroeg, dus ik belde of we er al op mochten. Dat kon als je maar niet in de pad staat. Ok en dan wordt er als laatste gezegd en tot 15.00 uur. Zo van: blijf nog maar wachten. Waag het niet om met een caravan te komen waarvan de eigenaresse denkt dat hij langer is dan 6 meter. Je caravan wordt ter plaatse opgemeten met een centimeter. En dan nog vol blijven houden dat hij langer is dan 6 meter. Wat een onsympathieke binnenkomer. Wij kamperen al meer dan 40 jaar en hebben dit nog nooit meegemaakt. En dat er iedere keer boven aan de dijk een schoolbord staat met de tekst: parkeren op de dijk. Terwijl er beneden bij de camping wel plaats is. Voor het bezoeken van verschillende steden is het een goeie camping. Als je de rest op de koop toe neemt. Voor ons nooit meer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jan van Vugt19-06-2019

Geweldige plek.

Met onze groep alleenstaande kampeerders fijne tijd gehad tijdens Hemelvaart en Pinksteren,bij Ine en Alex. Echt een verrassing dat er zo een mooie plek is onder de rook van Delft,Rotterdam,en Den Haag. Prachtige natuurlijke en rustige camping met een verscheidenheid van planten en vogels. Komen er erg graag nog een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Arend Maatkamp04-06-2019

Paradijsje bijna in de stad :-)

Heerlijke omgeving waar je er echt effe tussenuit bent, goed bereikbaar vanuit Delft (en Rotterdam) fijne mensen en goede service. Ze hebben ook kanos die je voor een goeie prijs kan huren en een paar heerlijke routes kan varen. Erg relax dat je vuurkorven en hout kan afnemen en dat niet zelf mee hoeft te zeulen

• 8JOHAN26-05-2019

voor herhaling vatbaar

Groen, netjes en schoon, veel ruimte en rust.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Corry Verver14-08-2018

Fantastische camping

Voor de tweede keer deze camping bezocht en wederom genoten van de rust, de natuur, het vrije uitzicht en de buitengewoon vriendelijke eigenaren. Een echte aanrader voor iedereen die van de natuur houdt maar ook graag een uitstapje naar de grote steden maakt.

• 9Laurens13-08-2018

Geweldig

Prachtig gelegen aan de rand van Delft met hele ruime plaatsen. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en iedereen krijgt in bruikleen een uitgebreide infomap mee. De informele sfeer op de camping en ook veel buitenlandse kampeerders gaven ons het gevoel dat we echt een weekje op vakantie zijn geweest. Veel te zien in de omgeving: cultuur, natuur, strand. Je verwacht niet dat in de randstad de natuur zo mooi en gevarieerd is... Wij komen zeker nog eens terug

• 9L. S12-08-2018

Controlerende eigenaresse bezorgt stress

Camping voor het tweede jaar bezocht. Helaas komen wij hier niet meer vanwege onvriendelijke en controlerende eigenaresse, die ons (3 volwassen mensen) 3 dagen een knoop in onze maag bezorgd heeft. De manier van in gesprek gaan, is zo kleinerend en bestraffend, i.p.v. vragen stellend, belangstellend. Rijdt steeds rondjes over de camping, imet onze ervaring, niet om dienstbaar/bereikbaar te zijn, maar op een bespiedende manier ter controle. In plaats van tot rust komen en ons ontspanning voelen, waren we steeds op onze hoede, of we in haar ogen misschien iets niet goed deden. Vreselijk. Prachtige natuurcamping, rustige sfeer, midden in de natuur en tegelijk dichtbij steden en strand om te bezoeken. Schitterend! Ontzettend jammer dat we deze camping voortaan voorbij zullen rijden en onze aanbevelingen naar familie en vrienden weer intrekken!

Camping Delflandhoeve info

• NaturistencampingNiet beschikbaar