Hotel De Plataan Delft Centrum

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Hotel De Plataan Delft Centrum
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor De Plataan Delft Centrum voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel De Plataan Delft Centrum in het Nederlands

De ligging van het hotel is super! alles op loopafstand. Prijs/kwaliteit wat matig, serieus aan de prijs, voor een redelijk gedateerde kamer. Als je doucht is alles nat. Jaccuzi is was wel super. Ontbijt was matig. Erg rommelig, duurde erg lang voordat vuile vaat werd opgeruimd. De scrambled eggs waren koud. De hele sfeer van het pand is wel super leuk!

Oude grandeur bij De Plataan

Inger
26-3-2018

Hotel De Plataan ademt sfeer uit en is prachtig gedecoreerd, met name de lampen in de eetzaal. het personeel, wij hebben het hele weekend niemand gezien die ouder was dan 25 jaar, is uiterst vriendelijk en voorkomend en ook het ontbijt was prima verzorgd. Onze kamer was ietwat gedateerd, met ramen die amper open konden (terwijl het erg warm was in de kamer), een smal 140 cm bed met een smal dekbed en een douchecabine en toilet met een soort plastic koker eromheen doorzichtig maar wel versierd met een decoratie van bladeren. Vreemde constructie... Na het douchen was de hele vloer nat en daardoor spekglad, omdat de douchewand veel te kort is om dit te voorkomen. De kraan van de wastafel bleek voor 90% onder het planchet gemonteerd waardoor er moeilijk bij te komen was. Wel gezellig dat er naast een televisie ook een radio op de kamer staat. De biologisch verantwoorde zeep ruikt goddelijk, ik had daar graag een emmer van meegenomen!

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding

Review krant
26-9-2017

De ligging was goed en er waren grappige aankledingen maar het gebouw was muf, kamer onhygiënisch en werden tekortkomingen gezet onder het plaatje 'biologisch. Review heeft foto's gemaakt aangezien er een aantal dingen zeer slecht waren.Het bedrag per kamer per nacht was stuitend voor dit aanbod.

Schattig hotel

G van den Ende
18-6-2017

Schattig hotel met zo fout interieur dat het weer leuk word! Ontbijt was prima. Alles op loopafstand. Ideaal voor een weekendje weg.

Een super gastvrouw in uitstekend hotel

Blieck Linda
27-5-2017

Bij deze uitbaatster in dit hotel voel je je met goede zorg omringt. Men doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Eveneens is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Een hotel die voor mij de eerste keuze is als we nog eens richting Nederland gaan.

fantastisch en vooral uniek hotel

Anja
2-5-2017

Hotel is gelegen in een mooi gebouw op een mooie locatie (rustig, verkeersvrij plein)Vooral het unieke concept (diverse themakamers) maken van dit hotel een echte aanrader!

eigen parkeergelegenheid (wel kleine plaatsjes) is zeker een plus

Genoten van een lekker ontbijtbuffet met verse producten (zoet en hartig beleg, diverse broodjes, ontbijtgranen, vers fruit, verse yoghurt, ...)

een aanrader!

Gezellig hotel met veel service

Wilma ten wolde
28-10-2016

Het is een schoon hotel met oog op het milieu . Zeer vriendelijke personeel. Ligt mooi midden in de stad. Erg gezellig op een mooi pleintje.

gezellig,en goed

van deijck
27-6-2016

pluspunt;ligt in centrum en eigen parkeer gelegenheid

Minpunt:geen airco en minibar.

tafeltjes [2 personen] te kort op de andere tafel voor 2 personen.

Ed
11-6-2016

Een hotel in het centrum met een eigen parkeergelegenheid als je op tijd bent want er zijn maar 25 plekken maar even verder op is er op de paardenmarkt plek genoeg maar moet je een stukje lopen.

Kamer was een zogenaamde themakamer met voor ons alles erop en eraan whirpool regendouche met

+hoogtezon elektrisch verstelbare bedden televisie radio en haarfohn die heerlijk leggen.

Hotel legt heerlijk dicht bij het centrum van Delft kortom helemaal Top

Een geweldig ontbijt waar geen nee te koop is en tot in de puntjes verzorgt

Een leuk terras om wat te drinken

Personeel Top kortom zou het zo weer boeken

Uniek en gastvrij!

Nicky
23-2-2016

Uniek hotel op een centraal gelegen plek in de stad. Geslapen in een mooie thema kamer, Mexicaanse stijl. Heerlijk ontbeten (vers en uitgebreid). Groot pluspunt is ook het gastvrije personeel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Plataan Delft Centrum in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Plataan Delft Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.