Hotel De Plataan Delft Centrum

Hotel De Plataan Delft Centrumstersterster

4.8Matig

Nederland, Zuid-Holland, Delft

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor De Plataan Delft Centrum voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

134 reviews over Hotel De Plataan Delft Centrum

• 2019
    3Robin Vermeulen11-11-2019

Schandalige behandeling en kamer veelste klein.

Nooit maar dan ook nooit heen gaan. Het is een schande je betaald 170 voor een kamer die echt klein en oud is. Wij zaten in de Dadelpalm een kamer zo groot als een notendop. Bed en stoel zijn oud en kraken, badkamer kan je je kont niet keren en het bad wat in de kamer staat is zo klein dat je er niet in kan zitten of liggen. Wanneer je dit gaat melden bij het management ontkennen ze alles en zeggen alleen maar ik sta achter mijn product. Heb geprobeerd om tot een oplossing te komen. Maar zelfs aangeboden om 50/50 te doen. We waren om 15.00 binnen en om 18.00 weer vertrokken. Schandalig behandeld ook na mail verkeer en niks terug gekregen. Dus daarom geen ster waard en zeker geen 170 euro. Prijs kwaliteit verhouding slaat nergens op.

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    7Cindy03-04-2018

mooie locatie, matige service en beperkte luxe

De ligging van het hotel is super! alles op loopafstand. Prijs/kwaliteit wat matig, serieus aan de prijs, voor een redelijk gedateerde kamer. Als je doucht is alles nat. Jaccuzi is was wel super. Ontbijt was matig. Erg rommelig, duurde erg lang voordat vuile vaat werd opgeruimd. De scrambled eggs waren koud. De hele sfeer van het pand is wel super leuk!

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Inger26-03-2018

Oude grandeur bij De Plataan

Hotel De Plataan ademt sfeer uit en is prachtig gedecoreerd, met name de lampen in de eetzaal. het personeel, wij hebben het hele weekend niemand gezien die ouder was dan 25 jaar, is uiterst vriendelijk en voorkomend en ook het ontbijt was prima verzorgd. Onze kamer was ietwat gedateerd, met ramen die amper open konden (terwijl het erg warm was in de kamer), een smal 140 cm bed met een smal dekbed en een douchecabine en toilet met een soort plastic koker eromheen doorzichtig maar wel versierd met een decoratie van bladeren. Vreemde constructie... Na het douchen was de hele vloer nat en daardoor spekglad, omdat de douchewand veel te kort is om dit te voorkomen. De kraan van de wastafel bleek voor 90% onder het planchet gemonteerd waardoor er moeilijk bij te komen was. Wel gezellig dat er naast een televisie ook een radio op de kamer staat. De biologisch verantwoorde zeep ruikt goddelijk, ik had daar graag een emmer van meegenomen!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

4Review krant26-09-2017

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding

De ligging was goed en er waren grappige aankledingen maar het gebouw was muf, kamer onhygiënisch en werden tekortkomingen gezet onder het plaatje 'biologisch. Review heeft foto's gemaakt aangezien er een aantal dingen zeer slecht waren.Het bedrag per kamer per nacht was stuitend voor dit aanbod.

Gereisd met partner in september 2017

• 8G van den Ende18-06-2017

Schattig hotel

Schattig hotel met zo fout interieur dat het weer leuk word! Ontbijt was prima. Alles op loopafstand. Ideaal voor een weekendje weg.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Blieck Linda27-05-2017

Een super gastvrouw in uitstekend hotel

Bij deze uitbaatster in dit hotel voel je je met goede zorg omringt. Men doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Eveneens is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Een hotel die voor mij de eerste keuze is als we nog eens richting Nederland gaan.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Anja02-05-2017

fantastisch en vooral uniek hotel

Hotel is gelegen in een mooi gebouw op een mooie locatie (rustig, verkeersvrij plein)Vooral het unieke concept (diverse themakamers) maken van dit hotel een echte aanrader! eigen parkeergelegenheid (wel kleine plaatsjes) is zeker een plus Genoten van een lekker ontbijtbuffet met verse producten (zoet en hartig beleg, diverse broodjes, ontbijtgranen, vers fruit, verse yoghurt, ...) een aanrader!

Gereisd met partner in april 2017

• 10Wilma ten wolde28-10-2016

Gezellig hotel met veel service

Het is een schoon hotel met oog op het milieu . Zeer vriendelijke personeel. Ligt mooi midden in de stad. Erg gezellig op een mooi pleintje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7van deijck27-06-2016

gezellig,en goed

pluspunt;ligt in centrum en eigen parkeer gelegenheid Minpunt:geen airco en minibar. tafeltjes [2 personen] te kort op de andere tafel voor 2 personen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Ed11-06-2016

Een hotel in het centrum met een eigen parkeergelegenheid als je op tijd bent want er zijn maar 25 plekken maar even verder op is er op de paardenmarkt plek genoeg maar moet je een stukje lopen. Kamer was een zogenaamde themakamer met voor ons alles erop en eraan whirpool regendouche met +hoogtezon elektrisch verstelbare bedden televisie radio en haarfohn die heerlijk leggen. Hotel legt heerlijk dicht bij het centrum van Delft kortom helemaal Top Een geweldig ontbijt waar geen nee te koop is en tot in de puntjes verzorgt Een leuk terras om wat te drinken Personeel Top kortom zou het zo weer boeken

Gereisd met partner in juni 2016

6 tips over Hotel De Plataan Delft Centrum

• Tessa, 09-04-2012 Rapporteren

themakamer amber is echt super leuk

• Carool1985, 21-01-2013 Rapporteren

De eigenaar is erg aardig en bood ons een rondleiding aan door het hotel. Het was erg leuk om alle verschillende themakamers te zien. Je kunt dit ook bij de receptie aanvragen. Echt een aanrader!

• Ronald, 23-03-2013 Rapporteren

Ga lekker Hollands eten in restaurant De Dis aan de Beestenmarkt!

0 vragen over Hotel De Plataan Delft Centrum

Hotel De Plataan Delft Centrum info

• Aantal sterrenstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken