Hotel Campanile Delft

36 reviews over Hotel Campanile Delft in het Nederlands

Prima !

Kris
7-8-2017

Prima hotel om Delft en Rotterdam te ontdekken, kamers proper, bedden goed, ontbijt zeer goed en uitgebreid. Zeker een aanrader dit hotel

nooit meer

Neeltje
25-7-2017

personeel was aardig

vergane glorie in het hotel

schone kamer

veel te kleine kamer zonder balkon er kon maar een klein raampje open benauwd en warm airco kon niet lager dan 19 graden.

ligging ver buiten het centrum op een industrie terrein

niet gezellig

Ik zou dit hotel niet aanbevelen

Henk
1-4-2017

Receptie aardig. Bedden slecht, vloerbedekking vies, in bad douchen. Ontbijt slecht, brood was oud, ook werd er niet voldoende bijgevuld

Geweldig

Henk
31-10-2016

Goed eten, leuke medewerkers, prima kamers. Er was nog een groep, die hadden wat lawaai maar om 1:00 uur was het stil. Geen problemen, we konden toch een uur langer slapen.

Prima overnachtingshotel

Harm
5-9-2016

Budgethotel. Kleine maar zeer nette kamer. Restaurant en bar hebben de uitstraling van een kantine

Rustig hotel met alle basis gemakken.

Astrid
21-8-2016

Zeer vriendelijk personeel in het bijzonder de nachtportier met de vlecht erg behulpzame man.

Geweldig gezellig en fijn hotel

Gerard
6-5-2016

Zeer vriendelijke en vrolijke mensen.

Diner was lekker en ruime hoeveelheid.

Ontbijt ruime keuze.

Aanrader!!!

Eenvoudig

Emmie
11-5-2015

Eenvoudig hotel op 30 minuten loopafstand van het centrum. Kamers zeer klein, bedden goed te doen met een heel klein hoofdkussentje. Ontbijt was redelijk, alleen werd het ontbijt verzorgd door een zeer smoezelig uitziende dame met vet haar, vuile kleding en een zeer onvriendelijke uitstraling en niet Nederlands sprekend. Erg jammer dat het hotel geen aandacht besteed aan de uiterlijke verzorging van het keuken personeel.

Leuk hotel

bertusmonica1951
1-9-2014

Wij hadden een prima kamer met goede bedden. Het ontbijt was prima.

Naar Delft gewandeld, ca 15 minuten en dan ben je in het centrum. Goed te doen

ok voor 1 of 2 nachten

asdejong
31-8-2014

Hotel ligt buiten het centrum op een klein kantorenpark. Kamer was ok en schoon. Badkamer was ruim maar douchegordijn in een badkuip heeft niet mijn voorkeur. Voldoende parkeerruimte. Ontbijt was standaard incl. (roerbak) ei.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Delft in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Delft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.