Vakantiehuis De Lusthof

1 review over Vakantiehuis De Lusthof in het Nederlands

fantastisch

m ruigrok
30-5-2014

de lusthof is een fantastisch vakantiehuisje dichtbij de historische stad delft en in delft kan je zo de tram naar scheveningen of denhaag nemen of de trein naar rotterdam het huisje is zeer landelijk gelegen in veel groen het huisje is keurig schoon en ziet er netjes uit rondom het huisje word nog aan gewerkt voor d kinderen een klein speelparadijs[trampoline ,grote klimtoren de gastvrouw is zeer vriendelijk en bereid met alles te helpen

Gereisd Met partner in mei 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Lusthof in Delfgauw, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Lusthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.