Hotel NH Capelle

• Onvoldoende: 1 - 5

Uitstekend verblijf.

Elisabeth
28-10-2017

Mooie grote kamers. Vriendelijk personeel.

Heerlijk veelzijdig ontbijt.

Kranten aanwezig.

Geweldig net hotel met vriendelijk personeel!

Ben en Diny
21-7-2017

Het hotel is schoon de kamers ruim mooie badkamer met ligbad en fijne douche boven het bad, elke dag werden de handdoeken verschoond en de kamer schoongemaakt.

Het personeel is zeer behulpzaam en erg vriendelijk

Het ontbijt was geweldig erg uitgebreid met diverse soorten broodjes en beleg zowel hartig als zoet Engels ontbijt yoghurt met muslie enz teveel om op te noemen

Vier soorten vers geperst sap koffie thee melk

De ligging was voor ons perfect we hebben heerlijke fietstochten gemaakt door Rotterdam en omgeving onze fietsen konden in een gesloten fietsenstalling staan.

Niets dan lof voor dit hotel!!!

Mensen die over dit hotel klagen moeten zich in onze ogen diep schamen!

Heerlijk hotel

Nadine
25-2-2017

Schone en ruime kamers

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet

Keurige service

We hebben een aantal aanbieders voor NH Capelle voor je op een rij gezet:

Smerigheid in de ergste vorm!

Peter
16-7-2016

Een grote vieze bende met een berg achterstallig onderhoud voor Europese begrippen....tè erg...werden na klagen verkast naar een nog ouder hok met een bon voor 2 drankjes die na 4 keer een vuil glas ontsmet werden met wat Ierse alcohol....

Prima hotel op de juiste plek

Ashley
31-1-2016

We kwamen per toeval terecht bij dit hotel, doordat we een 'secret hotel' in de omgeving van Rotterdam hadden geboekt.

Voordeel is al meteen: gratis parkeren. Het hotel is makkelijk te bereiken want ligt vlakbij de snelweg, hier heb je overigens in de kamers geen last van.

Hotel ligt op een paar minuten afstand van een groot winkelcentrum en er is dus genoeg te doen in de buurt.

Het ontbijt was super uitgebreid, we hebben echt genoten en zijn wel drie keer langs het buffet gelopen, zo lekker!

De kamer was prima, heerlijk om hier een nachtje te logeren.

Echt een aanrader, zeker voor de prijs die we betaald hebben een goed hotel.

Ik zou hier zeker weer terugkomen.

een teleurstelling

Hayat
17-10-2015

De eerste kamer zag er netjes uit. Maar toen ik in mijn bed wou gaan liggen, schoof het bed ineens 10 centimeter opzij. Bij het omdraaien regelmatig een gat tussen de twee bedden. Daarom toch besloten om even naar de receptie te lopen en aan het probleem aan te geven. Er werd ons een andere kamer aangeboden. Na het controleren met de kamer, zagen wij dat het bed precies hetzelfde probleem had. Wij dus weer naar de receptie. Uiteindelijk mochten wij tegen meerprijs een 'de luxe' kamer krijgen waarvan het bed in orde zou zijn. Dat klopte. Het bed was in orde maar de kamer zag er een stuk minder goed uit dan de vorige 'standaard' kamer. Terwijl dit een 'superior' kamer moet voorstellen. Ik kan niks anders concluderen behalve dat wij bewust deze kamer hebben gekregen. Ik kan mij niet voorstellen dat alle 'superior' kamers er zo uitzien. Hier komen wij niet meer terug.

fantastisch ontbijt

Renske
26-7-2015

Bedden zijn uitstekend om in te slapen, maar dan moet je wel stil blijven liggen...ze glijden anders alle kanten op.

Ontbijtbuffet was werkelijk onvoorstelbaar uitgebreid. Op zondag tot 12 uur ontbijten en uitchecken tot 17 uur. Perfect om je te onthaasten dus.

goed hotel

stomphorst
3-6-2015

super ontbijt, goede bedden en prima geslapen, lekker rustige ligging

Gastvrij hotel

RuBo
26-5-2015

Heerlijk hotel nabij Rotterdam. We hadden een mooie ruime kamer aa de voorzijde, met alles wat je bent gewend van NH. Goede bedden, koffie/thee faciliteiten, airco, badkamer met bad en minibar. Restaurant was gesloten, maar het diner (bij Dionne en collega) was super. Ruim NH ochtendontbijt, met de mogelijkheid om buiten te zitten (aan het water). Wij komen absoluut terug.

Viel tegen

M Verspagen
17-2-2015

Te veel betaald, jammer. Slechte bedden, lagen in een kuil.

Niet proper, het was het steeds net niet.

Zullen er zeker niet terug keren.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Capelle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Capelle in Capelle aan den IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Capelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Capelle scoort een 7.08 uit 10 op basis van 25 reviews.