We hebben een aantal aanbieders voor Brielle voor je op een rij gezet:

Reviews over Brielle

Komen zeker terug.

Bep Temming,
    14-1-2019

Zeer behulpzaam personeel.Fijne kamer met goede hangstoelen.Goede douche/bad ruimte alleen de douche was erg zacht.Heel goed diner,alles wat we kregen was goed.De lunch vonden we wel duur 2 sneetjes bruin brood en 2 kroketten 8 euro vind ik duur.Het ontbijt was goed en ruim voldoende.

Gereisd met partner in januari 2019

Betty Snel,
    11-1-2019

Schone gezellige camping waar veel te doen is

Gereisd met partner in april 2018

Daar geen oudejaarsarrangement meer.

P. Noordzij,
    3-1-2019

Oudejaarsavond arrangement valt erg tegen.

Wij hadden een oudejaardarrangement geboekt met 2 overnachtingen en eten er bij.

Het hotel, eten en bediening is prima.

Maar er was totaal geen sfeer op de oudejaarsavond.

Het eten duurde erg lang en tussen de gangen door zat iedereen elkaar maar aan te kijken.

Geen muziekje of een stukje entertainment.

Zelf geen aftellen rond de jaarwisseling.

Wij hadden liever thuis bij de familie gebleven, dan hadden we het gezelliger gehad.

Dit doen we dus niet meer.

Je gaat weg om er uit te zijn en er iets leuks van te maken, maar dit had geen sfeer en viel dus erg tegen.

Gereisd met partner in december 2018

Prima familiecamping

C van Zwieten,
    5-12-2018

Ik kom hier al jaren. Fijne familiecamping met veel dingen (ook in de nabije omgeving) te doen. De locatie is top. Brielle is een erg leuke plaats. Er wordt ieder jaar hard gewerkt aan onderhoud en dingen zoals de springkussens in het water, het nieuwe toiletgebouw en speeltoestellen.

Ook het winkeltje is afgelopen seizoen helemaal aangepakt en opgeknapt!

Gereisd met vrienden in september 2018

Tweede thuis

Mandy van Zwieten,
    5-12-2018

Ik kom al sinds mijn geboorte op deze camping. Vroeger, als kind heb ik mij altijd super goed kunnen vermaking met het animatieteam, de disco, in de speeltuin, het strandje, de diertjes, of met mijn moeder op de fiets naar Brielle. Dan pakte wij het pontje, dan ben je er zo. Nu -ik ben 28- kom ik nog steeds graag op de camping, vooral met mooi weer. Je kan zwemmen bij het strandje direct naast de camping, ik huur graag een bootje of een supboard.. of ga met het pontje naar de overkant om te shoppen / lunchen in Brielle.. Ook kan je waterskiën of je eigen boot stallen in het haventje, of lekker niks doen en genieten van de rust op de camping.

Soms haal ik wat boodschappen bij het winkeltje wat echt flink is opgeknapt met de nieuwe eigenaar!

De camping is voor mij als 2de thuis!

De eigenaar doet erg zijn best om de camping ieder jaar weer te verbeteren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Brielle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 227 reviews