Camping De Meeuw

Weer vandaag3°-3°
Camping De Meeuw
7,1

8 tips over Camping De Meeuw

lex, 20-2-2016

In de omgeving veel leuke bezienswaardigheden; Openlucht Museum de Duinhuisjes in de duinen tussen Oostvoorne en Rockanje,

Museum "in de halve maen" in de polder bij Tinte,

de vesting van Hellevoetsluis en Brielle!

Een pachtig duingebied bij Oostvoorne.

djhhofland, 28-5-2015
blues festival Briel in juni, heel ontspannen en gezellige sfeer
Diana Hofland, 13-4-2015
1 april moet je natuurlijk in Brielle zijn waar Alva zijn bril heeft verloren :-)

Anneke, 27-9-2014
Een aanrader voor 60 plussers, een heerlijk rustige en schone camping!
Hella , 5-9-2014
Mooie start om als Geo-cachers de Brielse-meren trail te doen. (45 km) Brielle zeker even bezoeken.
corrie de bruijn, 3-8-2014
nadeel was:het pas gemaaide gras,dat loop je overal naar toe.

Helga, 27-10-2013
zorg voor goede verwarming in je camper of caravan als je van plan bent in het voor- of najaar te gaan.
anja verwest, 25-7-2013
het is geen restaurant maar een kantine het is wel al veel beter dan het geweest is je kan er goed eten ook om mee te nemen en het broodje reuzen hamburger is lekker in de weekenden wordt er altijd wel iets gedaan live music of een talenten jacht en voor de kinderen wordt er ook wel iets gedaan maar dan meer in het hoog seizoen of met pasen en pinksteren