Camping De Meeuw

• 5.1Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

78 reviews over Camping De Meeuw

• 7Marc10-07-2019

Helemaal goed

Prima camping met strandje, horeca en vlak bij het gezellige, mooie Brielle

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2018
    8YJ19-10-2018

Prachtige locatie

Op loop-fiets afstand van het prachtige plaatsje Brielle. Voorne Putten kent mooie fiets en wandelroutes. Vriendelijk personeel. Water douches waren aan de koude kant.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Julia van Horne13-09-2018

Leuke camping om Brielle te bezoeken

Leuke camping bij het plaatsje Brielle, dat goed bereikbaar is met de fiets. Wij stonden op de buitenrand waardoor je een leuke uitkijk hebt over de dijk met schaapjes en veel groen. Sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig maar wel te doen.

• 6Staat v/h sanitair

• 5Marc31-08-2018

Goede camping maar moet wel verbeteren

Wij zijn al enkele keren op deze camping geweest en als je terug komt moet het wel goed zijn zou je zeggen. Het is ook een goede camping leuk zo met brielle er vlak naast dus dat is goed. Alleen het sanitair en horeca kan toch wel veel beter. Bij aankomst krijg je een folder met openingstijden van de snackbar maar daar heb ik al 2x voor een gesloten deur gestaan. De tijden in de folder kloppen dus niet. Laatste keer de kantine in gelopen om te kijken voor iets te bestellen maar dat gaat niet. Zoals al eerder hier gemeld is zal die horeca toch wat duidelijker moeten vermelden wanneer ze open zijn en wanneer gesloten. Uit de douche komt een heel slap lauw straaltje soms zelfs koud. Als laatste is een toilet naast een douche ook niet wenselijk omdat de lucht zich meteen verspreid door de ruimte en dan is alleen een stukje zeep onder je neus houden nog een oplossing. De vriendelijkheid bij de receptie is niets op aan te merken.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 9F.J. van der Heijden29-08-2018

Goed en aangenaam verblijf.

Fijn verblijf, prima geregeld alles!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2Tabbert23-05-2018

Pinksteren

Pinksteren op de meeuw,altijd leuk dat je dan met de kids naar de kantine kan gaan die dicht is. Zwaar onvoldoende en geen ster waardig. Zonder van de prachtige omgeving, maar dat is de camping geschonken door moeder natuur. Om sterren te verdienen moet jezelf als camping ook investeren. En zeker de pachter aanspreken op zijn verantwoordelijkheden. Nooit meer de meeuw

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Team De Meeuw, Communicatiemedewerker, 28-06-2018

Wat jammer dat onze camping niet aan jullie verwachting heeft voldaan. Door onvoorziene omstandigheden was het restaurant inderdaad gesloten, normaal gesproken is het altijd open tijdens vakanties en feestdagen. Jammer dat onze camping geen optie meer is voor jullie en we hopen dat jullie een mooi alternatief zullen vinden.

Met jonge kinderen

• 7Eric22-05-2018

Leuk de omgeving gezien te hebben

Verzorgde camping. Helaas was het restaurant/bar gesloten tijdens de Pinksterdagen. Dit mag eigenlijk niet in zo'n weekend.....wij hebben hier wel op geselecteerd. Brielle leuk plaatsje op loopafstand.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Team De Meeuw, Communicatiemedewerker, 28-06-2018

Beste Eric, bedankt voor het achterlaten van deze goede review. Door omstandigheden was het restaurant inderdaad gesloten, dit hadden we niet gepland want normaal gesproken is het altijd open tijdens vakanties en feestdagen. We hopen jullie nog eens te kunnen verwelkomen zodat jullie alsnog een bezoekje kunnen brengen aan het restaurant.

• 8Rene en Wil29-04-2018

top camping

Het seizoen is net begonnen en we zijn al weer 3 keer een weekend met de camper geweest. Prachtige veldjes aan de rand van de camping met vrij uitzicht. Iedere keer weer een gastvrij onthaal bij de receptie. Niets is hun te veel. Brielle is op loop afstand. Echt een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Team De Meeuw, Communicatiemedewerker, 11-05-2018

Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat leuk dat jullie alweer een aantal keren zijn geweest na de start van het seizoen. We hopen jullie nog veel vaker te kunnen verwelkomen!

• 7lex25-04-2018

prima voor een weekendje

reservering via chat op de website verliep heel goed. Camping zelf heeft veel vaste gasten en dit geeft een ons-kent-ons sfeertje wat soms luidruchtig is. De aanduiding van de plaatsen was wat onduidelijk (geeft het nummer de grens aan, of moet je nou juist in het midden gaan staan, dit was ons niet helder). Er was in het weekend een zanger op het terras, door de wind schalde dit de hele camping over). Het veldje op de Spronsen was prima, waterkraan binnen hand bereik. De honden konden makkelijk uitgelaten worden. Wel is het lastig manoeuvreren met de caravan, sommige plekken zijn dermate klein, dat de caravan of camper op de grens staat en dat nou net in een bocht. Dit is lastig. Toilet gebouw prima, door het hoge plafond kan het wat koud zijn, en de temperatuur van het warm water wisselde van koel naar heet. voor ons prima voor een weekend, door de vaste plaatsen oogt het wat rommelig.

• 8Staat v/h sanitair

Team De Meeuw, Communicatiemedewerker, 11-05-2018

Bedankt voor het achterlaten van jullie beoordeling. We hebben inderdaad een mix van vaste- en toeristische gasten. Het kampeerveld de Spronsen is erg mooi gelegen voor toeristische gasten. We organiseren in schoolvakanties regelmatig activiteiten waaronder live muziek in/bij de horeca, maar dit is niet iedere avond. We hopen jullie nog eens te kunnen verwelkomen.

• 9Edwin en Christiane15-04-2018

Ondanks de regenachtige middag hebben we genoten

Camping is netjes verzorgd Personeel is vriendelijk Stadje Brielle is zeker een bezoek waard

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Team De Meeuw, Communicatiemedewerker, 11-05-2018

Bedankt voor jullie mooie beoordeling! We hopen jullie gauw nog eens terug te zien.

8 tips over Camping De Meeuw

• Helga, 27-10-2013

zorg voor goede verwarming in je camper of caravan als je van plan bent in het voor- of najaar te gaan.

• anja verwest, 25-07-2013

het is geen restaurant maar een kantine het is wel al veel beter dan het geweest is je kan er goed eten ook om mee te nemen en het broodje reuzen hamburger is lekker in de weekenden wordt er altijd wel iets gedaan live music of een talenten jacht en voor de kinderen wordt er ook wel iets gedaan maar dan meer in het hoog seizoen of met pasen en pinksteren

• djhhofland, 28-05-2015

blues festival Briel in juni, heel ontspannen en gezellige sfeer

0 vragen over Camping De Meeuw

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig