Camping De Krabbeplaat

70 reviews over Camping De Krabbeplaat in het Nederlands

Nooit meer

Jan
15-12-2017

Een camping waar de eigenaar alleen oog heeft voor zijn sterren waar hij die aan verdient geen idee

Faciliteiten nul klantvriendelijkheid verste zoeken de uitbaatster van de horeca is alkes behalve gastvrij

Animatie knullig het enig wat echt goed was waren de vers belegde broodjes van de winkel

Zoveel te beleven omgeving Brielle

Camping gemoedelijke sfeer

Zeer nette sanitair

Dieren verblijf

Strandje met water attributen

Speelbos

Heerlijk wandel gebied

Fijne uitgebreide kampwinkel

Kortom voor jong en oud een hoop variatie

Wilt uw rust dat is er

Wilt uw iets ondernemen dat is er

Wilt uw een praatje dat is er

Komt het maar ervaren en uw zult zien dat het er is

Caravanclub weekend

Ingrid Gerards
14-9-2017

De jongedame van de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. De plaatsen op het Eereveld zijn rondom de vaste plaatsen gesitueerd. Mooi en proper toiletgebouw waar ook twee vaatwassers staan die met gratis munt gebruikt mogen worden. Het sanitairgebouw waar de wasmachine en droger staan is wel wat uit de buurt. Een wasmachine was defect en de droger zwaar verouderd en roestig van binnen. Opletten bij het instellen... Warm is warm genoeg. Eerder heet en de ritsen van de kwetsbare kleding waren heel heet. Het strand is dichtbij en er is heerlijk op en rondom de camping te wandelen. Veel groen en bos. Echter in de buurt is niets te beleven. De kantine , restaurant waren eigenlijk continue gesloten. Jammer want wij hadden zo slecht weer, dat je er wel even uit wilde om daar iets te nuttigen. Zag er zwaar verouderd uit. Misschien een idee om de paden te verharden en de plaatsen met grind te verharden? Na regen had je een zwembad voor de deur. Niet prettig. Zeker als je een eindje moet lopen om water te tanken. Houd je de voeten niet droog. En als er auto's door het drassige gras gereden hebben is het een modder boel. Het zal hier best heel aangenaam te verblijven zijn bij mooi zonnig weer. Maar een beetje meer aandacht voor de ondergrond zou prettig zijn in alle seizoenen.

Super vakantie gehad

Fam Pluim
20-8-2017

Eerst wil ik even zeggen,alle slechte reacties hier snappen we niet .

wij( mijn vrouw en ik en kind van 5 en 1 van 11 maanden en onze berner sennen van 9 maand) hebben hier echt een goede vakantie gehad . wij zijn heel vriendelijk ontvangen bij de receptie.

wij stonden op het edelveld omdat hier de honden welkom zijn.

er staat ook duidelijk aangegeven waar je wel met de hond mag komen .

wij respecteren het dat je niet overal met de hond mag komen.

de hond namen wij gewoon mee naar het strandje ze ging gewoon lekker rustig bij ons liggen,volgens ons is het dan geen probleem als de rest van de mensen er maar geen last van heeft.verder op de camping inderdaad veel vaste gasten.

maar daar heb je echt totaal geen last van .

als je zelf een beetje er voor open stelt kom je daar gewoon tussen is geen enkel probleem.

ook hebben we wifi genomen van de camping 8 euro voor een week , nou de wifi werkte PERFECT niks geen problemen mee ondervonden.

we gaan zeker nog een keer weer.

Camping de Krabbeplaat, DGA, 21-8-2017
Hartelijk dank voor uw eerlijke, positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

redelijk

M. Jansen
15-8-2017

Mooie schone camping met erg veel vaste gasten wij stonden op de camperplaats dan heb je tegenover je de parkeerplaatsen niet zo gezellig we hebben wel geklaagd over de zeer slechte wifi waar je ook nog 7.50 voor moet betalen werd niets mee gedaan
Camping de Krabbeplaat, DGA, 18-8-2017

Beste M. Jansen,

Uiteraard had het ook mogelijk geweest om bij ons op het Edelveld te staan, op dit veld staat u tussen de caravans, tenten en andere gasten.

Over de wifi, hier is wel wat mee gedaan. Wij hebben de verbindingen gecontroleerd en contact gehad met onze leverancier. Wij hebben u zelfs aangeboden uw geld terug te geven vanwege het ongemak. Dit was volgens u niet nodig.

Wij hopen dat u desondanks toch een fijn verblijf heeft gehad.

Niet leuk

Anoniem
13-8-2017

Een leuke camping voor overdag met kids mits het lekker weer is. Maar savonds gaat het vroeg dicht(café) vergeleken met Andere campings.

Daarna op eigen plek veder nog wat kletsen met zachte muziek. Mag blijkbaar niet we werden op geen aardige manier verzocht om de muziek uit te zetten. De beheerder is niet klantvriendelijk. Het is absuluut geen camping om feest te vieren in je eigen caravan. Terwijl het je vakantie is. En je voelt sterk dat het een kliek is met vaste gasten. Je word geaccepteerd of niet ook door de beheerders.

Camping de Krabbeplaat, DGA, 21-8-2017

Hartelijk dank voor uw reactie. Op de camping geldt avondrust vanaf 23:00. Kletsen en zachte muziek is toegestaan mits dit geen overlast veroorzaakt voor andere campinggasten.

U geeft aan dat u vindt dat het café vroeg dicht gaat, tot hoe laat zou u graag willen zien dat het café open blijft? Wellicht kunnen wij dit mee nemen in het seizoen van 2018.

heel fijn!!

Linda Tuinman
30-7-2017

Meer regen kan niet maar ondanks dat hebben we met familie groepje een super geweldig leuk weekend gehad! Ontvangst heel sympathiek.
Camping De Krabbeplaat, DGA, 2-8-2017
Wij danken u voor uw beoordeling, en verheugen ons dat u het ondanks het mindere weer toch naar uw zin heeft gehad. Wij hopen u nog een keer te mogen begroeten.

Mooie camping met een leuk strandje met toestellen op het water. Leuke grote speeltuin en een goed gevulde minisupermarkt die vaak open is.

Sanitair is redelijk nieuw en wordt twee maal daags schoongemaakt en regelmatig nagelopen. Je krijgt een douchekaart waarmee je p.p. 1 keer per dag, 5 minuten gratis kan douchen, wat voor ons gezin ruim voldoende was. Wij vonden de douches erg heet en dit kan je niet zelf stellen. Er is een familiedouche en een baby badje. De toiletten bij de dames hebben hoogteverschil. Er zijn vaatwassers aanwezig.

Op de camping staan heel veel mensen vast, wij waren daar een weekje en dan ben je echt 'te gast'. Er werden meerdere feestjes gehouden onder de vaste gasten. Gezellig maar ook luidruchtig. Hollandse meezingers tot laat op de avond.

De meeste kampeerplaatsen zijn zo dat je geen overburen hebt dus veel privacy.

De mensen zijn stads en erg vriendelijk. Veel ouderen. Niet veel kinderen en de kinderen die er zijn hebben zo veel contact met elkaar dat onze kinderen daar niet echt aansluiting konden vinden. Een tip voor de camping om korte kampeerders dichter bij elkaar te zetten op een eigen veld, in plaats van vooral in de rand om de vaste gasten heen.

Wij hadden onze hond mee, maar dat kan ik op deze camping niet aanraden. Op de camping zelf mag de hond bijna nergens komen en er is geen plek waar de honden los mogen. De hond moest dus vaak alleen blijven terwijl wij met de kinderen naar de speeltuin of het strandje gingen. Ook is er niet echt aangegeven waar je de hond goed kan uitlaten. Dit zou ook nog een verbeterpunt zijn.

Goedendag,

hartelijk dank voor uw review , wij zullen uw opmerkingen deze winter mee nemen in onze aanpassingen.

Voor de hond kunnen wij zeggen dat we in onderhandeling zijn met de overheid om een losloop strandje te creëren in de nabijheid van de camping

Oude reviews (archief)

Gezellige familiecamping

Mirjam
31-8-2016

Wij hebben de camping leren kennen als een gezellige familie camping met in de vakanties veel animatie voor de kinderen in alle leeftijden, vaste festiviteiten, regelmatig feestavonden, bingo, bbq en zelfs een jaarlijks terugkerende kermis! Aan het strandje is het heerlijk toeven met opblaasbare speelattributen in het water. Het restaurant biedt simpele goede gerechten aan voor een betaalbare prijs. De speeltuin is altijd vol met kinderen die het er erg naar hun zin lijken te te hebben. Met dit jaar nieuw de safaritenten, en de ideale prachtige ligging ten midden van de natuur, is het in en om de camping genieten van de natuur, langs het Brielse Maas en op het water. Al met al, genoeg te doen en te beleven op een camping De Krabbeplaat waar je je altijd welkom voelt!

Dit was eenmalig

Ruben
13-8-2016

Bij aankomst stond de receptie blauw van de rook.

Wij hadden een safaritent gehuurd via de touroperator, deze tent was echt super verzorgd en netjes. De camping moet je absoluut niks van verwachten, het is tot diep in de nacht erg onrustig. Veel ruzie s'nachts met als gevolg veel lawaai. Het evenement (paalzitten) is klaarblijkelijk zo belangrijk dat onder andere het restaurant gesloten is. Nadat je er langs hebt gelopen is het ook niet uitnodigend om er te eten, het frituurvet (lucht) komt je al tegemoet op de parkeerplaats. En vervolgens harde luide muziek over de camping van het evenement wat ook niet stopt s'nachts. Het café naast de snackbar en het (restaurant) staan blauw van de rook. Voor de kinderen is er weinig. animatie team is teleurstellend. Aankleding van de camping is erg onverzorgd en niet schoon. De kinderboerderij is vies en overbevolkt, en ruik je over de hele camping heen. Er is gelukkig in de buurt veel te doen en ben je dus niet op de camping aangewezen.

Goedendag,

wij schrikken van uw reactie en uw beoordeling, een deel van uw opmerkingen hebben wij meteen bij de kop gepakt en een rookverbod op de werkplek ingevoerd. Wat betreft de geur die u rook die kwam niet van ons maar van de visboer die voor de horeca stond en van extern kwam ( deze mag ook niet meer terugkomen). Voor het restaurant werd verwezen naar de haven alwaar voldoende eten bereid werd in dit weekeinde.

We hebben een aantal aanbieders voor De Krabbeplaat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Krabbeplaat in Brielle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Krabbeplaat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Krabbeplaat scoort een 6.71 uit 10 op basis van 73 reviews.