Camping De Krabbeplaat

Camping De Krabbeplaat
7,3

89 reviews over Camping De Krabbeplaat in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor ons niet nog een keer

Leon
12-8-2018

Camping met 95% vaste plaatsen of seizoensplaatsen. Door het wat eenzijdige publiek op de camping (met name mensen uit Rotterdam) en al die vaste plaatsen miste ik een camping sfeer. Daarnaast vonden wij het met onze kleine kinderen niet prettig dat op de camping en bij het strandje regelmatig flink gedronken en geblowd werd (Incl. grof taalgebruik). Met als dieptepunt een groep jongeren van 14 (!) die in een trekkershut bij ons op het veldje zich op een avond bijna in coma hadden gezopen.

Voorzieningen zoals sanitair, winkeltje e.d. zijn wel goed en met het pondje naast de camping ben je zo in Brielle.

Camping de Krabbeplaat, DGA, 15-8-2018

Beste Leon,

Hartelijk dank voor uw review. Graag willen wij u vragen om volgende keer toch melding te maken op de receptie zelf, zodat wij direct kunnen ingrijpen. Dit kan 's avonds in noodgevallen ook altijd via de intercom naast de receptiedeur.

Wat betreft het strandje, dit is (ondanks dat het direct naast de camping ligt) openbaar terrein. Voor calamiteiten hier kunt u uiteraard even langs de receptie maar behoort u eigenlijk de politie te bellen.

Wij hopen dat wij u desondanks uw ervaring toch nog eens mogen ontvangen zodat uw kijk op onze camping verbeterd.

Wij zullen alle punten meenemen en kijken waar wij verbetering kunnen toepassen.

Met vriendelijke groet,

Wij zijn een midweek op het Edelveld geweest met ons eigen kampeermiddel. Goed verwelkomt door de receptie en duidelijke uitleg gekregen. We hadden een mooie schaduwplaats aan de buitenrand wat fijn was met het hete weer. Erg weinig watertappunten op de camping, en degene die er was werd door waarschijnlijk vaste kampeerders heel de dag gebruikt om zwembadjes te vullen en zeepbaan te maken. Als je de slang even afkoppelde om bijv. je handen te wassen kwam er al snel iemand aangerend om te zien waarom het water het niet meer deed. Water is van heel de camping, niet alleen van hun. Sanitair werd goed schoongemaakt, echter de gasten gingen er smerig mee op. Menstruatie bloed aan de deuren en afvalklep, dat doe je thuis toch ook niet? Jammer dat er blauwalg in het meer zat, maar super leuk met de watertoestellen. We zijn er veel opuit geweest. Alles is netjes maar gedateerd. Wij zijn niet bij de mobilehomes geweest. De dieren ruiken.

Fantisch

Brokwijk
7-8-2018

Geweldige camping voor jong en oud.

Dicht bij het mooie stadje Brielle.

Op de Camping zeer regelmatig animatie

Top!!

Jol
2-8-2018

Mooie camping, netjes, perfecte ligging en leuke animatie.

Gaat voorruit

Kees
2-8-2018

Leuke familie camping mis alleen nog buitenbad.

Verder goede camping animatie team kan beter en crew/eigenaars mogen zich wel sociaaler opstellen bereiken ze meer mee!!

Camping de Krabbeplaat, DGA, 15-8-2018

Geachte Kees,

Dankuwel voor uw review.

Wij hebben sinds dit seizoen een nieuw animatieteam. Wij zijn er erg tevreden over en krijgen veel positieve verhalen hierover. Echter kan het zijn dat het animatieteam zelf ook nog even moet wennen gezien dit hun eerste jaar is.

Kunt u ons in een mailtje laten weten waarom u ontevreden bent over de crew? Dan kunnen wij dit meenemen in onze vergaderingen. Wij willen graag een gastvrij gevoel uitstralen in alle facetten van de camping. Mailen kan naar info@krabbeplaat.nl

Met vriendelijke groet,

Wij staan er al heel wat jaartjes, helemaal top

Sandra van dam

Kindvriendelijke camping

Met vastenplekken en tourcaravans en campers

Honden mogen op de camping

Lekker aan de brielse maas

Geweldig

Ramon Doff
1-8-2018

Een gezellige camping met veel faciliteiten en vooral kindvriendelijk. Er wordt voor de kinderen veel gedaan maar ook voor de ouderen. Mooie locatie aan het Brielse Meer.

Prima geregeld. Alles aanwezig.

Joke Sluiter
1-8-2018

Laat je verrassen. Alles is aanwezig. Het kan zijn dat je wat verder moet lopen voor de waterkraan op het Edelveld.

Top camping

Piet

Kom het zelf ervaren

Zoveel te doen

Echt familie/gezins camping

het is een fijne fam camping

thea fossen
27-7-2018

het is echt een fam camping, maar ook geschikt voor de ouderen. Er is in het hoog seizoen veel te doen voor de jongeren en ouderen. Het is een fijne camping en er is ook een haven bij!.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Krabbeplaat in Brielle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Krabbeplaat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.