Camping De Krabbeplaat

103 reviews over Camping De Krabbeplaat in het Nederlands

Prima familiecamping

C van Zwieten,
5-12-2018

Ik kom hier al jaren. Fijne familiecamping met veel dingen (ook in de nabije omgeving) te doen. De locatie is top. Brielle is een erg leuke plaats. Er wordt ieder jaar hard gewerkt aan onderhoud en dingen zoals de springkussens in het water, het nieuwe toiletgebouw en speeltoestellen.

Ook het winkeltje is afgelopen seizoen helemaal aangepakt en opgeknapt!

Tweede thuis

Mandy van Zwieten,
5-12-2018

Ik kom al sinds mijn geboorte op deze camping. Vroeger, als kind heb ik mij altijd super goed kunnen vermaking met het animatieteam, de disco, in de speeltuin, het strandje, de diertjes, of met mijn moeder op de fiets naar Brielle. Dan pakte wij het pontje, dan ben je er zo. Nu -ik ben 28- kom ik nog steeds graag op de camping, vooral met mooi weer. Je kan zwemmen bij het strandje direct naast de camping, ik huur graag een bootje of een supboard.. of ga met het pontje naar de overkant om te shoppen / lunchen in Brielle.. Ook kan je waterskiën of je eigen boot stallen in het haventje, of lekker niks doen en genieten van de rust op de camping.

Soms haal ik wat boodschappen bij het winkeltje wat echt flink is opgeknapt met de nieuwe eigenaar!

De camping is voor mij als 2de thuis!

De eigenaar doet erg zijn best om de camping ieder jaar weer te verbeteren.

Super camping

Familie Qualm,
3-12-2018

Er wordt super veel gedaan voor kinderen.

Ze houden goed toezicht dat er geen overlast is en het sanitair is mooi en schoon.

Er is een kantine,winkel en snackbar

ANWB camping

Super leuke camping voor jong en oud!!

Wendy van welzen,
2-12-2018

Wij staan hier al jaren op de camping! Een super leuke en mooie camping! Voor jong en oud is er van alles te doen. Een super leuke kroeg is er aanwezig en elke weekend is er een feestje!! Echt een aanrader deze camping!!! Aan het prachtigd brielse meer waar je lekker kan zwemmen.

Heerlijk

Marco van dam,
1-12-2018

Lekker vakantie vieren op de camping je kan zwemmen wandelen biertje drinken op het terras op de camping

Mevr Bakker,
1-12-2018

Super vakantie hier gehad. Buiten dat het een zomer was met hoge temperaturen hebben we echt genoten van deze nette camping, direct aan het Brielsemeer. Camping heeft een grote speeltuin en een leuk animatieteam voor kinderen van klein tot groot. Ook het campingwinkeltje is voorzien van alles wat men nodig heeft en heeft elke dag diverse verse luxe broodjes. Op en rondom het Brielsemeer is van alles te doen en te beleven. Lekker met een boot het meer op, picknicken en zwemmen bij de vele eilandjes die het meer heeft is echt een aanrader. Direct naast de camping vaart het pondje naar Brielle, een gezellige oude vestingstad met veel winkels en horeca gelegenheid. Wij komen zeker weer terug volgend jaar!

Geweldig

Louie Pelizzon,
1-12-2018

Dat ook honden welkom zijn op een aantal velden

Erg leuk

Rob Oostra,
1-12-2018

Gezellige camping, mooi gelegen in bos- en waterrijke omgeving. Vriendelijke medewerkers, mooie winkel waar werkelijk alles te koop is. Genoeg te doen voor zowel kinderen als ouders.

Superformieweldigeindefantakolosachtig!

Mardie,
30-11-2018

Enorm fijn verblijf gehad op de camping.. Leuke activiteiten in de zomer en er word goed aan de kleintjes gedacht 😉.. Vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan met welke vraag je ook komt.. Zeker voor herhaling vatbaar 😃👍🏻!

Volgend jaar mogen we gelukkig weer!

Jennie Heinsbroek,
30-11-2018

Familiecamping met rustige ruime kampeerplaatsen en een actief animatieteam, camping is van alle gemakken voorzien.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Krabbeplaat in Brielle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Krabbeplaat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.