Hotel Tulip Inn Bodegraven ***

Hotel Tulip Inn Bodegraven
Hotel Tulip Inn Bodegraven
7,1

Weer vandaag3°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Bodegraven voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Tulip Inn Bodegraven in het Nederlands

Goed ontbijt bij La Place

Miek, 20-11-2017

Heel basic hotel en dat mag je ook verwachten voor die prijs maar dat de badkamer echt smerig was niet. De vloertegels waren waarschijnlijk nog nooit geschrobd (smerige voegen), het douchegordijn nog nooit vervangen en de rand onder de wcpot had nog nooit een borstel gezien. Busje chloor kost toch niet zoveel?

Jammer van de vrachtauto's aan de overkant, die bederven het uitzicht. De jeugd die 's nachts bij Mc Donalds vertoeft is ook niet bevorderlijk voor een goede nachtrust. Lekker driften op de parkeerplaats.

Gelukkig ook positieve punten. De kamer was redelijk schoon. De bedden waren goed en het ontbijt bij La place is ook gewoon goed maar een nachtje is voor mij voldoende.

Valt me alles mee

Cschipperijn@gmail.com, 15-8-2017

Omdat ze aan het verbouwen zijn heb je andere voorstelling als je komt maar het viel ons reuze mee. Receptie en kamer is schoon en ze hebben voor eten ivm verbouwing een deal met de la place er pal naast. Ik was met zoontje dus avondeten bij de mac en ontbijt bij la place (heerlijk alles vers en mega veel keuze)

Een bouw put

F van doorn, 23-6-2017

We hadden een uur gereden we kwamen er aan geen toilet geen koffie heel de returant aan verbouwen .we zijn naar McDonald naar toilet geweest .ik raad iedereen af om de eerst maand niet te boeken .

Samen met AC restaurant viel tegen

Dineke, 10-5-2016

De buitenkant van het hotel/restaurant ziet er niet uit. Groot onderhoud is echt nodig.

Personeel vriendelijk.

Prima hotel.

Willem, 7-5-2016

Vriendelijke ontvangst. Kamers netjes in orde. Mooie omgeving in Reeuwijkse plassen.

Redelijk hotel voor niet meer dan één nacht. Het aanblik van het hotel laat te wensen over, er verbleven veel Gasten uit de Oostblok landen die over de Franse balkonnetjes hingen en vanuit hun kamer stonden te roken en overal stonden tasjes en flessen met sterke drank op de balkons. Gaf een wat ongemakkelijk gevoel toen we aankwamen maar hebben hierdoor geen overlast ervaren.

Het personeel verwelkomde ons erg vriendelijk en de kamer was standaard maar voldoende.

Het ontbijt was lekker en netjes verzorgd. Onze fietsen konden we stallen in een afgesloten berging.

De ligging voor het maken van prachtige fietstochten is geweldig met het Reeuwijkse Plassen gebied direct achter het hotel.

Goede service

Lisa Henzel, 16-3-2016

We hebben een zeer goede ervaring gehad, personeel erg vriendelijk, goed eten, het was schoon en we hadden een prima kamer.

Super!

S. vd Sanden., 15-3-2016

Via veiling geboekt, daar stond op 40,- voor grotere kamer, bij aankomst, was dit maar €10,- dus een grotere kamer geboekt, alles was netjes schoon, en geen vieze lucht ervaren!

Was wel even uitvinden hoe het raam open moest, maar dat was geen enkel probleem!

Heerlijk verblijf gehad, en echt een centrale ligging.

Prima hotel

Marga de Koning, 21-9-2015

We hadden gelezen over een riool lucht op de kamers. De kamer die we kregen stonk inderdaad, maar we kregen gelijk een andere kamer toen we er wat over zeiden.

De receptie was bijzonder behulpzaam en vriendelijk.

Het eten was heerlijk.

erg goed bevallen hoort

linda, 19-7-2015

Na alle negatieve resensies was hier helemaal niet verkeerd..kamers waren schoon. Verwacht geen strakke kamer. .maar dat hoeft niet perse. Lekker Frans balkon dat je lekkere Frisse lucht heb.

Kamers zijn ruim.en geen rioollucht geroken het ontbijt was erg lekker er was genoeg keus en niks was op..lekker je eigen kan thee of koffie

.we komen echt heeel vaak in hotels. .maar zelfs in de dure luxe sta je in een rij voor een aparaat te wachten dus vind dit super. Ook kwam de dame vragen of we nog meer wilden. . Dus mensen niks mis met dit hotel. .heeel dichtbij heb je reeuwijkse plasse echt prachtig om daar te kijken en genieten.. en natuurlijk gezellig naar gouda lekker op het teras eten of wat drinken bij het stadshuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Bodegraven in Bodegraven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Bodegraven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tulip Inn Bodegraven scoort een 7.08 uit 10 op basis van 64 reviews.