Bodegraven

Vakantie in Bodegraven

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bodegraven

Reviews over Bodegraven

• 7Rinus23-07-2016

Centraal in Groene Hart

Bodegraven is een dorp met stadse allures, het ligt centraal in Hollands Groene Hart en is daardoor een aantrekkelijke uitvalsbasis voor het maken van fietstochten in dit prachtige gebied. De Oude Rijn stroomt dwars door het dorp en er zijn veel voorzieningen, er heerst dan ook een levendige sfeer. Bodegraven vormt samen met Reeuwijk een gemeente en daarbij behoren ook verschillende dorpen zoals Nieuwerbrug, Waarder en Driebruggen

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8nelols11-09-2012

tuinhuis aan de meije

Even een paar dagen fietsen int groene hart! Overnacht int t tuinhuis. Luxe camperen /simpel vakantiehuis, wij zijn niet op luxe uit, dus bubblebad enz, vind je er niet, wel een knus huis met een eigen stukje rivier voor de deur en een önbetaalbaar uitzicht! Tel daarbij een lieve gastvrouw,die elke dag een ander ontbijtje bracht, gezellige serre en op een vide slapen.De keuken is wel toe aan een opknap beurt, maar ach, ik waande me in de jaren 50-tig mijn oma had ook zo'n keuken. en je kon uit de voeten. Voor ons was het PRIMA!

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 7Maurits 11-09-2011

Geen uitbundige plaats

Bodegraven, geen uitbundige plaats. Wel een mooie, groene omgeving. Ga eens vanuit Bodegraven via de Bodegraafse Meije naar Woerdense Verlaat. Op de fiets! Dat is Hollands Midden op z'n mooist. Let op: wel op de fiets, niet op de motor of met de auto. Dat verstoort de rust. Je zult er geen spijt van krijgen.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in september 2011

• 7Nico17-07-2011

Leuk dorp in het Groene Hart

Brouwerij de Molen is een must voor de bierliefhebber, ze behoren bij de wereldtop. Verder is de Schans het bezoeken waard, een oud verdedigingswerk in de Hollandse waterlinie. Het kaasmuseum en de dorpskerk zijn ook de moeite waard. Verder niets bijzonder.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2010

• 7ineke22-09-2010

Klein dorpje waar rivier dwars doorheen gaat

In Bodegraven hebben we een bierbrouwerijtje bezocht. in het dorp verder niet zo veel te beleven. een paar winkltjes, een intratuin en wat restaurants. De omgeving is groen en er stroomt een riviertje dwars door het dorp.

• 7Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Theodoor17-06-2010

Gezellig en sfeervol dorp

Leuk voor families en jonge gezinnen, erg goede sfeer

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 6G. van der Laan03-01-2007

gezellig dorp, maar op het gebied van winkelen en recreatie en toerisme weinig te beleven

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met familie in januari 2007

• 10Ellis23-12-2004

Ik vind het een leuk dorp. De dorpskern is erg gezellig met restaurantjes en terrasjes.

Gereisd in december 2004

• 10Charles G.11-06-2004

Mooi dorp met veel mogelijkheden!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd in juni 2004