Wellness Resort Elysium

5.4Matig

• 1Suzan15-02-2020

Absoluut geen zen gevoel

Wat een drama. Mijn idee van een dagje of avondje Elysium is ontspannen. Het is alles behalve dat! Je komt er gestresster uit dan je er in ging. Het is veel te druk! Ze laten veel te veel mensen naar binnen. Het is er luidruchtig, geen rustige zen-situatie. Het krioelt er letterlijk van de mensen, kris kras door elkaar en tegen elkaar aanlopen. En de sauna's en baden zo overvol dat je tegen elkaar aan geplakt zit. Restaurant, de bediening loopt de benen uit het lijf met zoveel mensen en even wachten op je eten is dan logisch. Maar ruim een uur wachten op 2 kroketjes met een boterham is wat overdreven. Zeker als blijkt dat de binnenkant nog koud is. Vroeger keek ik echt uit naar een dagje Elysium (nu was dat van tevoren ook het geval trouwens) maar dit was de laatste keer dat ik hier ben geweest!

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Renée09-02-2020

Gewoon zelf ervaren!

Waar de negatieve reacties/ ervaringen vandaan komen is mij ‘n groot vraagteken! Ben er gisteren geweest, op zaterdag. Niet overdreven druk, zeker buiten niet. Alles is er mooi en verzorgd, personeel van normaal tot heel vriendelijk. Wat mij idd wel opviel was dat er binnen niet echt ‘n rustruimte was en de prijzen in ‘t restaurant erg duur. Maar dat deed niets af aan dat we ‘n relaxte dag hebben gehad en zou men aanraden om niet te veel op de negatieve recensies af laten gaan!!

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Robert Franse01-02-2020

Heel druk

Op 31 januari wederom een dagje vakantie gehad in het complex. Wel heel druk (waarschijnlijk door de onderwijsstaking) maar altijd wel ergens plek. Wat beter zou kunnen is het afstemmen van de bar en de keuken. Eerst je eten krijgen en daarna je drankje is voor de baromzet niet handig. Daarentegen wel fijn dat je niet lang op je eten hoeft te wachten. Hoewel de horeca prijzig is, is de kwaliteit prima.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 1Stefanie31-01-2020

Vreselijk !! Nooit meer

Na het omkleden kwamen we in zo'n overvolle sauna, dit heb ik nog nooit gezien. Nergens plek, alles bomvol. Toen werd er tegen mijn buik aangestoten (5mnd zwanger), direct rechts omkeerd.

Bij de balie de situatie uitgelegd, ondanks dat wij niks hadden gebruikt en 5 min binnen waren geweest kregen wij geen geld terug voor zowel lunch buffet als entree.

Nooit meer.

• 3Margot Sauter24-01-2020

Sauna Elysium in het weekend; Níet doen!!!

Afgelopen zaterdag 25 januari, “lekker” naar de sauna; Elysium! Om 14.00 u reden we de overvolle parkeerplaats op; geen plek dus, sorry zeiden ze bij de receptie “dat is inderdaad een groot probleem” Na ruim 40 min, een weggaande gast onderschept; met haar meegelopen naar de auto, plaats vrij houden en ja we konden onze auto eindelijk kwijt! Bij de receptie was het net zo druk als op het parkeerterrein, de dames bleven wel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Rond 15.15u eindelijk in de kleedkamers van de sauna! Ons rondje kon beginnen dachten we........ vol, vol, overvol, alle sauna’s....! Gelukkig konden we in het zoutwaterbad er “staande” bij!!! Rond 18.30u werd het rustiger en konden we daadwerkelijk van de sauna’s gebruik maken. Het dinner-arrangement was net als de middag, géén succes! Een dagje Elysium-sauna in het weekend; niet doen!!!!!

• 8Ron Wolke21-01-2020

Prachtig wellnessresort. Voor herhaling vatbaar.8

Bijzonder uitgebreid resort. Netjes verzorgd maar enorm druk waardoor je sommige sauna's en baden over moet slaan .gelukkig genoeg alternatieven. Helaas was de infrarood sauna niet beschikbaar. Iets waar ik vanwege mijn stramme spieren wel naar uitkeek maar wij hebben weer genoten. Enorm mazzel gehad met het weer zodat we buiten ook comfortabel konden verblijven. Best uniek op 19 Januari denk ik.

• 10Dani16-01-2020

Lekker

Heerlijke dag gehad, vooral buiten in de whirlpool! De kaasstengel bij de soep was ronduit verrukkelijk! Voor herhaling vatbaar ;)

Alleen gereisd in januari 2020

• 5D. Janssen10-01-2020

Te druk, faciliteiten niet top, personeel mwa...

Op 30 december ruim 40 minuten in de rij gestaan voordat ik naar binnen kon. Er liep iemand langs de rij om mensen te zoeken die een behandeling geboekt hadden, wat niet altijd lukte. In kleedkamer kreeg ik mijn locker niet dicht en werd vervolgens afgesnauwd door een receptioniste omdat ik eerst een andere in gebruik zou hebben genomen (ik wist van niks). De baden waren overvol; relatief veel jonge twintigers die niet van elkaar af konden blijven en maar bleven kleppen. Bij de sauna leek alles okay, al was ook hier veel gepraat, maar in het natte gedeelte waren veel kleine beschadigingen. De scrubruimte was buiten gebruik gesteld (was 's middags weer wel open). Er waren veel te weinig haakjes voor badjassen e.d. Aanbod vegan/vegetarisch eten teleurstellend. Personeel pakte niet alles handig aan en stuurde je van het kastje naar de muur. Collega mocht niet meedoen aan geboekte klankschaalsessie omdat de groep te groot was??? Jammer!

Alleen gereisd in december 2019

• 1Remco04-01-2020

Nooit never niet meer!!!!!🤬🤬🤬

Nooit meer. Te druk. Teveel gepraat. Te duur

• 3Mollie23-11-2019

Nooit meer naar Elysium!

Vreselijke plek het welness ressort Elysium. Wat een leuke dag had moeten worden eindigde in het plaatsen van mijn naam op een zwarte lijst omdat ik niet accepteerde dat wij - mijn vriendin en ik - werden afgesnauwd bij de receptie van Elysium. Een chagerijnige masseur en als je een drankje bestelde in het restaurant werden we vergeten. Fohns die het niet doen en putten die niet leegstromen. Kortom: nooit meer gaan dat is het crede

Gereisd met vrienden in november 2019

10 van de 1164 reviews gezien