Hotel De Arendshoeve ****

8,5

12 tips over Hotel De Arendshoeve

Marco Cecchi, 21-10-2014

Bezoek Gouda.

Bezichtiging molen en pannenkoekenrestaurant aan overkant.

harm hogendoorn, 27-7-2014
Wij hebben de trouwceremonie op locatie laten plaatsvinden. Je kunt de zaal (tuin is ook mogelijk) helemaal inrichten naar je eigen smaak. Wij vonden dit een groot pluspunt aan deze locatie.
Marc_Piscador, 18-7-2014

Aanrader voor te boeken : deluxe kamers.

Massagebehandelingen : boek dit liefst in het begin van je vakantie. Zo voel je het effect veel beter na enkele dagen. Je geniet meer ervan nadien dan dat je terug huiswaarts keert na de massage.

Tips : Gouda (supergezellig), Vlist en Schoonhoven. Eigenlijk is heel de omgeving de moeite om te verkennen, te ontdekken en ervan te genieten. Hier voel je je thuis.

WRidderhof, 7-4-2014
Schoonhoven is dichtbij en zeker het bezoeken waard.
Henria, 17-2-2014
Bezoek, i.p.v. Voor de hand liggend Schoonhoven, zeker ook het dorp Oudewater, of maak een mooie tocht langs de pittoreske molens en dorpjes in de directe omgeving!
Hans Traa, 2-2-2014
Tegenover het hotel ligt een pannenkoekrestaurant waar tegen een schappelijke prijs (h)eerlijk gegeten kan worden. Overdag wordt, onder begeleiding, door gehandicapten diverse werkzaamheden uitgevoerd. Prima initiatief! Bezoekje waard, enthousiaste gastvrouw.

frans_23, 19-9-2013
De omgeving is mooi en een bezoek aan Oudewater en Schoonhove de moeite waard. Het pannenkoeken restaurant voor de deur van het hotel is leuk en lekker. Gedurende de dag bestaat de personele bezetting voor een deel uit jongeren met beperkingen die een heel leuke invulling geven aan de bediening.
annika, 28-6-2013

Ga lunchen in het restaurant aan de overkant: lekkere pannenkoeken, keurig verzorgd en geserveerd door mensen met een verstandelijke beperking!

Verder: fiets naar Schoonhoven en bezoek het zilvermuseum.

Mike & Jose, 20-2-2013
Niet ver vanaf het hotel: Gouda. En aan de overkant een pannenkoeken restaurant.
Harry, 11-9-2012
Boek het fietsarrangement, de omgeving blijft weergaloos!

Onze bezoekers bekeken ook: