Camping De Oude Maas

CampingWeer vandaag24°15°
Camping De Oude Maas
6,7

22 reviews over Camping De Oude Maas in het Nederlands

Toppie, prima naar de zin gehad.

Willem
2-1-2018

Vriendelijke mensen, mooie ruime plaatsen, prachtige omgeving in de buurt rivier en toch niet al te ver van Rotterdam. Mooi douchegebouw met warme voeten 😀.

Heerlijke vakantie

Vakantieganger 2.0
21-9-2017

Sinds dit seizoen heeft de camping nieuwe plekken boven aan het water gecreëerd waarbij je uitzicht hebt op de gave grote schepen die elke dag langs varen. Ook is de zonsopgang + de zonsondergang te bewonderen vanuit je caravan.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en denken altijd met je mee. Zo hebben zij ook genoeg informatie over de buurt en hebben zij speciale fietsroutes gemaakt.

Het toiletgebouw is net gerenoveerd. Wordt erg netjes en met regelmaat bij gehouden. vloerverwarming bij de douches, zodat je geen koude voeten hebt tijdens het douchen.

Kortom niets om op aan te merken!

Prima camping

Johan
5-9-2017

Grote plaatsen en prima sanitair

Geen wintercamping

Gert Blok
1-9-2017

De camping werd aangeboden als winter camping, wij hebben van September 2016 tot april 2017 hier gestaan. Water afgesloten, zelf met emmers water moeten slepen, geen overleg over het afsluiten van het water en wij hadden de pech dat het sanitair gebouw gerenoveerd werd. Dus midden in de winter in een noodcabine douchen, vaak met koud water, wc verstoppingen, vies, vuil en veel problemen. Achteraf werd alles wel weer opgelost, maar je verwacht van een wintercamping toch dat je op een normale manier water kan tappen, kan douchen of naar het toilet kan gaan.

Schoonmaken betekent bij de Oude Maas, doekje er over, emmer water er doorheen en klaar is kees.

Wellicht is het in de zomer een geode camping, zeker nu het sanitair gebouw weer helemaal up to date is. Wij houden het er maar op dat wij "pech" hebben gehad.

Waardeloos

Jan van der Kamp
24-7-2017

Sanitair gebouw is prima alleen veel te weinig bakken om de afwas te doen 3 stuks op een camping met circa 80 plaatsen.

De rest waardeloos bij aankomst 5 minuten voor 5 stapt receptioniste op de fiets en gaat vrolijk weg.

Ze ziet ons aankomen.

Na veel gebel uiteindelijk toch toegang.

Dame was volgende dag ook onaardig er is weinig passie bij deze dame vraag pf er fietsroutes in de buurt waren antwoordt je kan hier overal goed fietsen.

Onkruid staat meters hoog op de camping toont erg onverzorgd lege plantenbakken bij ingang en slagbomen.

Afvalbakken puilen uit veel vuil naast de bakken.

Voor herhaling vatbaar

P. Kurpershoek
16-7-2017

Toevallig deze camping gevonden i.v.m. het North Sea Jazz Festival. Dochter en gezin vonden het ook niet verkeerd om hun nieuwe caravan op deze camping uit te proberen. Bij aankomst bleek de receptie goed op de hoogte te zijn. Schoonzoon had gewonnen (als eerste gearriveerd) opa zou naar het festval gaan en dus was besloten om voor de kleinkinderen ons bij elkaar bij de speeltuin te zetten. Goede actie. Prettige ontvangst, en meteen voor augustus een nieuw weekend geboekt. Bedankt.

Vernieuwd toiletgebouw, hele goede verbetering.

Goede indeling van terrein. Pizzabus komt langs.

Heerlijk genoten

Fam. de Jong
12-6-2017

We hebben een aantal dagen gestaan en hebben heerlijk kunnen genieten van de rust. schoon en net sanitair gebouw, waarbij alles net is vernieuwd. Ontzettend mooie omgeving waarbij heerlijk gewandeld en gefietst kan worden. Het personeel is vriendelijk en zijn altijd in voor een praatje! het winkeltje is wat schaars, maar de Spar zit op 10 minuten loopafstand. Kortom ik en mijn partner hebben zeer genoten! Komen zeker weer een keer terug!

Verrassend mooi en rustig

Eloise Kraanberg
11-6-2017

Lekker veel groen en mooi uitzicht. Diverse veldjes om te kamperen : beschut met bomen of aan het water met uitzicht. Nieuw sanitair. Vriendelijke receptie.

Zeer beslist nog een keer

De Vooisjes
5-6-2017

Niet echt een camping voor mensen met kinderen die de hele dag in een zwembad willen liggen, maar voor een actieve vakantie belevenis.

Wandelen en fietsen langs de Oude maas.

Carnisse grienden op fietsafstand.

Kinderspeelveld op het terrein. Wifi (wifi oude maas) gratis tegenwoordig, met diverse wifi hotspots op de camping.

Jachthaven aanwezig.

Zeer fraaie camperplekken met uitzicht over de haven en rivier.

Ruime kampeer-plekken en uitstekend sanitair (nieuw)

Wij waren met een groot gezelschap (45 man overdag ivm 25 jarig bruiloftsfeest) maar dit was een van de weinige plaatsen waar dit mogelijk was (apart veld)

Het enige probleem was dat de combinatie van bungalow-park/ jachthaven en camping een beetje ingewikkelde infra-structuur te weeg gaf.

Twee ingangen en drie slagbomen.(voor het parkeerterrein een aparte)

Maar het personeel was uitermate vriendelijk en altijd bereidt om uitleg te geven.

Helaas geen winkeltje op het terrein, maar Heerjansdam ligt op loopafstand.

Leuke joert tenten op het terrein te huur.

Kortom,

voor ons waren het twee super dagen en zo dicht bij....

Fam Voois te Poortugaal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oude Maas in Barendrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oude Maas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oude Maas scoort een 6.74 uit 10 op basis van 22 reviews.