Hotel Bastion Barendrecht

Weer vandaag2°-3°
Hotel Bastion Barendrecht
4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Bastion Barendrecht voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Bastion Barendrecht in het Nederlands

kan wel wat beter al met al.

A ja ja,
4-4-2018

De bar was erg rommelig ,vrij gedateerde kamer, eten duurde erg Lang (1 uur) , koffie kopjes in de kamer waren vies.

Zeer ongeïnteresseerd jong personeel.

Nico,
29-9-2017

Wij kwamen omstreeks 15:00 uur aan bij het hotel waar een heel groot hekwerk omheen staat, je moet uit stappen om aan te bellen dit gaat niet van uit de auto. Nadat we ingecheckt hadden vroegen we of we nog een hapje konden eten. Krijg je: nou dan mot ik effen kijken of er brood is was het antwoord van de knul achter de balie. We wachten nu nog op antwoord. Gelukkig was er iemand die ons vertelde dat er een lunchroom vlak bij was, dus daar maar heen. Om geen zeperd te krijgen over het diner zijn we dat maar buiten de deur gaan eten. Toen we omstreeks 21:15 terug kwamen bij het hotel. Moest ik weer de auto uit om aan te bellen dit gaf mij een zeer onveilig gevoel ( zo een hekwerk staat er toch niet voor de sier? ) Bij binnen komst wilde we nog wat drinken in de lobby. We vroegen een spa blauw en een ijsthee sparkling. Dat weet ik niet of ik dat heb mot ik effen kijken en zowaar ze had de ijsthee, je mot toch spa rood kwam er achter de bar vandaan, nee blauw. We zijn van narigheid maar naar de kamer gegaan. Ik had een cofort kamer geboekt omdat daar alleen een Douche in zat maar tot onze verbazing moesten we in bad douchen en dat valt niet mee als je de zeventig al gepasseerd ben.

Langs de muur onder het bureau lag me toch een dikke lag stof ( foto )

Het ontbijt buffet was erg karig, er waren 3 soorten vleeswaren en 2 soorten kaas maar geen krentenbrood en de broodjes liet iedereen liggen ze namen allemaal het gesneden brood. Ik vroeg hebben jullie geen roer ei, ja dat zal ik voor u maken ook voor mij graag zij mijn vrouw. Ik breng het bij u aan tafel, nou daar kwam mijn ei de andere zal ik zo maken, dat is erg fijn als je samen wil eten dus mijn ei koud. ( Toen ik het er bij thuiskomst met de buren over had zei hun dochter van 5 jaar dan doe je toch twee eieren in de pan en verdeel je dat hahahaa. ) We zaten aan het raam en keken zo op het terras dat lag bezaait met peuken en de vuile koffie kopjes stonden nog op de tafels. Niet erg smakelijk als je zit te eten. Ook op de trap en het bordes voor de deur lagen overal peuken er was al dagen niet geveegd.

Wij hebben de koffers gepakt en ik ging al vast naar de auto en mijn vrouw ging uitschecken de kaartsleutel werd uit haar hand geritst. Zonder wat te vragen rende de knul naar buiten om zijn hand op te houden bij de taxi chauffeur van de RTC. Dit was voor ons niet zo een prettige ervaring en wij raden dit hotel ook niet aan.

Prima voor een overnachting

Edwin
6-4-2011

Goed hotel. Ik moet in de Kuip zijn en dat was 10 minuten rijden.

Ligging prima maar niet toeristisch natuurlijk op een industrieterrein.

Voldoende parking, goed ontbijt en prima ingesteld personeel.

Helaas stond er nog 1 blikje fris op mijn kamer van de vorige bezoeker.

Kamer was verder schoon.

Goed bereikbaar, slecht parkeren

Marcel
28-9-2010

Parkeerruimte beperkt, naastgelegen McDonalds biedt uitkomst.

Ligt op industrieterrein

2005

het hotel was echt goed maar er was niet veel te doen in

erik
18-8-2005

het hotel was echt goed maar er was niet veel te doen in barendrecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Barendrecht in Barendrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Barendrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.