Hotel Van der Valk Avifauna

Hotel Van der Valk Avifauna
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Avifauna voor je op een rij gezet:

124 reviews over Hotel Van der Valk Avifauna in het Nederlands

Prima hotel en leuk arrangement

familie Vink
28-8-2018

Wij zijn voor de tweede maal in dit hotel geweest. We hadden deze keer het zomerarrangement met 1 overnachting met ontbijt, life and cooking dinerbuffet en entree vogelpark. We hebben het weer heel erg goed gehad. Het hotel is zeker niet het mooiste Van der Valk hotel, het is wat ouder. Maar onze kamer was prima. Ruim, schoon en heerlijke bedden. De ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk. Het park is leuk om te bezoeken. Het life and cooking diner buffet is voortreffelijk, zo ook het ontbijt is prima. Wat ook heel leuk is, dat we nog speeltegoed kregen voor het nabij gelegen Casino. Daar hebben we ook nog een gezellige avond gehad.

Leerzame vakantie.

alice in wonderland
23-8-2018

Wij waren dit weekend bij Van der Valk in Alphen aan de Rijn.Wij waren vroeg zodat wij eerst het vogelpark Avifauna konden bezoeken.Het is een heel mooi park met heel veel variatie .De vogel show was ook zeer de moeite waard.Voor kinderen is er ook nog een speeltuin.Wij hebben het afgesloten met Life and Cooking wat erg goed was .Het personeel erg vriendelijk,en de kamer zoals ge woonlijk erg goed en schoon.Het was weer een fijn verblijf bij Van der Valk.

Geen herhaling

M
30-6-2018

Veel te warm op de kamers, geen airco. Als je dit doorgeeft kijken ze je arrogant aan van hoe durf je dat te zeggen. Nee behulpzaam en vriendelijk vond ik ze daar niet. Schoonmaakpersoneel was aardig! Voor een vd valk vond ik dit slecht. Ontbijt was ook onder de mat vergeleken bij andere vd valk hotels. Voor ons geen herhaling. Alpen ad rijn zelf is een leuke plaats met leuke restaurantjes!

HotelSpecials.nl

slechste van der valk ooit

ron
16-10-2017

kamer 222 , ranzig , schimmels op muren en plafond badkamer , schimmel op de rubbers van de ramen en tja de ramen zijn al heeeeel lang niet meer gezeemd , radiator smerig van de roest , douche putje wat niet afloopt , triest om te moeten schrijven , dit was onze 4de van der valk dit jaar , maar volgens mij word hier een belijdt van lik m'n vestje gevoerd

Heerlijk!

Rianne
30-9-2017

De kamer geweldig! Ontbijt fantastisch! Park erg leuk!

De receptioniste yvonne super fantastisch geweldig 😊 geweldig meegedacht en geholpen een nachtje weg om te onthouden en om over te doen!

was goed geregeld

jc flikweertd
29-7-2017

lekker in het park kunnen ze lekker de gaan de kinderen .en lekker lijf en cooking gedaan en lekker slapen en de volgedemorgen ontbijt

super arrangement

jan vermeir
26-7-2017

dit hotel heeft niet de luxe die we bij vele andere VDV hotels gewoon zijn,maar alles was dik in orde .Wij hadden het mini-vakantie arrangement en waren er samen met onze 2 kleinkinderen van tien jaar.Het eten was heel goed zowel het ontbijt,de brunch, als het 3-gangendiner.De live- cooking die was gewoonweg super.Al dit lekkers zat in het arrangement,zelfs onze drankjes!Ook hadden wij 3 dagen vrije toegang tot het park;we mochten het park archeon bezoeken en het zwembad.Een boottocht zat er ook bij,maar voor kinderen is die wat saai.Het avifauna park is wel heel mooi en leuk.We hadden een grote ,nette familiekamer en iedereen was heel vriendelijk.Voor ons en de kleinkinderen wordt er zeker nog eens een bezoekje gepland.

Super leuk arrangement

familie Vink
4-6-2017

Wij hadden een arrangement voor 2 dagen geboekt. Inclusief entree vogelpark, life and cooking diner buffet. We hebben het echt super gehad. De kamers waren netjes en schoon. Het life and cooking buffet geweldig. En ook het ontbijt 's morgens was heerlijk. Personeel ook erg vriendelijk. Wij hadden ook nog een rondvaart gedaan via Van der Valk. Was ook erg leuk. Kortom, wat ons betreft een echte aanrader.

Goed.

Astrid Westerink
30-5-2017

Leuke kamer met balkon bij struisvogelwei van de struisvogels uit Avifauna. Leuk om te bezoeken en ook de rondvaart is een aanrader.

Nooit meer, vreselijk hotel!

Melissa
25-2-2017

Het hotel is erg oubollig. Het ruikt door heel het hotel erg muf en het lijkt alsof er niks aan veranderd is sinds het bestaat. Wij hadden een suite geboekt, erg leuk met een jacuzzi, maar midden in de zomer zonder airco binnen zitten is vreselijk. We vonden het verre van hygiënisch en fris. Klantenservice is wel goed, maar daar blijft het ook bij. Dit is de laatste keer dat we hiernaartoe gaan.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Avifauna in Alphen aan den Rijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Avifauna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.