Hotel Van der Valk Avifauna

Weer vandaag2°-2°
Hotel Van der Valk Avifauna
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Avifauna voor je op een rij gezet:

Laatste review

een beetje gedateerd hotel , je kunt er pas om 15.00 uur in checken wat bij de meeste hotels om 14.00 uur kan . op de kamer staat een kleine tv met smal beeld je kunt de ondertiteling niet lezen. we hadden ons de volgende ochtend verheugd op het welbekende valk ontbijtbuffet het viel een beetje tegen sinas en appelsap uit een automaat je kon er geen omelet of spiegelei laten bakken ,de witte en bruine puntjes waren gortdroog en ook de mini krentenbolletjes waren het zelfde lot beschoren ,dit kan dus echt niet ,en dan te bedenken dat je hier als logerende gast 13.00 euro en een gast van buiten mag voor dat ontbijt 15.50 neertellen !

het uitchecken is al om 11.30 uur is meestal bij valk hotels 12.00 uur ,we waren de de tijd vergeten en om kwart voor twaalf gaat de telefoon of we aan de uitcheck tijd wilde denken...….! tja klantvriendelijk nee dus ! mijn mail naar het hotel heeft geen reactie opgeleverd jammer ! RECTIFICATIE: Ik had wat minpunten en heb die ook via de mail aan het hotel gemeld en dacht daar geen gehoor op te krijgen , maar mevrouw van der Valk heeft contact met mij opgenomen en aangeboden de nacht met ontbijt nogmaals over te doen . het is dus naar alle tevredenheid opgelost! Willemien

Kenmerken

29-11-2018

Prima met jonge kinderen

Maarten,
29-10-2018

Prima verblijf. Economy kamer voldeed prima en leuk uitzicht over het park. Vogelpark en speeltuin waren voor de kinderen echt geweldig. Diner in restaurant avifauna was uitstekend. Ontbijt iets minder uitgebreid dan we bij andere v.d. Valk hotels gewend zijn, maar verder prima. Wij willen zeker nog wel een keer terug.

Prima hotel en leuk arrangement

familie Vink,
28-8-2018

Wij zijn voor de tweede maal in dit hotel geweest. We hadden deze keer het zomerarrangement met 1 overnachting met ontbijt, life and cooking dinerbuffet en entree vogelpark. We hebben het weer heel erg goed gehad. Het hotel is zeker niet het mooiste Van der Valk hotel, het is wat ouder. Maar onze kamer was prima. Ruim, schoon en heerlijke bedden. De ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk. Het park is leuk om te bezoeken. Het life and cooking diner buffet is voortreffelijk, zo ook het ontbijt is prima. Wat ook heel leuk is, dat we nog speeltegoed kregen voor het nabij gelegen Casino. Daar hebben we ook nog een gezellige avond gehad.

Leerzame vakantie.

alice in wonderland,
23-8-2018

Wij waren dit weekend bij Van der Valk in Alphen aan de Rijn.Wij waren vroeg zodat wij eerst het vogelpark Avifauna konden bezoeken.Het is een heel mooi park met heel veel variatie .De vogel show was ook zeer de moeite waard.Voor kinderen is er ook nog een speeltuin.Wij hebben het afgesloten met Life and Cooking wat erg goed was .Het personeel erg vriendelijk,en de kamer zoals ge woonlijk erg goed en schoon.Het was weer een fijn verblijf bij Van der Valk.

Geen herhaling

M,
30-6-2018

Veel te warm op de kamers, geen airco. Als je dit doorgeeft kijken ze je arrogant aan van hoe durf je dat te zeggen. Nee behulpzaam en vriendelijk vond ik ze daar niet. Schoonmaakpersoneel was aardig! Voor een vd valk vond ik dit slecht. Ontbijt was ook onder de mat vergeleken bij andere vd valk hotels. Voor ons geen herhaling. Alpen ad rijn zelf is een leuke plaats met leuke restaurantjes!

slechste van der valk ooit

ron,
16-10-2017

kamer 222 , ranzig , schimmels op muren en plafond badkamer , schimmel op de rubbers van de ramen en tja de ramen zijn al heeeeel lang niet meer gezeemd , radiator smerig van de roest , douche putje wat niet afloopt , triest om te moeten schrijven , dit was onze 4de van der valk dit jaar , maar volgens mij word hier een belijdt van lik m'n vestje gevoerd

Heerlijk!

Rianne,
30-9-2017

De kamer geweldig! Ontbijt fantastisch! Park erg leuk!

De receptioniste yvonne super fantastisch geweldig 😊 geweldig meegedacht en geholpen een nachtje weg om te onthouden en om over te doen!

was goed geregeld

jc flikweertd,
29-7-2017

lekker in het park kunnen ze lekker de gaan de kinderen .en lekker lijf en cooking gedaan en lekker slapen en de volgedemorgen ontbijt

super arrangement

jan vermeir,
26-7-2017

dit hotel heeft niet de luxe die we bij vele andere VDV hotels gewoon zijn,maar alles was dik in orde .Wij hadden het mini-vakantie arrangement en waren er samen met onze 2 kleinkinderen van tien jaar.Het eten was heel goed zowel het ontbijt,de brunch, als het 3-gangendiner.De live- cooking die was gewoonweg super.Al dit lekkers zat in het arrangement,zelfs onze drankjes!Ook hadden wij 3 dagen vrije toegang tot het park;we mochten het park archeon bezoeken en het zwembad.Een boottocht zat er ook bij,maar voor kinderen is die wat saai.Het avifauna park is wel heel mooi en leuk.We hadden een grote ,nette familiekamer en iedereen was heel vriendelijk.Voor ons en de kleinkinderen wordt er zeker nog eens een bezoekje gepland.

Super leuk arrangement

familie Vink,
4-6-2017

Wij hadden een arrangement voor 2 dagen geboekt. Inclusief entree vogelpark, life and cooking diner buffet. We hebben het echt super gehad. De kamers waren netjes en schoon. Het life and cooking buffet geweldig. En ook het ontbijt 's morgens was heerlijk. Personeel ook erg vriendelijk. Wij hadden ook nog een rondvaart gedaan via Van der Valk. Was ook erg leuk. Kortom, wat ons betreft een echte aanrader.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Avifauna in Alphen aan den Rijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Avifauna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.