Hotel Van der Valk Avifaunasterstersterster

135 reviews over Hotel Van der Valk Avifauna

• 2019
    9Willem31-10-2019

Super hotel

Goeie ligging, gratis toegang tot vogelpark Avifauna, direct achter hotel gelegen. Restaurant buitenom te bereiken. Zeer goed uitgebreid ontbijt en heerlijk dineren.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Nicole13-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Het was een echte tegenvaller niet gewend van vd valk... warme kamer, aan de einde van de gang met de hele nacht het gebrul van de airco van het hotel. Omdat we geen airco hadden op de kamer dan naar de deur open ...geen succes de stank van struisvogel poep hing overal en s'nachts belaagd door tiental muggen. Verheugd op ontbijt maar dat viel zo tegen, droge puntjes, weinig beleg niet zoals je van vd valk mag verwachten. Hele hotel en uitstraling erg gedateerd, voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4J van Minnen28-07-2019

Slechtste ervaring ooit

Dit is het slechte wat wij hebben mee gemaakt bij van der Valk, wij gaan al jaren naar van der Valk hotels en altijd goed tot uitmuntend. Maar Avifauna slaat alles het begon al bij aankomst Oh geen airco op de kamer nou dan boeken wij niet in en annuleert het arrangement 4 dagen maar, ja dat gaat niet zei de dame bij de receptie dat moet u zelf doen via uw account (niet klant vriendelijk) om de hoek staat een computer oke als dat zo moet doe ik dat wel, maar ineens toch een kamer met airco. Maar toch spijt het stinkt op de kamers. kamers worden niet goed schoongemaakt. het was zogenaamd opgeknapt maar wij knapten er op af, airco die niet werkt het bleef 26 graden op de kamer ook na 3 dagen nog. Eerste dag gemeld werd omheen gepraat ik kreeg de indruk dat het bekend was. Restaurant niet al te klant vriendelijk. ik kan nog wel meer opnoemen

Gereisd met partner in juli 2019

• 9meine Jonkers12-07-2019

fantastisch

goed van eten en drinken uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel zeker een bezoekje waard.

Gereisd met partner in juli 2019

• 3José26-05-2019

Nooit meer!

Grote Van Der Valk fan!! Maar dit was om te huilen😣 Kamers oud ,slecht onderhouden, kapot en vies. Zelf het messing was van de lampen gepoetst. Oude, veel te kleine tv uit het jaar nul. Geen airco! Erg warm op de kamers. Gordijnen stuk. Weinig tot geen stopcontacten. Geen fatsoenlijke plaats om je toilet spullen kwijt te kunnen. Sanitair oud. Geen koelkast op de kamer. Dit was eens, maar nooit weer. Dit mag zich GEEN Van Der Valk noemen! Voor het ontbijt moest je naar een ander gebouw. Geen " van der valk ontbijt" waar we ons zo op verheugden. Helaas!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Marieke08-04-2019

Mooie hotelkamer

Zeer ruime driepersoonskamer met goede bedden, tv, ligbad en aparte douche. Uitgebreid ontbijtbuffet. Gratis toegang tot het vogelpark. Een minpuntje : redelijk gehorig. Er bleek een carnavalsfeest te zijn in het live cooking restaurant. De beats heb ik tot 2:00 uur (einde feest) kunnen horen. Plus het gelal daarna van de feestgangers die naar het hotel of de uitgang liepen, daar lag onze kamer vlakbij. Hadden we tevoren geweten dat dit feest er was waren we een andere datum gekozen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Ad van Stijn21-03-2019

Top weekend in top hotel en park

Mooi hotel met schitterende kamer en prachtig zicht op het park. Ondanks regenachtig weer een heerlijk weekend gehad. Het Life Cookingbuffet was super

Gereisd met partner in maart 2019

• 6Joep18-03-2019

Gedateerd

Totaal niet meer van deze tijd met erg gedateerde kamers. Gelukkig waren wij op doorreis en was het alleen even om de nacht door te brengen. Zeker geen aanrader voor een leuk weekendje weg.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    7Marianne29-12-2018

Verouderd, niet luxe. Maar voor gezinnen top!

Een best wel verouderd hotel, maar wij gingen voor kindvriendelijkheid en niet voor luxe en hebben met die instelling een fijn verblijf gehad! Kamer ruim en bij ons goed schoon. Badkamer niet luxe, maar wel van alle gemakken voorzien. Een nadeel vonden wij de niet van deze tijd bedden/matrassen. We stonden sochtends op met een stramme rug. En misten het hoofdbord, waardoor je niet echt relaxed voor de tv in bed kon zitten. Avifauna helemaal top, je kon zo in en uit lopen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 5willemien29-11-2018

niet klantvriendelijk (RECTIFICATIE)

een beetje gedateerd hotel , je kunt er pas om 15.00 uur in checken wat bij de meeste hotels om 14.00 uur kan . op de kamer staat een kleine tv met smal beeld je kunt de ondertiteling niet lezen. we hadden ons de volgende ochtend verheugd op het welbekende valk ontbijtbuffet het viel een beetje tegen sinas en appelsap uit een automaat je kon er geen omelet of spiegelei laten bakken ,de witte en bruine puntjes waren gortdroog en ook de mini krentenbolletjes waren het zelfde lot beschoren ,dit kan dus echt niet ,en dan te bedenken dat je hier als logerende gast 13.00 euro en een gast van buiten mag voor dat ontbijt 15.50 neertellen !

het uitchecken is al om 11.30 uur is meestal bij valk hotels 12.00 uur ,we waren de de tijd vergeten en om kwart voor twaalf gaat de telefoon of we aan de uitcheck tijd wilde denken...….! tja klantvriendelijk nee dus ! mijn mail naar het hotel heeft geen reactie opgeleverd jammer ! RECTIFICATIE: Ik had wat minpunten en heb die ook via de mail aan het hotel gemeld en dacht daar geen gehoor op te krijgen , maar mevrouw van der Valk heeft contact met mij opgenomen en aangeboden de nacht met ontbijt nogmaals over te doen . het is dus naar alle tevredenheid opgelost! Willemien

Gereisd met partner in november 2018

15 tips over Hotel Van der Valk Avifauna

• Fam. Ruiter, 28-04-2014

maak van het live cooking meer een belevenis. Kwaliteit boven kwantiteit en haal die belachelijke sushi van de bar af. renoveer de hele tent dan is het een leuke dag uit.

• jeroenquint, 25-10-2013

vogelpark is echt leuk om rond te wandelen, de ligging valt verder wat tegen, alphen is ook niet echt een wereldstad

• mieke, 26-07-2014

boottocht, avifauna zelf leuke omgeving,

3 vragen over Hotel Van der Valk Avifauna

• Renate, 06-08-2019

Hummingbirdsuite / Flamingosuite

Wij willen misschien naar de Hummingbirdsuite of de Flamingosuite. De reviews op deze zijn niet zo positief. Geldt dat ook voor deze kamers?

• sablerolle, 28-04-2017

scootmobiel

is er ruimte voor een scootmobiel te stallen

• Cevering , 21-07-2014

Ben benieuwd

Gaan veel naar vd valk hotels altijd goed en verzorgt , maar lees zoveel negatieve reacties over de kamers met kleine ramen? En de hitte op die kamers? we gaan het mee maken dit word de eerste keer daar, leuk altijd om resencies te lezen.

mieke, 26-07-2014

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen