Appartement Rijnview

• 6.5Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

4 reviews over Appartement Rijnview

• 9Andreas Flach02-09-2013

Prachtig en handig gelegen. Zal graag terugkomen

Je kunt geen betere ligging wensen. Alles is op loopafstand. Het uitzicht op de Oude Rijn is schitterend. De kamers worden regelmatig schoongemaakt en ook wordt het beddegoed regelmatig verwisseld. De eigenares Corrie is erg hulpvaardig en helpt zelfs met het boeken van treinkaartjes. Voor ons, die uit Australie komen was de prijs erg gunstig en om de dokter twee deuren verder te hebben was een grote geruststelling.

• 1A.F. Vliegen01-03-2009

De prijs/kwaliteit verhouding schandelijk

• TV uit de vorige eeuw • Meubels uit de Kringloopwinkel • Vermeldde CD speler is cassettespeler. Cassettes bestaan al jaren niet meer. • Ruime voorzieningen van handdoeken en beddengoed, jammer dat ook dat afgedankte spullen zijn (“Lekker scrubben!”) • Bedden zijn goed. • Ramen in maanden, wellicht jaren geen water gezien • Stof overal. • Vlokken onder bedden van minstens 5 bewoners geleden • Servies en pannen smerig • Servies, bestek en glazen samenraapsel van afgedankte spullen van verschillende soorten/merken • Toilet, badkamerspiegel en plankjes in badkamer bevatten aangekoekte troep van anderen. • Op wastafel ligt ingedroogd, door anderen gebruikt stukje zeep • Overal zwerven spullen (toiletartikelen etc.) van vorige bewoners • Er liggen 2 elektrische haarkrulborstels van anderen; gewoon vies! • Het geleverde voldoet op geen enkele wijze aan prijsstelling. • Prijs/kwaliteit verhouding ver beneden peil. Telefonische dienstverlening tijdens het boeken bij

3 tips over Appartement Rijnview

• jlubbers, 12-06-2012

zijn vele bezienswaardigheden om te kunnen bekijken.

• Andreas Flach, 02-09-2013

Voor oudere mensen die niet meer autorijden was het makkelijk dat het centrum, de bushalte en treinstation op enkele minuten loopafstand liggen.

• W.van den Broek, 20-05-2012

Heel redelijke prijs. Prettige ligging. Prachtig appartement Zeer vriendelijke gastvrouw. Mooi gebied Avifauna prachtig vogeltuin en Archeon prehistory, middeleeuws stadje. Te bereiken binnen 10 minuten van het appartement. Goede bus en treinverbinding op loopafstand

0 vragen over Appartement Rijnview

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4