Géén boekingskosten

Meer camping info

137 Reviews over Polderflora Camping & Chalets

• 9Durk en Leny29-09-2022

Wat een fijne plek!!

Wat een zalige plek in het Groene Hart. Vriendelijke en behulpzame eigenaren, prachtige ruime plekken met schitterend uitzicht. Mooi fiets en wandelgebied. Sanitair dat altijd schoon is, kortom fantastisch!! Wij komen zeker terug.

• 9Kees en Ciske29-09-2022

Mooiste kleine camping ooit

Wat hebben wij genoten van deze geweldige camping met de eigenaren Jeanette en André. Zij staan voor iedereen klaar en denken met je mee als er eens een probleem hebt. Het sanitair is ruim voldoende en super schoon. Met papieren handdoekjes in iedere cabine, dus kan iedereen de boel schoon en droog achtelaten! Voor na de toilet gang en zelfs in de ruimte van het chemisch toilet met plastich handschoentjes. Alle plaatsen voorzien van kunstgras van een behoorlijk voormaat met goede dreinage, dus houd je droge voeten. Een prima fietsen stalling waar je ook de accu kunt opladen. Dan de hooiberg met grote koelkast/ diepvries, folders van de omgeving, fiets en wandel routes. En als de kippen hun best doen een gratis eitje. Op de hele camping gratis WIFI op twee apparaten. Met wat minder weer zijn Leiden, Zoetermeer, Delft,Den Haag en Gouda, om er maar een paar te noemen, zelfs per fiets te bereiken. Ga vooral niet genieten:)

• 9Kees en Eveline Klootwijk26-09-2022

Camping Polderflora, ronduit geweldig!

De camping is mooi landelijk gelegen, maar op fiets afstand van het centrum van Alphen a/d Rijn. De standplaatsen zijn allemaal ruim van omvang en je staat altijd met de luifel of voortent op kunstgras. Het sanitair is ruim voldoende en vooral super schoon, wat wij wel heel erg waarderen. Er is een ruime nieuwe schuur waar de fietsen gestald kunnen worden, met genoeg stopcontacten om de fiets accu’s op te laden. Op de hele camping is een prima WiFi ontvangst. De eigenaren, Jeanette en André zijn bijzonder gastvrij en altijd snel ter plaatse om je te helpen als dat nodig is. Kortom, wij zijn grote fans van deze camping en komen er graag iedere zomer een paar weken logeren.

• 9Marianne23-09-2022

Nagenieten op een leuke camping.

Fijne camping met mooie plaatsen. Op de plaatsen kunstgras waardoor je geen last hebt van nattigheid. Goede vondst. Mooi toiletgebouw, douchen zonder munten. Eigenaren zijn vriendelijk en denken met je mee. De hooiberg is nu een ruimte waar een koelkast staat en folders van de omgeving. Kortom wij hebben genoten van het weekend.

• 9Paul van Elsen07-09-2022

Mooiste kleine camping in NL

Prachtig en schoon sanitaire. De flora en al het groen wordt uitermate goed onderhouden! De eigenaren Jeanette en André zijn heel prettige mensen.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Huub06-09-2022

Voorbeeld voor gastvrijheid

Zeer mooie camping, goed sanitair. Heel gastvrij, prettig ontvangst. Komen bij vertrek ook persoonlijk afscheid nemen en dan krijg je ook nog een leuk presentje. Zo moet gastheerschap zijn!! De omgeving is zeer mooi om te fietsen, zowel natuur als bezoek aan de nabij gelegen steden. Enig minpuntje is dat als de wind verkeerd staat je de snelweg kunt horen, maar dit viel ook ontzettend mee. Alles bij elkaar een aanrader!!

• 9Jansma05-09-2022

Geweldig camping voor de middelbare leeftijd.

Zeer vriendelijk ontvangen en een rustige camping met een stukje viswater. Mooie omgeving om te fietsen, varen en omringd door mooie steden. Genoeg te doen en te beleven. Echt een aanrader.

• 8Bert en Willemien ,05-09-2022

De ligging van de camping, de omgeving en de zeer ruime plaatsen hebben ons zeer verrast. De mogelijkheden om te fietsen zijn zeer ruim, het bezoek aan wat grotere steden eenvoudig. Wij hebben genoten, mede dankzij het mooie weer natuurlijk. Het zwembad hebben we niet gezien. Kunnen we hier het etiket nvt opplakken? Deze camping is door ons aan derden aanbevolen.

• 9Henk van Beek05-09-2022

Wij hebben 2 hele fijne weken gehad op camping PolderFloraWe vonden h

Wij hebben 2 fijne weken gehad op camping Polderflora. Gezellige ontvangst op de camping. Prima sanitair. Veel informatie over de omgeving. Veel fietsroutes al met knooppunten en wandelroutes. Het is zeker voor herhaling vatbaar. .

• 8Jan en Janny Leijstra05-09-2022

Camping uit onze top 10, waar we zeker terugkomen.

Deze camping was voor ons een zeer positieve verrassing. Een camping met zeer ruime plaatsen, prima sanitair. Pareltje in het Groene Hart. Eetgelegenheid en zwembad zijn in de buurt. Wil je daar gebruik van maken dan moet je er op uit. Het cijfer voor de camping is zeker een 9 waard.

Camping Polderflora Camping & Chalets info

Camping-informatie