9,5

50 reviews over Camping Polderflora Camping & Chalets in het Nederlands

Hans en ursula
16-6-2019

Geweldige , mooie en schone camping!Op een rustige plaats in de drukke Randstad. Ruime plaatsen aan mooi viswater. Lieve eigenaren!

Gereisd Met partner in juni 2019

Buitengewoon!

JOHAN
26-5-2019

Camping scoort hoog op alle punten. (rust, ruimte, hygiëne, voorzieningen etc...)

Gereisd Met partner in mei 2019

Helemaal geweldig!

Janneke Driesprong
24-5-2019

Een prachtige camping met een geweldige gastvrouw, ze heeft het prima voor elkaar. Wij zijn de LF4 Midden Nederland route aan het fietsen, zodoende zijn wij op deze camping terecht gekomen, anders zouden wij hier nooit naar toe zijn gegaan zo vlakbij de randstad, we hebben hier een week gestaan en prachtige routes naast de LF4 route gefietst.

Gereisd Met partner in mei 2019

Voelt als thuis komen.

Fam. Sloot
23-8-2018

Rustige camping. Dit jaar nieuwe eigenaren, maar net zo vriendelijk en behulpzaam als de vorige eigenaren. Vandaar alweer voor volgend jaar geboekt. Schoon sanitair! Ruime plaatsen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Echt een camping om aan te bevelen!

Carla Schot
4-8-2018

Fijne camping met ruime plaatsen. Bijzonder aardige eigenaars. Ongedwongen sfeer en mooi uitzicht over de polders. Heerlijk fietsen in de omgeving. Je hoort wel de auto’s over de N11 rijden, maar wij vonden dat niet storend.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Eeen absolute aanrader

Fam de Vos
3-8-2018

Heel mooie en rustige camping.Zeer schoon sanitair.

Fantastische week met mooi weer.

Albert
2-7-2018

Met vrienden hebben wij eind juni een week doorgebracht op Polderflora. Heerlijke ontspannen mini camping met ruime plaatsen voor caravans en goed voorziene lodges (ijsvogel en waterral). Vriendelijke eigenaren. Mooie omgeving met gevarieerde fietsmogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke dagen met de hond

Yvonne
28-6-2018

Camping is verdeeld in een aantal velden, staplekken met kunstgras, ik was met een tentje, dus lekker droog, de hond was mee, direct t.o. de camping een losloopgebied voor de hond, er kunnen ook flinke wandelingen gemaakt worden maar dan kan de hond niet overal los. Het sanitair is heel schoon, opgeruimd, douchen zit bij het stageld in, en een druk op de knop is zelf voldoende om lang haar te wassen en goed uit te spoelen. En er zijn ook cabines met wastafel en warm en koud water. Fijne ontvangst bij aankomst, en ik had een mooie plek bij de visvijver, op de eerste rij voor een prachtige zonsondergang. In de "hooiberg" liggen folders, leesmateriaal etc, en even binnen kunnen zitten bij eventueel slecht weer, en buiten staan picknicktafels klaar voor gebruik. Er zijn ook een aantal huisjes die gehuurd kunnen worden. Kortom, ik heb erg leuke dagen gehad, op een prima verzorgde camping, en prettige campinghouders.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Pareltje

Hans
16-6-2018

Prima ruim opgezette camping. Sanitair schoonn en voldoende capaciteit, plekken ruim en verzorgd. Overdekte fietsenstalling met oplaadpunten. Kunstgras voor je deur, grondzeil niet echt nodig. Kippen scharrelen rond, er is een wei met een varken en schapen, waar je je groente- en fruitafval (behalve citrus) goed kwijt kan. Gastvrije sfeer, persoonlijke benadering. Sinds dit jaar zijn er nieuwe eigenaren, die een goede impuls geven aan de camping. In de omgeving fietsmogelijkheden te over, ook polderwandelingen. Alphen heeft een leuk dorpscentrum met terassen aan de Rijn. Wij komen hier graag.

Gereisd Met partner in Mon May 28 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hans en Ursula
7-6-2018

Zoals andere jaren weer geweldig genoten van de rust en de gastvrijheid en de geweldige schone camping. Waar heb je het nog dat je zelf een ijsje uit de vriezer kunt pakken en het geld in een bakje kan doen? Het terrein en het sanitair zien er keurig uit, schoon en verzorgd,echt een aanrader voor mensen die rust zoeken in de randstad. Jeannette en Andre ,jullie zijn karpers......eeeehhh...Kanjers!!!!

Gereisd Met partner in mei 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polderflora Camping & Chalets in Alphen aan den Rijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polderflora Camping & Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.