Camping Polderflora Camping & Chalets

Tonen op kaart

85 reviews over Camping Polderflora Camping & Chalets

• 2019
    10B. und F. Kuhlmann10-10-2019

Zeer mooie camping. We komen terug

Vertaald van Duits naar Nederlands

Zeer vriendelijk welkom op een rustige en goed onderhouden camping. Direct aan de dierenweide met scharrelkippen. Grote schuur toegankelijk voor alle campinggasten. Eigen kleine biologische teelt. Prachtig gelegen tussen de polders. Zeer schone toiletten. Optimaal startpunt voor bezienswaardigheden en rondleidingen door de stad.

• 9Olga Dobbe30-09-2019

Geweldige camping, hier wil je vaker naar terug!

Een prachtige camping in de natuur maar dicht bij de randstad. De meeste plaatsen hebben een kunstgrasveld waar de voortent op gezet wordt. Dit is erg prettig en zelden water in je voortent of onder de luifel als het regent. Omdat we het in mei zo naar onze zin hebben gehad, zijn we in september nog een weekje terug geweest. Het was net "thuiskomen".

Gereisd met partner in mei 2019

• 10natascha blok25-09-2019

Gewldig

Super mooie en vooral goed verzorgde camping waar de natuur een belangrijke rol speelt. Er zijn diverse nestkasten met o.a. Uilen. Ook staan een aantal bijenkasten op enige afstand van de campeerplaatsen. De enthousiaste imkers nemen de gasten graag mee voor uitleg over de bijen. En ook is er heerlijke honing te koop van de camping bijen. Wat ook het vermelden waard is dat er samengewerkt wordt met adfund, een organisatie die de dagbesteding verzorgd van diverse clienten met een beperking. Als laatste puntje, de camping is in handen van 2 zeer enthousiaste eigenaren.

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Jan Weel25-09-2019

Ruim, schoon, rustig recreëren in de natuur!

Prachtige, rustige camping in het groene hart, die door de combinatie van chalets en camper/caravan plaatsen een ideale plek is om met een groep (met verschillende wensen) vakantie te vieren!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Piet en wil19-09-2019

Wij hebben dit van onze plaatsgenoten die waren zeer enthousiast. Dus wij Er ook heen. Het was helemaal super. Fijne mensen helemaal geweldig. Wij komen zeker terug.

• 9R.F. Linde18-09-2019

goede camping

Mooie camping Ligging midden in de polder met schapen, koeien, kippen en een varken. Verharde plaatsen voor de voortent c.q. luifel met kunstgras. Sanitaire voorzieningen zijn uitstekend. Wij komen nu al voor de vierde keer en zijn nog steeds enthousiast. problemen worden adequaat opgelost. Fiets routes beginnen aan de voordeur en in de hooischuur zijn routes aanwezig om te gebruiken.

• 10Ruud Gosselink18-09-2019

Mooie camping in een verrassende omgeving.

Deze camping is echt supernetjes. Mooie plekken met kunstgras onder de voortent of luifel. Ruim voldoende en echt schoon sanitair. Je kunt in de directe omgeving goed fietsen, maar wij zijn blij met de wandelroutes, waarbij op veel plaatsen de hond los kan lopen. We zijn twee keer geweest en komen vast nog eens terug.

• 9Thom de Been17-09-2019

Een echte aanrader!!!!!!

Wat een fantastisch mooie en rustige camping. Verharde plaats voor camper/caravan met daarvoor kunstgras. Spontane lieve en vriendelijke eigenaren. Omgeving schitterend om te fietsen/wandelen in natuur en leuke dorpjes. Je hebt het gevoel dat je midden in de polder/natuur zit, en toch maar een km of 4 centrum Alphen aan de Rijn.

• 9T. v.d. H.17-09-2019

Prettige camping met zeer mooie en ruime plaatsen, enige geluidshinder overdag van auto’s en hondenkennel.

• 10Sophia en Wim lieftink16-09-2019

Wij hebben bijna drie weken bij Polderflora gestaan. Heerlijke rustige camping in hele mooie omgeving. Wij vonden de camping tot in de puntjes verzorgd en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2019

7 tips over Camping Polderflora Camping & Chalets

• Romy, 04-12-2013

Fietsen meenemen en wij zijn naar de internationale vuurwerkwedstrijd geweest in scheveningen wat super was!

• Tjalling de Vries, 26-08-2013

Wij hebben een rondvaart gemaakt tussen de Boskoopse kwekerijen. Met mooi weer een hele leuke en interessante excursie. Ook op de fiets naar Leiden was erg leuk. En zo zijn er direct vanaf de camping nog heel veel leuke uitstapjes te maken.

• Ria Teijema, 18-09-2013

Wij zagen-vanonder onze luifel- tegen de schemer een paar honderd spreeuwen het riet induiken, gevolgd door werkelijk honderden zwaluwen! En dat bij de prachtigste zonsondergangen!

1 vraag over Camping Polderflora Camping & Chalets

• P. Verra, 30-05-2018

Openingsperiode

Welke maanden is deze camping open ?

Polderflora, 30-06-2018

Polderflora is geopend van april t/m oktober.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan