Vakantiehuis Archeon

Met oudere kinderen

Alleen maar tienen waard

Wanouk
20-5-2018

Samen met dochter van 13 een overnachting geboekt in museum park Archeon. Wij hebben geslapen in het huis van de schrijnwerker. Wat een enorm fantastische ervaring. Zeer grote, schone kamer met 5 bedden (goede matrassen!), een grote tafel met 2 houten banken. Een koelkastje, en een waterkoker en Nespresso apparaat. Koffie en thee staat op tafel, en ook een paar flessen water, mandje met appels en pepermuntjes ( alles gratis ). Sinds kort is een gedeelte van de kamer gescheiden door een gordijn, en hebben ze een toilet en een wasbak geplaatst. Het ontbijt ( inbegrepen ) in het klooster was meer dan uitstekend. Zelden zulk lekker brood gegeten. De mensen in het park zijn allemaal super vriendelijk, service was zeer goed!! Wij waren de enigen die in het park bleven slapen, en dat vond ik best spannend. Echt een " night at the museum" gevoel. Zeker een aanrader!

Fantastisch!

M.H.
4-5-2016

Wat hebben wij genoten zeg! We zijn met twee volwassenen en drie kinderen een nachtje blijven slapen in het huisje van de schoenmaker. Het huisje was simpel maar schoon en gezellig, en de bedden zijn echt heerlijk en warm genoeg in de afgelopen koude nacht. Er stonden boeken, een tafel met genoeg zitplek voor ons alle vijf en een apparaatje voor koffie en thee. Alle medewerkers van Archeon waren ontzettend behulpzaam en vriendelijk en weten ook zo veel te vertellen over vroeger, echt super! Vanmorgen stond er na een heerlijke nacht (uiteraard na een fantastisch kampvuur met marshmallows dat we mochten maken) een mega uitgebreid en luxe ontbijt voor ons klaar in het Klooster en hadden de medewerkers daar zelfs glutenvrije broodjes en croissantjes voor mij gemaakt. Echt een aanrader zo een nacht in een van de drie huisjes in de Middeleeuwen, zodat je op je gemak alles kunt doen en zien wat je wilt en je echt iets bijzonders tegen een niet al te gekke prijs kunt doen!

Het enige minpuntje was eigenlijk dat er niet genoeg water in het appartement stond (1 karaf voor 5 personen), maar dat was snel opgelost door wat flesjes water bij te kopen).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Archeon in Alphen aan den Rijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Archeon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.