Vakantiehuis Archeon

Tonen op kaart

7 reviews over Vakantiehuis Archeon

• 2019
    9George en Carla01-11-2019

Ons jubileum op aparte wijze gevierd.

Middeleeuwse B&B : Op 28 sept 2019 waren wij 40 jaar getrouwd. Die dag zijn wij naar het Archeon gegaan en waren wij 2 dagen te gast als bewoners. Na een hartelijke ontvangst gingen we terug naar het jaar 1350 en deden wij "Middeleeuwse" kleding aan. (iets anders dan trouwkleding 40jr terug ;-) ) Een lunch in het huis van de Wever en een persoonlijke rondleiding over het park met diverse activiteiten. Diner in het sfeervolle Pannenkoekenhuis Het Klooster, om vervolgens in ons overnachtingsadres "Weverij " de avond bij de open haard en de nacht in het bovengelegen en zeer comfortabel, lux en ruim onderkomen de nacht door te brengen. Wel bijzonder als enigen op het totaal verlaten park. Het overvloedige en prima ontbijt wederom in het Klooster, om aansluitend het museum en de samenzang van de "minder broeders " te aanschouwen. Ondanks dat wij uit de regio van het Groene Hart komen, waren wij nog niet eerder op het park geweest. PRIMA

Gereisd met partner in september 2019

• 10m.m. van der Plas23-09-2019

Voortreffelijk en zeker voor herhaling vatbaar

Wat een fantastisch verblijf hadden wij afgelopen weekeinde in de B&B van Archeon. Geholpen door het weer - dat zeker - maakte de locatie voortreffelijk voor de Boardgames & Beer die we met enige regelmaat organiseren. Kamer (boven de schoenmaker) was van alle gemakken voorzien .. en de rust op het park na sluitingstijd was zeer ontspannend. Voor toekomstige gasten: er is een toilet op de kamer maar met een gordijn af te zonderen van de rest van de ruimte. Was voor ons geen probleem maar ik kan me voorstellen dat dit een minpuntje kan zijn voor anderen. Ook moet je even lopen om een douche te kunnen pakken in de (denken wij) verkleedruimte van het acterend personeel. Wederom, voor ons geen probleem - het gaat toch vooral om de totaal ervaring - maar wees gewaarschuwd.
    Zo hartelijk als de mensen op het park zijn tref je zelden en ook het eten was uitstekend. Dank jullie wel Archeon!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8C. Bootsma29-07-2019

leuke belevenis,reizen door de tijd.

afgelopen weekend met 2 gezinnen naar het Archeon geweest. Wat hebben we genoten van de reis door de tijd. ongelofelijk! Wat ziet het er leuk uit en de mensen die er werken vertellen zo leuk de informatie uit die tijd. Kleding die ze hebben is heel toepasselijk,echt te gek. Activiteitenpas is leuk om te doen (4€) De roofvogel show vonden wij zeer de moeite waard,met veel humor gebracht! (ik kan niet ontdekken tot wanneer deze gehouden wordt ) enkel in de vakantie heb ik het idee. Gladiatoren gevecht genieten de kinderen ook heel erg van! een leuke leerzame dag uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Fam. Den Hertog19-06-2019

Helemaal top!

Prachtig park in een mooie omgeving! Er loopt een mooie duidelijke route door het park van de steentijd tot de late middeleeuwen. Enorm leerzaam!

Super leuk personeel, iedereen wilt je ergens iets over vertellen. Maken het super voor de kids.

Absoluut een aanrader voor een leuke dag weg!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Maaike S.29-05-2019

Het blijft genieten

Alles veranderd. Ook het Archeon. Waar je eerst nog kon genieten van tijd gerelateerde lunchprodukten eet je nu pannenkoeken. Die waren er in die tijd nog niet. Toch jammer dat een themapark ook gestuurd wordt door de tijdgeest. Verder was het weer genieten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Wanouk20-05-2018

Alleen maar tienen waard

Samen met dochter van 13 een overnachting geboekt in museum park Archeon. Wij hebben geslapen in het huis van de schrijnwerker. Wat een enorm fantastische ervaring. Zeer grote, schone kamer met 5 bedden (goede matrassen!), een grote tafel met 2 houten banken. Een koelkastje, en een waterkoker en Nespresso apparaat. Koffie en thee staat op tafel, en ook een paar flessen water, mandje met appels en pepermuntjes ( alles gratis ). Sinds kort is een gedeelte van de kamer gescheiden door een gordijn, en hebben ze een toilet en een wasbak geplaatst. Het ontbijt ( inbegrepen ) in het klooster was meer dan uitstekend. Zelden zulk lekker brood gegeten. De mensen in het park zijn allemaal super vriendelijk, service was zeer goed!! Wij waren de enigen die in het park bleven slapen, en dat vond ik best spannend. Echt een " night at the museum" gevoel. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9M.H.04-05-2016

Fantastisch!

Wat hebben wij genoten zeg! We zijn met twee volwassenen en drie kinderen een nachtje blijven slapen in het huisje van de schoenmaker. Het huisje was simpel maar schoon en gezellig, en de bedden zijn echt heerlijk en warm genoeg in de afgelopen koude nacht. Er stonden boeken, een tafel met genoeg zitplek voor ons alle vijf en een apparaatje voor koffie en thee. Alle medewerkers van Archeon waren ontzettend behulpzaam en vriendelijk en weten ook zo veel te vertellen over vroeger, echt super! Vanmorgen stond er na een heerlijke nacht (uiteraard na een fantastisch kampvuur met marshmallows dat we mochten maken) een mega uitgebreid en luxe ontbijt voor ons klaar in het Klooster en hadden de medewerkers daar zelfs glutenvrije broodjes en croissantjes voor mij gemaakt. Echt een aanrader zo een nacht in een van de drie huisjes in de Middeleeuwen, zodat je op je gemak alles kunt doen en zien wat je wilt en je echt iets bijzonders tegen een niet al te gekke prijs kunt doen!

Het enige minpuntje was eigenlijk dat er niet genoeg water in het appartement stond (1 karaf voor 5 personen), maar dat was snel opgelost door wat flesjes water bij te kopen).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

0 tips over Vakantiehuis Archeon