Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

12 Reviews over Archeon

• 9M. Meester18-08-2021

Fantastische ervaring als middeleeuwers!

Met ons gezin overnachtten we in het huis van de schoenmaker. De eerste dag waren we middeleeuws gekleed en leerden we de middeleeuwen van binnen en buiten kennen. De kinderen genoten ook van de dieren en de oudste van 7 legde de andere bezoekers alles wat ze net geleerd had, uit . De kinderen vonden het jammer om de volgende dag weer hun eigen kleding aan te moeten en vertrokken na eent tweede dag Archeon met heimwee naar de middeleeuwen weer naar huis (en wij stiekem ook)

• 9Familie Maat10-08-2021

Een echte aanrader voor jong en oud

Wij zijn een midweek geweest bij Archeon expeditie. Zeer goed verzorgd en heel leerzaam.Er word elke dag iets georganiseerd en word je meegenomen op expeditie door het park.Ook zijn we zeer verwend d.m.v een volle koelkast in de tent, elke ochtend verse broodjes en twee avonden een verzorgd dinner. Onze complimenten aan Archeon personeel.

• 5John Tuithof10-08-2021

Helaas niet gebracht wat verwacht werd

Helaas jammer dat op de website niet wordt aangegeven dat de voorstellingen in de arena i.v.m. covid geschrapt zijn. Onze kleinzoons keken daar echt naar uit.Wel leerzaam en leuk om terug in de tijd te gaan, alleen hebben wij onze verwachting over het hele park niet ingevuld zien worden

• 5AS10-08-2021

Mooi aangelegd park.

Het park is mooi aangelegd, maar wij vonden het eigenlijk erg saai. Restaurant was netjes en het eten lekker.Minpunt was wel dat we een dure uitrijmunt hadden gekocht, 8.50, en de slagboom bij uitrijden gewoon open ging. Jammer dat dat niet even werd vermeld.

• 9Fam Q14-06-2021

Superfijn park

Op zondag met 2 jongens van 8 en 15 jaar naar Archeon geweest ondanks de drukte zijn er voldoende plekken om even met het gezin in de schaduw uit te rusten. Er is zoveel te zien en te doen dat 1 dag niet genoeg is. De topper vond ik vandaag 13 juni de gids uit de ijzertijd die vol enthousiasme alles vertelde en liet zien over het winnen en smeden van ijzer. Overal klink muziek van de jeugdorkesten!

• 9George en Carla01-11-2019

Ons jubileum op aparte wijze gevierd.

Middeleeuwse B&B : Op 28 sept 2019 waren wij 40 jaar getrouwd. Die dag zijn wij naar het Archeon gegaan en waren wij 2 dagen te gast als bewoners. Na een hartelijke ontvangst gingen we terug naar het jaar 1350 en deden wij "Middeleeuwse" kleding aan. (iets anders dan trouwkleding 40jr terug ;-) ) Een lunch in het huis van de Wever en een persoonlijke rondleiding over het park met diverse activiteiten. Diner in het sfeervolle Pannenkoekenhuis Het Klooster, om vervolgens in ons overnachtingsadres "Weverij " de avond bij de open haard en de nacht in het bovengelegen en zeer comfortabel, lux en ruim onderkomen de nacht door te brengen. Wel bijzonder als enigen op het totaal verlaten park. Het overvloedige en prima ontbijt wederom in het Klooster, om aansluitend het museum en de samenzang van de "minder broeders " te aanschouwen. Ondanks dat wij uit de regio van het Groene Hart komen, waren wij nog niet eerder op het park geweest. PRIMA

• 10m.m. van der Plas23-09-2019

Voortreffelijk en zeker voor herhaling vatbaar

Wat een fantastisch verblijf hadden wij afgelopen weekeinde in de B&B van Archeon. Geholpen door het weer - dat zeker - maakte de locatie voortreffelijk voor de Boardgames & Beer die we met enige regelmaat organiseren. Kamer (boven de schoenmaker) was van alle gemakken voorzien .. en de rust op het park na sluitingstijd was zeer ontspannend. Voor toekomstige gasten: er is een toilet op de kamer maar met een gordijn af te zonderen van de rest van de ruimte. Was voor ons geen probleem maar ik kan me voorstellen dat dit een minpuntje kan zijn voor anderen. Ook moet je even lopen om een douche te kunnen pakken in de (denken wij) verkleedruimte van het acterend personeel. Wederom, voor ons geen probleem - het gaat toch vooral om de totaal ervaring - maar wees gewaarschuwd.
    Zo hartelijk als de mensen op het park zijn tref je zelden en ook het eten was uitstekend. Dank jullie wel Archeon!

• 8C. Bootsma29-07-2019

leuke belevenis,reizen door de tijd.

afgelopen weekend met 2 gezinnen naar het Archeon geweest. Wat hebben we genoten van de reis door de tijd. ongelofelijk! Wat ziet het er leuk uit en de mensen die er werken vertellen zo leuk de informatie uit die tijd. Kleding die ze hebben is heel toepasselijk,echt te gek. Activiteitenpas is leuk om te doen (4€) De roofvogel show vonden wij zeer de moeite waard,met veel humor gebracht! (ik kan niet ontdekken tot wanneer deze gehouden wordt ) enkel in de vakantie heb ik het idee. Gladiatoren gevecht genieten de kinderen ook heel erg van! een leuke leerzame dag uit.

• 10Fam. Den Hertog19-06-2019

Helemaal top!

Prachtig park in een mooie omgeving! Er loopt een mooie duidelijke route door het park van de steentijd tot de late middeleeuwen. Enorm leerzaam!

Super leuk personeel, iedereen wilt je ergens iets over vertellen. Maken het super voor de kids.

Absoluut een aanrader voor een leuke dag weg!

• 8Maaike S.29-05-2019

Het blijft genieten

Alles veranderd. Ook het Archeon. Waar je eerst nog kon genieten van tijd gerelateerde lunchprodukten eet je nu pannenkoeken. Die waren er in die tijd nog niet. Toch jammer dat een themapark ook gestuurd wordt door de tijdgeest. Verder was het weer genieten.

Vakantiehuis Archeon info

• CafeNiet beschikbaar