Zuid-Holland

Reviews over accommodaties in Zuid-Holland

Ging wel

Dorothea,
    16-10-2018

Mooie kamers voor de rest niet veel bijzonders.

Gereisd met partner in februari 2018

Zou er wel terug gaan.

Sophie,
    12-10-2018

Ik lees in de recensies dat het heel vies zou zijn maar vond dit eigenlijk wel meevallen. Best prima overnachting gehad.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Als ik weer naar Rotterdam ga slaap ik hier!

Damanja,
    7-2-2018

Nachtje weg geweest naar rotterdam dit hotel gekozen vanwege de prijs aangezien we de hele dag in een welness waren en de dag er na shoppen. Na alle recenties gelezen ging ik er een beetje met een raar gevoel heen, maar ik weet niet waar deze mensen het over hebben want het viel me alles mee schone kamers heerlijk ontbijt vriendelijk personeel. Heerlijke douche. Kort om perfect! Dus mocht je betaalbaar naar Rotterdam willen raad ik jullie dit hotel aan. En ook heel dicht bij het stadcentrum.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

Dhr. Dankelman,
    9-8-2017

Aangekomen bij het hotel werden we goed geholpen, we hadden als preferentie een parkeerplaats doorgegeven & deze was zelfs voor ons vrij gehouden. De kamer was schoon, alles wat we nodig hadden was aanwezig! Snachts terug gekomen van Premier League Darts in Ahoy, daar nog even praatje gemaakt met de man achter de receptie, hartstikke leuk! Ontbijtbuffet was prima, ruim assortiment! Enige minpunt is de parkeergarage die niet heel groot was. Maar al met al een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima hotel, centrum ligt op ca. 10 minuten lopen.

Marja,
    28-11-2016

Fijn hotel met een kleine eigen parkeergarage. Vriendelijk personeel. Nadat we een dagje weg waren geweest bleek er bij terugkomst lekkage in de badkamer te zijn. Er kwam water uit het plafond druppelen. Gemeld bij de receptie en binnen een half uur hadden wij een andere kamer. Snel opgelost en mochten een drankje in de bar gaan drinken. Het ontbijtbuffet had een ruime keuze. Het hotel ligt op ca. 7 min. van de snelweg.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)