Vakantiehuis Chestnut Farmhouse

Laatste review

Comfortabel en gezellig

Anno Galema,
18-10-2015

Uitstekend huis om met een grotere groep te verblijven, wel een beetje schipperen met 13 mensen aan tafel in de keuken. Ruime en gezellige living. Heerlijke omgeving rond het huis met veel verschillende plaatsjes waar je je kan afzonderen. Prima verzorging. Omgeving Hollands op zijn best.

13 reviews over Vakantiehuis Chestnut Farmhouse in het Nederlands

Comfortabel en gezellig

Anno Galema
18-10-2015

Warm, gezellig

J. van Harteveld
5-10-2015

Prettig huis, veel ruimte, zowel binnen als buiten. Om samen te zitten, maar je ook even rustig terug te trekken.

Prachtige locatie!

t Hoff
13-5-2014

Dit vakantiehuis in Aarlanderveen is een perfecte plek om heerlijk te ontspannen met familie en vrienden! De boerderij biedt veel ruimte en is gezellig en comfortabel ingericht. In de omgeving zijn mooie fiets- en wandeltochten te maken bij de Nieuwkoopse plassen. Een absolute aanrader!

Een geweldige plek, met veel ambiance

Pieter van Leijsen
25-10-2012

Dit buitenverblijf bied veel ruimte in en om het huis. Het huis ziet er uit als in een sprookje, door de mooie gevels en het rieten dak.

Het buitenverblijf ligt helemaal vrij en omgeven door water in dit sloten-weidegebied. Dus wel oppassen met kleine kinderen, als deze niet kunnen zwemmen.

Binnen is alles aanwezig, wat we thuis ook hebben. Het is werkelijk heel volledig ingericht, maar wel naar de tijd van anno 2000.

Prachtige gerenoveerde ruime en sfeervolle boerderij, van alle gemakken voorzien, aan het water in verbinding met de grote plas. Ik ben 2 maal hier geweest. 1 keer in het voorjaar toen de fruitbomen in bloei stonden. We konden heerlijk aan de royale tuintafel borrelen en hebben gefietst, de molengang gelopen (Unesco erfgoed!) en gevaren. De 2e keer hebben we de molentocht geschaatst. Direct vanaf de boerderij het ijs op. Prachtig! Echt een aanrader. Wij hadden de boerderij en het kleinere huisje (4p) samen. Perfect, ruim en goed voorzien voor een groep van 14.

Unieke sfeervolle en ruime vakantiewoning.

T Peters
18-1-2012

Fraaie, sfeervolle inrichting. Genoeg ruimte, mooie buitenruimte. Heerlijke bedden. Mooie fietsroutes rondom het huis.

Geweldige locatie om uit te rusten!

M. Hermans
13-1-2012

Prachtige, goed verzorgde accommodatie in rustig Hollands landschap met veel water! Bovendien is er een schitterende tuin om samen met vrienden heerlijk te kunnen ontspannen. Ook een mooi gebied om te fietsen. Een echte aanrader!

Heerlijke boerderij op droomplek

fam. Mulder
13-1-2012

Het huis en de inrichting zijn comfortabel en gezellig. De rust, ruimte en uitzichten zijn een verademing in deze drukke tijd !

De ligging is heel gunstig : mogelijkheden om te fietsen, watersport maar ook een dag naar Amsterdam , Leiden of Den Haag is makkelijk te doen.

Alles bij elkaar een aanrader !

prachtige locatie

vera
10-1-2012

Wij hebben genoten van ons verblijf op Chestnut Farmhouse. Prachtige landelijke ligging, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien.

Wij hebben heerlijk in de tuin geluierd, maar ook een mooie fietstocht gemaakt langs de Nieuwkoopse Plassen.

Fantastische plek om te relaxen

Charlie Marres
9-1-2012

Als je even weg wil zijn van de drukte van het westen is het heerlijk om

hier tot rust te komen. Genieten van de mooie tuin en van de gezellig ingerichte huis. Lezen bij de openhaard of wandelen of fietsen in de

omgeving of in de zomer in een bootje varen op de Nieuwkoopse plassen. De boederij in Aarlanderveen heeft een speciaal plekje in mijn hart en kom graag hier terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chestnut Farmhouse in Aarlanderveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chestnut Farmhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.