Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag9°7°
Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Cedrus - Bosweg 42 voor je op een rij gezet:

Laatste review

Helemaal Top !

Janny de Wit,
16-9-2013

B&B Villa Cedrus in Zoutelande ligt op een top locatie.

De accommodatie is top, het ontbijt was top en

Lilian & Ron waren top en zo gezellig en attent.

We zijn uitstekend verzorgd en in de watten gelegd.

Binnen vijf minuten in het dorp en op het strand.

Prachtige natuur en omgeving.

Het weer was iets minder dus we gaan zeker nog een keer terug,

als het lekker zonnig weer is en er plaats is in de studio.

9 reviews over Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42 in het Nederlands

Helemaal Top !

Janny de Wit
16-9-2013

B&B Villa Cedrus in Zoutelande ligt op een top locatie.

De accommodatie is top, het ontbijt was top en

Lilian & Ron waren top en zo gezellig en attent.

We zijn uitstekend verzorgd en in de watten gelegd.

Binnen vijf minuten in het dorp en op het strand.

Prachtige natuur en omgeving.

Het weer was iets minder dus we gaan zeker nog een keer terug,

als het lekker zonnig weer is en er plaats is in de studio.

Zalige rustgevende plek

Hannah vd Sloot
5-7-2013

Als je hier over nog iets te zeuren hebt, kan je beter thuis blijven! Gezellige mensen, vlak bij strand en dorp, lekker ontbijt.

Heerlijk bijkomen!

yoran
15-1-2012

Bed and Breakfast Villa Cedrus in Zoutelande is een heerlijke plek om aan de dagelijkse hectiek, van bv de randstad, te ontsnappen. De villa is rustig gelegen en staat op nog geen 5 min loopafstand van het strand! 'S morgens heerlijk wandelen!

Wij (jong stel) hebben het heerlijk bevonden om hier een weekendje bij te komen. De kamer is warm en sfeervol aangekleed en van alle gemakken voorzien. En 's morgens wordt je gewekt met een vriendelijke belletje voor het ontbijt :)

Top verblijf

Peter van Helden
16-7-2010

We zaten hier 5 dagen op de Studio aan de voorzijde. Erg prettig verblijf, lekker rustig en echt vlakbij het strand. Ook het centrum is dichtbij.

Het ontbijtje was prima en de ontvangst vriendelijk. Mijn vrouw was erg onder de indruk van de prachtige handdoek creaties! De bedden waren ook goed.

Wat ons betreft een echte aanrader.

Verrassend!!

Wil
9-5-2009

Als je van rust en relaxen houdt dan is Cedrus een aanrader. Leuk dat het ontbijt voor je klaar werd gezet en je dit op je kamer kan opeten. Lekker dichtbij het strand en het gezellige dorpje. Wij hadden studio 2 met balkon, 't was heerlijk weer dus dat kwam goed uit. Klein minpuntje; de ruimte van de badkamer en met name het toilet, maar dat is te verwaarlozen.

Relaxen!!!

Wilma
8-5-2009

Heerlijke dagen doorgebracht in studio 2. Het was mooi weer dus konden we heerlijk op het balkonnetje zitten. Ontbijt bovengebracht is een leuke ervaring. De ruimte in de badkamer en met name het toilet vonden we wel een beetje krap! Moesten ons er in schuiven.

2008

Wij verbleven tijdens het pinksterweekend in Studio 1. Mooie kamer met keukenhoek op de eerste verdieping met uitzicht op de fraaie en rustige Bosweg. Zeer aardige eigenaren, heerlijk dicht bij strand en dorp. Kortom, een groot succes. We gaan zeker nog een keer.

Vorig jaar september zijn mijn man en ik hier een paar te

Hans en Marike Van Schaijk
14-4-2008

Vorig jaar september zijn mijn man en ik hier een paar dagen te gast geweest en het is ons goed bevallen. Wij hadden studio 2 (met klein balkon)en die is heel gezellig. Naar het strand is nog geen 2 minuutjes lopen en naar het dorpje net 5. We hebben er heeeerlijk geslapen en gingen uitgerust en tevreden weer naar huis.De eigenaren zijn erg vriendelijk en het lijkt me leuk om er nog eens terug te komen.

We hebben hier tijdens een korte vakantie een aantal dagen gelogeerd. Erg vriendelijk ontvangen, we kregen gratis koffie en thee tijdens de hele vakantie. De kamers zijn warm van kleur en hebben lekkere bedden!

Er waren net nieuwe LCD -tv's, tof.

We liepen in minder dan 2 minuten naar het strand.

Prima adres.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42 in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.