Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42

Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42

8.7Fantastisch

Nederland, Zeeland, Zoutelande

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Cedrus - Bosweg 42 voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

11 reviews over Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42

• 10Janny de Wit16-09-2013

Helemaal Top !

B&B Villa Cedrus in Zoutelande ligt op een top locatie. De accommodatie is top, het ontbijt was top en Lilian & Ron waren top en zo gezellig en attent. We zijn uitstekend verzorgd en in de watten gelegd. Binnen vijf minuten in het dorp en op het strand. Prachtige natuur en omgeving. Het weer was iets minder dus we gaan zeker nog een keer terug, als het lekker zonnig weer is en er plaats is in de studio.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Hannah vd Sloot05-07-2013

Zalige rustgevende plek

Als je hier over nog iets te zeuren hebt, kan je beter thuis blijven! Gezellige mensen, vlak bij strand en dorp, lekker ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8yoran15-01-2012

Heerlijk bijkomen!

Bed and Breakfast Villa Cedrus in Zoutelande is een heerlijke plek om aan de dagelijkse hectiek, van bv de randstad, te ontsnappen. De villa is rustig gelegen en staat op nog geen 5 min loopafstand van het strand! 'S morgens heerlijk wandelen! Wij (jong stel) hebben het heerlijk bevonden om hier een weekendje bij te komen. De kamer is warm en sfeervol aangekleed en van alle gemakken voorzien. En 's morgens wordt je gewekt met een vriendelijke belletje voor het ontbijt :)

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Peter van Helden16-07-2010

Top verblijf

We zaten hier 5 dagen op de Studio aan de voorzijde. Erg prettig verblijf, lekker rustig en echt vlakbij het strand. Ook het centrum is dichtbij. Het ontbijtje was prima en de ontvangst vriendelijk. Mijn vrouw was erg onder de indruk van de prachtige handdoek creaties! De bedden waren ook goed. Wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Wil09-05-2009

Verrassend!!

Als je van rust en relaxen houdt dan is Cedrus een aanrader. Leuk dat het ontbijt voor je klaar werd gezet en je dit op je kamer kan opeten. Lekker dichtbij het strand en het gezellige dorpje. Wij hadden studio 2 met balkon, 't was heerlijk weer dus dat kwam goed uit. Klein minpuntje; de ruimte van de badkamer en met name het toilet, maar dat is te verwaarlozen.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Wilma08-05-2009

Relaxen!!!

Heerlijke dagen doorgebracht in studio 2. Het was mooi weer dus konden we heerlijk op het balkonnetje zitten. Ontbijt bovengebracht is een leuke ervaring. De ruimte in de badkamer en met name het toilet vonden we wel een beetje krap! Moesten ons er in schuiven.

Gereisd met partner in april 2009

• 9Wilma en John04-06-2008

Wij verbleven tijdens het pinksterweekend in Studio 1. Mooie kamer met keukenhoek op de eerste verdieping met uitzicht op de fraaie en rustige Bosweg. Zeer aardige eigenaren, heerlijk dicht bij strand en dorp. Kortom, een groot succes. We gaan zeker nog een keer.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Hans en Marike Van Schaijk14-04-2008

Vorig jaar september zijn mijn man en ik hier een paar dagen te gast geweest en het is ons goed bevallen. Wij hadden studio 2 (met klein balkon)en die is heel gezellig. Naar het strand is nog geen 2 minuutjes lopen en naar het dorpje net 5. We hebben er heeeerlijk geslapen en gingen uitgerust en tevreden weer naar huis.De eigenaren zijn erg vriendelijk en het lijkt me leuk om er nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in april 2008

• 9Jack Peters05-01-2008

We hebben hier tijdens een korte vakantie een aantal dagen gelogeerd. Erg vriendelijk ontvangen, we kregen gratis koffie en thee tijdens de hele vakantie. De kamers zijn warm van kleur en hebben lekkere bedden! Er waren net nieuwe LCD -tv's, tof.

We liepen in minder dan 2 minuten naar het strand.

Prima adres.

Gereisd met partner in januari 2008

4 tips over Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42

• Marianne, 05-11-2013

Wij hadden de studio met balkon, dat is natuurlijk wel fijn. De badkamer is wel wat krap, maar schoon! Het kan wel heet worden op de kamer met de zon erop. Alle studio's zijn eigenlijk gezellig, de een wat kleiner dan de ander maar dat maakt niets uit. Eten is een aanrader bij Het Streefkersehuis, ook in Zoutelande.

• Janny de Wit, 16-09-2013

Neem behalve strandspullen ook je en loopschoenen mee !

• yoran, 15-01-2012

Op aanraden van de eigenaar zijn wij een dagje naar het nabij gelegen dorpje Veere geweest. Een erg mooi en historisch dorpje met knusse ouderwets Hollandse winkeltjes.

1 vraag over Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42

• Frank, 27-03-2012

Bedden

Hoi,

Aangezien wij, twee vrienden, allebei langer dan 1.90m zijn; wie weet of de bedden minstens 2.10m lang zijn?

Gr Frank

Marianne, 05-11-2013

Op alle studio's staan bedden zonder voeten boord, dus die benen kunnen buitenboord als het moet ;-)) . Studio 1 heeft wel het grootste bed.

Appartement Villa Cedrus - Bosweg 42 info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV