Hotel Valkenhof Zoutelande

Hotel Valkenhof Zoutelandesterster

7.6Goed

Nederland, Zeeland, Zoutelande

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Valkenhof Zoutelande voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

39 reviews over Hotel Valkenhof Zoutelande

• 9penrod26-01-2020

goed hotel

voor een 2 sterren hotel .top,het zijn wat oudere bad en hotelkamers maar schoon ,de bedden zijn prima.het ontbijt is prima.de eigenaars zeer vriendelijk.goede wifi ontvangst.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    7De FAM.S27-10-2019

Prima hotel

Prima hotel met een geweldige tuin.elke morgen een top ontbijt van de eigenaar(jacco)

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7vreugde30-08-2019

nooit meer

dat er geen koelkastje is geen nachtkastje geen airco of ventilator wel een waterkoker maar geen bekertjes of enkele theezakjes en alleen 2 rechte stoelen om op te zitten.gelukkig was ik alleen anders is het wel erg klein.de bedden voortreffelijk ook het ontbijt en vriendelijk personeel.badkamer prima.dichtbij centrum en strand.

Alleen gereisd in augustus 2019

• Oude reviews

8van duffel - van oostveldt05-09-2017

rustige straat - prima kamer en ontbijt

ontbijt prima geen negatieve punten

Gereisd met partner in september 2017

• 9Nico12-08-2017

Eenvoudig, maar fantastisch en gastvrij hotel.

Let op de geweldige aanbiedingen in het voorjaar! Helaas, zijn deze er in het najaar niet.

Gereisd met partner in april 2017

• 7Marie-José Bastiaans26-07-2016

Gewoon goed

Hotel is verouderd maar schoon Komen dikwijls in hotels maar dit viel echt mee voor een twee sterren erg vriendelijke mensen Vind wel de prijs van 125€ voor een nacht niet in verhouding staan met de kamer Een meer dan uitstekend ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 5Frans30-12-2015

Niet hotelwaardig verblijf.

O.K. de ligging is prima, in het centrum en dicht bij het strand. Maar daar is alles dan ook mee gezegd. De accommodatie dateert uit de vijftiger jaren en is werkelijk vies, slecht onderhouden en verwaarloosd. Een mini TV waarvan je de ondertiteling niet kunt lezen, zo klein en ver weg staat hij. Ik denk : volledig strippen en er iets moois van maken , maar de eigenaar wil misschien alleen maar uitmelken, of is dat de zeeuwse zuinigheid? Wij hadden een aanbieding, maar ik moet mij niet voorstellen € 100,00 neer te moeten tellen in de zomer. Jammer het heeft na grondige renovatie potentie, maar niet voor een dubbeltje op de 1ste rang willen zitten eigenaar!!.

Gereisd met partner in december 2015

• 8Filip28-07-2015

eenvoudig maar goed

Wij zaten in kamer 11, kamer met uitzicht op de tuin. Klein kamertje met alles erop en eraan. Wat doe je in je kamer...slapen douchen en toilet. Waarom grote kamers dan ? Vriendelijk personeel, mooie verzorgde tuin. Prijzen voor consumpties in hotel betaalbaar. Lees hier dat het ontbijt niet goed is...voor mij prima in orde...kan altijd uitgebreider, is geen 5 sterren hotel. Mensen die niet veel gewoon zijn klagen altijd.....

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Joke Kok20-07-2015

eenvoudig en schoon prima verblijf,goede bedden

centraal gelegen eenvoudige en schone accommodatie,prima bedden en eenvoudig goed ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2015

• 5geerinckx rudy 03-06-2015

Met mooi weer is de omgeving prima

Het hotel is prima gelegen ,de kamers zijn heel wat minder ,toilet en douche is klein , het lavebo is in de kamer ,het tapijt is niet van deze tijd en niet proper ,de bedden zijn goed ,veel te steile trap oppassen als ge naar beneden gaat ,ze hebben een mooie tuin aan gelegd ,De prijs voor de kamer met 2 is 100euro met ontbijt ,het ontbijt is basic maar oké ,Vant personeel is er niet veel te zeggen ,ze doen hun mond niet open , we zullen nog terug keren naar zoutelande ,maar in een huisje .

Gereisd met partner in mei 2015

2 tips over Hotel Valkenhof Zoutelande

• Joke Brandenburg, 30-05-2013

Mooie plek voor zeeland te bekijken en ook prima voor Brugge en Gent

• Maud, 05-01-2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats