Kleine hotelsWeer vandaag21°16°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande in het Nederlands

Heerlijk hotel

M.v.d.Meer
22-11-2012

Hotel 'de Distel' Zoutelande is een fijn hotel, niet te groot. Fijn personeel, goede keuken, top ontbijtje. De inrichting van de kamers zijn een mengeling van design en modern interieur. De bedden vonden wij van slechte kwaliteit, binnenverings-matrassen waren volgens ons aan vervanging toe, al is dit ook altijd persoonlijk. Wel een zeer schoon hotel, dat is erg fijn.De ligging is super, in de duinen, paadje omhoog en je bent op het strand, subliem. Wij komen zeker nog een keer terug, hopend dat de bedden wat vernieuwd zijn.

Gereisd Met partner in november 2012

Buitenkamer!!!

w.g v/d hoorn
12-11-2012

wij hadden via touroperator een kamer geboekt , bij aankomst werd ons mede gedeeld dat wij een zgn BUITENKAMER kregen, deze lag in een achter het hotel gelegen soort omgebouwde container , waarvan geen raam open kan, alleen in de douche , het diner en het ontbijt vonden plaats in het hotel, je moet dus ( zoals wij) door de regen via een achteringang naar binnen, dit vinden wij geen 4 sterren waardig, het diner was uitstekend , het ontbijt was matig , dus ook geen 4 sterren waardig, tijdens het diner sneuvelde er een glas naast de tafel van ons, de glassplinters lagen bij ons op tafel , en misschien wel in ons eten, dit werd door het personeel erg nonchalant afgedaan , er werd ons geen nieuw diner aangeboden, dit hadden wij echter wel verwacht van een 4 sterren hotel . de douche deur kon niet afgesloten worden ( slot kapot ) en de WC bril lag er los op , de klusjesman had nog geen tijd gehad volgens de medewerkster, wij hebben het dus zelf moeten verhelpen !!

Gereisd Met partner in november 2012

Prima hotel

S.Gysemberg
26-10-2012

Zeer mooi gelegen in een bovenal rustig kader. Goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel, lekker eten. Samengevat : een aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Héérlijk hotel, prachtplek

Maaike
7-8-2012

Uitstekend en zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Prima ontbijtbuffet. Kamers schoon en netjes, niets kapot of oud, bedden goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Mooi hotel met goede ligging en service!

Dirkx
27-2-2012

Netjes verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Een ideale ligging, dichtbij het strand en in het centrum. Ook een mooi startpunt voor fiets- en wandeltochten. Het eten was goed en meer dan voldoende. Zowel het ontbijt en diner was lekker maar ook de erwtensoep en high tea. In het dorp kun je kwalitatief iets minder goed eten. De kamer was netjes en schoon. Deze was groot genoeg, de badkamer iets minder ruim maar voor ons prima en schoon.

Gereisd Met partner in februari 2012

uitstekende plaats voor een ontspannen verblijf

fam Schlepers -van Rossum
24-10-2011

Heerlijk weekend De Distel gehad in september met vriendin. Comfortabele kamers, prima service en bijzonder vriendelijk personeel Er was geen enkel probleem, ook niet met een glazen badkamerdeur!. Alles prima in orde en graag weer een keer terug naar DE Distel. Gezellig terras en super ligging, tov strand en boulevard, winkels.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Goed gelegen hotel

Luyten
28-2-2011

Het hotel is ideaal gelegen op enkele meters van het strand en vlakbij het centrum. De kamers waren mooi en netjes. Het restaurant en bar waren gezellig en modern (en niet zo oudbollig als op de 3D tour op de website). Wij hebben enkel ontbeten in het hotel en vonden dit lekker maar niet zoals wij gewend zijn bij een 4* hotel. Wij werden door het personeel goed voortgeholpen maar het mocht iets vriendelijker zijn. Er is ook geen sauna en hottub zoals vermeld op de website. Leuk hotel voor weekendje Zeeland. Zoutelande is een prachtig dorpje en een bezoekje aan Vlissingen is ook zeker de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel maar het restaurant is minder

steeg69
27-9-2010

Zeer gastvrij hotel aan de dijk. Alleen jammer was dat het diner op de tweede avond bestond uit een stuk vlees met een schep saus uit een potje. De rest is zeer verzorgd.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, nog steeds ons favoriete hotel

nvt
1-11-2009

Een gezellig hotel waar wij (modaal inkomen) ons thuis voelen. Heerlijke ligging strak achter de duin. Met een trap kun je de duin oversteken en ben je meteen aan het strand voor een wandeling over het strand of over de duinen met fantastisch uitzicht.

Verrassend was dit jaar dat Zoutelande de Boulevard aan het veranderen is. Er is een breed geasfalteerd pad boven langs het strand gekomen. Via een hellingbaan langs één van de nabijgelegen trappen is dat pad waarschijnlijk goed te bereiken. Daardoor biedt Zoutelande ook voor mindervaliden een mogelijkheid om van de zee te genieten.

Zondagstip, ook al zijn wij geen fanatieke kerkgangers: eerst lekker ontbijten, daarna naar de kerk om een inspirerende kerkdienst mee te maken, om vervolgens bij een strandpaviljoen een beker warme chocolademelk te drinken en een lange strandwandeling te maken om de preek te overdenken en met nieuwe gedachten thuis te komen. Overigens: wij hebben de kerkklokken 's avonds en 's nachts niet horen luiden.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Geweldige ligging

Evelien
29-10-2009

Geweldig gelegen hotel. Je loopt zo de duinen in. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en prachtige kamers. Hotel ligt in het gezellige badplaatsje Zoutelande.

Gereisd Met partner in Thu Oct 29 2009 20:41:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zoutelande in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zoutelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.