Hotel Strandhotel Zoutelande

Nederland, Zeeland, Zoutelande

7.4Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande

• 8EKM23-02-2015

Hotel zelf fantastisch, maar keuken ongeinspireerd

Via touroperator een arrangement van twee nachten met ontbijt en 1x 3 gangendiner. Ontvangst vriendelijk en duidelijk, mooie ruime goed onderhouden kamer. Fraaie goed verzorgde eetzaal met leuke verrassende hoekjes en serre. Een genot. Helaas was het driegangendiner het tegendeel: zoute groentebouillon en daarna mij vrouw een te ver doorgebakken zalm en ik ongeinspireerde Cotelletjes. Alleen met het de huiswijn en het ijs was niets mis. Achteraf zag ik, dat voor het dagmenu 26,50 moet worden neergeteld. Deze keuken moet heel anders wil men blij en tevreden van tafel gaan. Wij hebben ons ingehouden, want geen behoefte aan een scene, maar niet alle dinergasten dachten daar zo over.

• 9staf02-10-2014

kei leuk

om nog eens naar toe te gaan.

• 8Gert Holthuizen14-09-2014

Geweldig verblijf

Voor de tweede keer dit jaar hier geweest. Alles uitstekend verzorgd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Flexibiliteit wat betreft het aanpassen van het menu i.v.m. dieet, wat we van te voren zelf vergeten waren om door te geven. Voor ons zeker een adres om vaker terug te komen.. Tip voor het hotel: bij niet tijdig beschikbaar zijn van de kamer, zou het te overwegen zijn de hotelgast een consumptie aan te bieden.

• 8B. Martensen06-04-2014

Goed verblijf

Dit hotel is zeer goed bevallen. We hadden een prima kamer met goede bedden. De douche heeft een thermostaatkraan met een fijne cd-vormige grote douchekop. Het ontbijt is van een prima kwaliteit. De medewerkers zijn zeer behulpzaam.

• 7Tuênke12-12-2013

Overnachten met bon

Nadeel van bon is dat je het keuze-dagmenu moet kiezen wat zij uitzoeken. Ontbijt was goed maar niet prijswaardig. Nog geen vers fruit maar uit blik. Gratis overnachten en dan voor € 55 per persoon per dag eten (ontbijt en diner) is wel duur. Dit hebben we er echt niet uitgegeten. Conclusie: niet duur maar zeker niet gratis overnacht !!!!

• 7B.Kleinjan20-10-2013

Simpel hotel

De ligging is gunstig. De kamer was gehorig aan de straatkant. Ook hoorde je iedereen de trap oplopen. We hadden 1 diner bij de boeking. Ter plaatse werd er verteld, dat hierbij niet het voor- en het nagerecht behoorden. Bij de afrekening bleek, dat het extra schaaltje friet, omdat er wel erg weinig friet bij was, moest worden afgerekend. Het ontbijt is prima.

• 7Wil Reijnders 26-09-2013

Goed maar ....

Goed familiehotel, lekker eten, etc maar veel contactgeluiden: een krakende vloer, deuren die openslaan, 's ochtends vroeg gaat er een machine aan waarvan je wakker wordt, een douche waar standaard een wisser hangt, maakt het wel wat minder.

• 9Ine09-09-2013

Heerlijk plekje om te verblijven

Mooi gelegen hotel, vlak achter de duinen. Dichter bij het strand en de zee is niet mogelijk. Terras, waar je prima kunt vertoeven om te lezen, eten en zomaar te kijken. Personeel is vriendelijk en service-gericht.

Alleenreizend

• 7ad16-04-2013

Kan beter

Personeel erg nonchalant, bitterbal viel van het schaaltje in de tas, kunt U gewoon opeten, heeft niet op de grond gelegen toch ? Bar op zondag om 22.20 dicht, we kwamen terug van uit eten bij nabij gelegen restaurant en men was aan het afsluiten. Dit hoort niet bij een 4 sterren hotel. De hele uitstraling is niet echt 4 sterren waard naar mijn beleving.

Met vrienden

• 8Rob en Janny Broersma04-02-2013

Prima hotel qua kwaliteit-prijsverhouding

Werkelijk uitstekend ontbijt en voor de rest vriendelijk personeel. Kamer was ruim en schoon. Kortom: aanrader.

6 tips over Hotel Strandhotel Zoutelande

• B. Martensen, 06-04-2014

Boek kamer 107 en u zult hem als fijn ervaren. Bovendien ligt deze kamer tegenover de nooduitgang. Enig minpunt: het hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

• M.v.d.Meer, 22-11-2012

Middelburg, Domburg, en zeker Veere, de moeite waard. Zoutelande is klein, echt een dorpje, maar genoeg te doen in de buurt. En als je strand, zee en ook nog eens zon hebt..... wat hebje dan nog meer nodig.

• Maaike, 07-08-2012

Eigen wifi netwerk zou fijn zijn. Op loopafstand leuke terrassen en eetgelegenheden.

0 vragen over Hotel Strandhotel Zoutelande

• Soort gerechtenLunchpakketten