Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande in het Nederlands

Een heel gezellig familiehotel.

W. van Harten
23-2-2016

Gezellig en heel schoon hotel. Kamer met mooi uitzicht en comfortabel ingericht. Het ontbijt overheerlijk met warme broodjes en croissantjes. Ook het diner was perfect. Heel smakelijk en het zag er feestelijk uit. De mensen die er werken benaderen je persoonlijk en betrokken en zijn nuchter. Echt heel fijn.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch,

De Roo Marc
15-2-2016

héél goed,voor de persoon die s'morgens alleen instaat voor de keuken als voor het ontbijt doe ik mijn petje af , dat gans alleen alles moet klaarzetten en de hartewens van de gasten zeer goed vervult , altijd even vriendelijk , deze die het anders zeggen zijn thuis niks gewoon, kortom op familiaal vlak nergens beter, we hebben er al een 10tal keren verbleven en er staan er nog 2 in boeking, wat de kamers betreft is alless ok pico bello in orde, iedere dag verse handdoeken en alles net gemaakt zodat er zeker geen klachten zijn, bedden zeer goed , verwarming in orde , het diner inbegrepen in de prijs of niet wordt u altijd even vriendelijk bedient, wat de prijs betreft kan je ook nergens anders zo goed bedient worden, zeker een aanrader voor iedereen

Gereisd Met partner in juni 2015

Heerlijk hotel

Maud
12-12-2015

Goede service, uitstekend ontbijt en diner (zelfs aan dieetwensen wordt gedacht) en omdat wij iets te vieren hadden was de tafel versierd en stond er iets extra's bij het ontbijt! Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Geweldig hotel

Hans Hazelaar
8-6-2015

Afgelopen weekend met mijn buurman daar verbleven. Gingen vissen. Bij aankomst spontaan ontvangen. Communicatiestoornis m.b.t. de kamer werd direct opgelost. Vriendelijk personeel. Ontbijt geweldig, zeer uitgebreid. Interesse naar je wat hebt gevangen. Zeer leuke ligging. Kortom een geweldig hotel. Ik weet niet wat andere mensen over dit hotel te mekkeren hebben. Het is gewoon goed. In mijn ogen hebben ze een dikke 10 verdiend. Een echte aanrader. Omgeving is prachtig. Voor onze aktiviteit geweldige ligging. Prijs/kwaliteit weet ik niet want is was uitgenodigd.Nogmaals, kamer perfect, hygienisch, zeer fijne bedden, schoonmaak gewoon goed.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Leuke dagen in eigen land

Danielle
8-6-2015

Samen met mijn vriend en zoontje hier geweest en hadden het echt super! Het avondeten viel ons wel erg tegen, maar het ontbijt was daarin tegen super. Veel om uit te kiezen en de blonde medewerkster was erg aardig. Ze heeft ons tips gegeven waar we heen konden in de omgeving. We waren eigenlijk een beetje bang dat er veel oudere mensen zouden komen, maar er waren ook veel jonge gezinnen en stelletjes. De omgeving is heel fijn en het strand is gelijk naast het hotel. Ons zoontje heeft het ook erg naar zijn zin gehad. Komen hier graag nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel op steenworp afstand van strand

M. Kroon
8-6-2015

Net een lang weekend naar Zoutelande in Zeeland geweest. Geweldig genoten, fijne ontvangst, goede sfeer en prettige bediening. Ruime kamer met 's morgens een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. En dat alles op nog geen honderd meter van de zee en het strand. Gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in juni 2015

voor herhaling vatbaar!

P geraedts
6-5-2015

Heerlijke dagen in hotel De Distel, vlak achter de duinen en heel dicht bij het zeer mooie strand van Zoutelande met gratis parking en terras. Mooi uitzicht op het kerkje ( gelukkig geen hoogbouw in de omgeving ) Sfeervolle design en vriendelijk personeel in het hotel Zeer schone en grote kamer (nr 101) en badkamer met heerlijke douche met lekkere spa toiletartikelen!!!! Superontbijt met verse fruitsalade, heel veel verse, diverse brood en broodjes, ook krenten en suikerbrood, grote croissants. Verse zelfgemaakte eiersalade, komkommer en tomaten, vele diverse soorten zoet en hartig beleg, yoghurt, sap en nog veel meer Uitstekende locatie voor Domburg, Veere, Middelburg, Vlissingen ed

Gereisd Met partner in mei 2015

Goed hotel dicht aan zee

henk_74
1-5-2015

Ook aanbieding. 2 nachten + 1 x 3 gangen diner. Kamers zijn goed. een beetje gehorig, maar niet storend. Restaurant kan beter. Eerste dag een te doorbakken biefstuk. 2e dag opgewarmde frites. Maar het geheel, de prijs in aanmerking nemend, uitstekend.

Gereisd Met partner in april 2015

Hotel zelf fantastisch, maar keuken ongeinspireerd

EKM
23-2-2015

Via touroperator een arrangement van twee nachten met ontbijt en 1x 3 gangendiner. Ontvangst vriendelijk en duidelijk, mooie ruime goed onderhouden kamer. Fraaie goed verzorgde eetzaal met leuke verrassende hoekjes en serre. Een genot. Helaas was het driegangendiner het tegendeel: zoute groentebouillon en daarna mij vrouw een te ver doorgebakken zalm en ik ongeinspireerde Cotelletjes. Alleen met het de huiswijn en het ijs was niets mis. Achteraf zag ik, dat voor het dagmenu 26,50 moet worden neergeteld. Deze keuken moet heel anders wil men blij en tevreden van tafel gaan. Wij hebben ons ingehouden, want geen behoefte aan een scene, maar niet alle dinergasten dachten daar zo over.

Gereisd Met partner in februari 2015

kei leuk

staf
2-10-2014

om nog eens naar toe te gaan.

Gereisd Met partner in september 2014

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zoutelande in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zoutelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.