Kleine hotelsWeer vandaag20°14°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande in het Nederlands

Dramatische medewerker bediening

Verlinde
11-10-2016

De bediening was schandalig, groep van ca 14 personen, en de medewerker (lange man met krullen) gaf duidelijk aan dat deze groep eigenlijk niet welkom was. Zo werden drankjes vergeten. Ook zei de ober tegen zijn collega's dat de groep helaas nog een rondje deden. zeer niet klant vriendelijk en als het echt druk is valt er nog iets te zeggen dat je misschien wat minder tijd voor gasten maakt, maar dit sloeg echt nergens op. Op den duur is deze ober geruild met een andere vriendelijke jonge dame wat een verbetering was! We waren van plan om ook nog met ca 10 personen te blijven eten, maar dit hebben we niet gedaan, we zijn de duinen over gestoken en hebben bij de strand tent prima gegeten, snelle service, vriendelijk personeel en goede kwaliteit eten, goed personeel is in deze regio dus zeker mogelijk! Maar deze ober is geen visitekaartje voor je bedrijf! Schandalig. We zullen zeker niet terug komen!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Echtpaar uit Helden
17-9-2016

Hotel ligt midden in het centrum. Personeel was vriendelijk. Kamer was schoon en netjes. Ontbijt was keurig verzorgd. Helaas werkte het kluisje niet. Er was geen parkeerplek (markt) en geen overdekte fietsenstalling. Veel geluidsoverlast in avond en ochtend i.v.m. markt. (Kamer aan de straatkant). Nauwelijks kunnen slapen. Honden horen niet in een hotel. Prijs/kwaliteit is niet met elkaar in overeenstemming.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super heerlijke overnachting gehad.

Jan Mink
18-8-2016

Personeel is super vriendelijk. Doordat het hotel vol was een eenpersoonskamer geboekt met extra bed. Wat een verrassing is dit hotel. Schone kamer en badkamer en SUPER matrassen. Ook het ontbijt was heerlijk. Echt super genoten mede dankzij het vriendelijke personeel. Complimenten en bedankt.

één keer doch geen tweede keer

louis en christine
26-7-2016

wel goed : de ligging,het ontbijt, degelijke badkamer , goede vloerbekleding (tegels in laminaatuitzicht) hondvriendelijk en vriendelijk personeel niet goed : doorgelegen matrassen, de aantrekkelijkheid van het terras ten overstaan van anderen verderop, rumoerige lift, geen kast met leg plank of dergelijke, lompe onhandige stoelen op de kamer, slechte hoofdkussens, geen ijskastje , verlichting laat niet toe om een boek te lezen etc . dit alles voor een toch stevige veel te hoge prijs voor deze accomodatie. Daarenboven een achtergelegen onbenut terras.

geen aanrader

m.grootemarsink
4-7-2016

Voor drie nachten geboekt in dit hotel.bij aankomst bleek dat er iets fout was gegaan bij de receptie,en we nergens vermeld stonden. Kamer was redelijk. Wel met een balkon en stoelen. Maar helaas met vreselijke zachte bedden,schimmel in het douchegordijn en schimmel in de voegen. Ontbijt was prima! Na twee dagen besloten te vertrekken.geregeld dat we er een nacht afhaalden.jammer dat je dan word nagebeld dat je bent vertrokken zonder te betalen!

Gereisd Met partner in juni 2016

Onbegrijpelijk dat ze zo hoog scoren

WM
26-6-2016

Slechte matrassen met flinke kuil Schimmel in de badkamer Slechte douchesproeier (kon m'n haren amper uitspoelen) Oud heel klein tv-tje Supergehorige kamer Piepende oude lift die snachts uitgezet wordt vanwege de herrie Geen sfeer in het hotel vonden wij We werden gewezen op de prachtige binnentuin, maar uh??? Tuin zonder tuin of stoelen? Blonde gastvrouw kregen wij rillingen van (onpersoonlijk en kil) Net ontbijt, maar meer ook niet (kopjes passen niet op schoteltjes bijvoorbeeld)

Ruime kamer, maar had liever een kleinere kamer met meer kwaliteit. Het hotel is mooi gelegen, aan de duinen, aan zee, maar de kwaliteit-prijsverhouding is erg scheef!

Wij gaan vaak weg en stonden hier écht van te kijken. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima

M.A.
24-4-2016

Ofschoon de kamers wat klein zijn... zijn ze schoon en overzichtelijk. Een beetje weinig plaats daardoor. Zeer goed verzorgd ontbijt... vriendelijk personeel. Zeer hulpbereid... Ook het avondeten was in orde. De ligging van de kleine kamer naast de lift was iets minder... maar 's nachts wordt de lift uit gezet waardoor de geluiden weg blijven. De afzuiging van de keuken komt helaas bij een paar kamers voorbij... die is wel wat vervelend. Begint met grommen 's Morgens al voor 8 uur. Verder zijn de kamers gehorig. De buren kun je duidelijk horen snurken en de tv staat tegen de muur van der andere kamer... waardoor ok dat wat storend is. Verder alles puik in orde... we hebben het genoten, komen graag weer terug.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Perfecte locatie

Carla de Goede
11-3-2016

Dunehotel de Distel is een perfecte lolatie tov de stranden en duinen. Reeds drie keer genoten van de gastvrijheid van dit hotel. Het voelt echt als verwennerij om een aantal dagen te gast te zijn. Prima ontbijt en diner en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalig

Tonnie van Dael
4-3-2016

De kamer was niet zo heel groot maar wel schoon.Het personeel was supervriendelijk,ze hebben er zelfs alles aan gedaan om voor ons toch nog een viswinkel te zoeken die op zondag geopend was.Ook het eten smaakte goed en het ontbijt was ook erg lekker.Voor herhaling vatbaar alleen dan met hopelijk wat minder windkracht

Gereisd Met partner in februari 2016

redelijk hotel

Ger te Raaij
29-2-2016

Redelijk goed hotel voor een kleine plaats als Zoutelande. De meeste beoordelingen met tienen en een en al lof, is zeer overdreven, dan ben je niets gewend. Personeel is vriendelijk, kamers zijn simpel en niet al te groot en redelijk schoon. Bed van ons was zeer slecht, oud doorgezakt matras ( kamer 32). Ook zeer gehorig hotel, normaal geen probleem als je lekker kunt slapen, maar nu heel de nacht wakker en pijn in de rug van oud matras. Ontbijt is zeer goed voor dit hotel. De vorige keer was het beter bevallen dan nu. Tip, een goed schoon bed is het belangrijkste van een hotel. Eten en ontbijten kun je over al.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zoutelande in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zoutelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.