Kleine hotelsWeer vandaag20°14°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande in het Nederlands

2007

prima hotel netjes en schoon ook een goed hotel waar je je

jan en wilhelmien
28-5-2007

prima hotel netjes en schoon ook een goed hotel waar je met je hondje kunt verblijven.we gaan beslist nog eens terug!!!

Gereisd Anders in mei 2007

Bij toeval dit hotel ontdekt

maria
21-2-2007

Bij toeval dit hotel ontdekt. Wij zijn hier nu al 3 maal geweest, het hotel is makkelijk te bereiken. Het eten is heerlijk en een uitgebreid ontbijtbuffet. Net over de duinen en je bent al bij het strand. Zeker een aanrader. We gaan zeker nog een keer terug

Gereisd Anders in februari 2007
2005

Erg fijn hotel

Rien Verwoert
1-12-2005

Erg fijn hotel.Personeel is erg vriendelijk,probeert je het echt naar de zin te maken.Hotel uit trap op en je loopt al in de duinen langs de zee,echt perfect.Kamers zoals eerder gemeld eenvoudig,maar schoon,de badkamers zijn pas allemaal vernieuwd.Ontbijt goed en uitgebreid,diner altijd de keuze uit vis,vegatarisch of een Vleesgerecht,tip boek een arrangement het diner is erg lekker.We kijken met plezier er op terug. We verbleven hier van 25 tot 28-11-2005

Gereisd Anders in december 2005

goed hotel, vriendelijk personeel, ook wij waren er met

fam van twillert
30-9-2005

goed hotel, vriendelijk personeel, ook wij waren er met en hotelcheqeu kamer was niet al te luxe maar maar wel schoon. echt een aanrader.

Gereisd Anders in Fri Sep 30 2005 23:26:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, mooie ligging, echt een aanrader

r de klerk
11-7-2005

Goed hotel, mooie ligging, echt een aanrader

Gereisd Anders in juli 2005

Prima hotel

Fam Kelderman
7-5-2005

Prima hotel. We maakten gebuik van de hotelcheque en alles is prima bevallen! We hebben het goed naar onze zin gehad en het eten was goed. Lekker dichtbij zee en het strand en mooi wandelen, dichtbij het hotel.

Gereisd Anders in mei 2005

leuk hotel,vriendelijk personeel,50 meter van de zee

arjo
8-1-2005

leuk hotel,vriendelijk personeel,50 meter van de zee.eten was zeer goed prijzen zijn redelijk.eenaanrader

Gereisd Anders in januari 2005

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zoutelande in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zoutelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.