Kleine hotelsWeer vandaag17°14°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande in het Nederlands

Goed verblijf

C.Geerts J.Geerts
16-9-2019

Samen met mijn zoon hier een nacht blijven slapen.Ontbijt was heerlijk , heel veel keus.Wij hadden geen last van de kerktoren en sliepen aan de voorzijde.Ligging vlakbij het strand.Wij hadden een kamer met balkon.Voor ons was het een geweldig verblijf.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen aanrader

Nicky
25-9-2017

Het hotel ligt vlak naast de kerk, de klokken slaan elk halfuur, hierdoor niet geslapen. Het ontbijt was normaal maar niet verfijnd. Het driegangenmenu was niet bijzonder. het voorgerecht aan de povee kant en het hoofdgerecht was niet lekker, smaakloos. De kamer is ok maar de badkamer is gescheiden met een glazen deur die niet helemaal afsluit. Hierdoor heb je niet echt privacy op het toilet; als koppel misschien ok, maar als vrienden... Er waren ook honden in het hotel en het restaurant, wij vonden dus niet dat dit kon.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Hotel holt achteruit qua sevice

Fam.Jo
25-6-2017

Geen airco in hotelkamer aanwezig, eten niet goed en veels te weinig personeel voor de bediening in de drukke tijden.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Onvriendelijke bediening

Daan
30-4-2017

Prima locatie maar erg onvriendelijke bediening. Men leek het zich te kunnen veroorloven omdat het zonnig was en er wat mensen zaten maar bediening was ronduit onvriendelijk.. geen aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Dramatische medewerker bediening

Verlinde
11-10-2016

De bediening was schandalig, groep van ca 14 personen, en de medewerker (lange man met krullen) gaf duidelijk aan dat deze groep eigenlijk niet welkom was. Zo werden drankjes vergeten. Ook zei de ober tegen zijn collega's dat de groep helaas nog een rondje deden. zeer niet klant vriendelijk en als het echt druk is valt er nog iets te zeggen dat je misschien wat minder tijd voor gasten maakt, maar dit sloeg echt nergens op. Op den duur is deze ober geruild met een andere vriendelijke jonge dame wat een verbetering was! We waren van plan om ook nog met ca 10 personen te blijven eten, maar dit hebben we niet gedaan, we zijn de duinen over gestoken en hebben bij de strand tent prima gegeten, snelle service, vriendelijk personeel en goede kwaliteit eten, goed personeel is in deze regio dus zeker mogelijk! Maar deze ober is geen visitekaartje voor je bedrijf! Schandalig. We zullen zeker niet terug komen!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Prima

M.A.
24-4-2016

Ofschoon de kamers wat klein zijn... zijn ze schoon en overzichtelijk. Een beetje weinig plaats daardoor. Zeer goed verzorgd ontbijt... vriendelijk personeel. Zeer hulpbereid... Ook het avondeten was in orde. De ligging van de kleine kamer naast de lift was iets minder... maar 's nachts wordt de lift uit gezet waardoor de geluiden weg blijven. De afzuiging van de keuken komt helaas bij een paar kamers voorbij... die is wel wat vervelend. Begint met grommen 's Morgens al voor 8 uur. Verder zijn de kamers gehorig. De buren kun je duidelijk horen snurken en de tv staat tegen de muur van der andere kamer... waardoor ok dat wat storend is. Verder alles puik in orde... we hebben het genoten, komen graag weer terug.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Geweldig hotel

Hans Hazelaar
8-6-2015

Afgelopen weekend met mijn buurman daar verbleven. Gingen vissen. Bij aankomst spontaan ontvangen. Communicatiestoornis m.b.t. de kamer werd direct opgelost. Vriendelijk personeel. Ontbijt geweldig, zeer uitgebreid. Interesse naar je wat hebt gevangen. Zeer leuke ligging. Kortom een geweldig hotel. Ik weet niet wat andere mensen over dit hotel te mekkeren hebben. Het is gewoon goed. In mijn ogen hebben ze een dikke 10 verdiend. Een echte aanrader. Omgeving is prachtig. Voor onze aktiviteit geweldige ligging. Prijs/kwaliteit weet ik niet want is was uitgenodigd.Nogmaals, kamer perfect, hygienisch, zeer fijne bedden, schoonmaak gewoon goed.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Kan beter

ad
16-4-2013

Personeel erg nonchalant, bitterbal viel van het schaaltje in de tas, kunt U gewoon opeten, heeft niet op de grond gelegen toch ? Bar op zondag om 22.20 dicht, we kwamen terug van uit eten bij nabij gelegen restaurant en men was aan het afsluiten. Dit hoort niet bij een 4 sterren hotel. De hele uitstraling is niet echt 4 sterren waard naar mijn beleving.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in een woord goed!!!

ans en herman
6-1-2013

we waren in een stille tijd in zoutelande ,het hotel was echter perfect,ligging kan niet beter! ontbijt gewoon weg klasse!! echt nie matig!! super!! kamers schoon en goeie bedden! wel honden aan wezig in het hotel! geen last van gehad! we hadden geboekt via touroperator!! top!!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Héérlijk hotel, prachtplek

Maaike
7-8-2012

Uitstekend en zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Prima ontbijtbuffet. Kamers schoon en netjes, niets kapot of oud, bedden goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zoutelande in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zoutelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.