Hotel Strandhotel Zoutelande

Nederland, Zeeland, Zoutelande

7.4Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande

• 7Janine06-08-2008

Perfecte ligging

Hier 2 nachten verbleven in augustus, met baby op kamer. Kamers zijn mooi gerenoveerd. Kamer vrij klein, zeker met een campingbedje erbij. Ligging perfect, aan het begin van het centrum en meteen aan het strand. Ontbijt goed, echter niks speciaals voor een 4-sterren hotel. Behoorlijk hoge prijs (€ 115 per nacht)voor de kwaliteit. Personeel niet echt vriendelijk, ontbijtdame had er absoluut geen zin in.

Familie

• 9Elly 06-08-2007

Erik en Elly, Wij zijn net terug van onze vakantie bij de Distel,een erg leuk hotel vriendelijk personeel mooie gerenoveerde kamers lekker eten. We hebben met 2 kinderen in de familie kamer geslapen. 2 minpuntjes: we lagen onder de kerktoren en hoorde ieder half en heel de klok slaan, misschien handig als bij wil houden hoe laat het is en in het weekend komt de jeugd langs feesten die op stap zijn geweest tot in de ochtend dat is wat minder als je van rust houdt. Verder is het de trap op en je bent op het strand super! O ja het is ook jammer dat het hotel geen eigen parkeer gelegenheid heeft, je kan wel voor het hotel parkeren maar dan moet je wel geluk hebben. Het personeel doet er alles aan om daarbij te helpen. Het was een fijne vakantie!

Familie

6 tips over Hotel Strandhotel Zoutelande

• B. Martensen, 06-04-2014

Boek kamer 107 en u zult hem als fijn ervaren. Bovendien ligt deze kamer tegenover de nooduitgang. Enig minpunt: het hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

• M.v.d.Meer, 22-11-2012

Middelburg, Domburg, en zeker Veere, de moeite waard. Zoutelande is klein, echt een dorpje, maar genoeg te doen in de buurt. En als je strand, zee en ook nog eens zon hebt..... wat hebje dan nog meer nodig.

• Maaike, 07-08-2012

Eigen wifi netwerk zou fijn zijn. Op loopafstand leuke terrassen en eetgelegenheden.

0 vragen over Hotel Strandhotel Zoutelande

• Soort gerechtenLunchpakketten