Kleine hotelsWeer vandaag17°14°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande in het Nederlands

Een uitstekend strandhotel Zoutelande

Peter Van Robays
22-8-2019

In oktober 2018 verbleven we in het strandhotel Zoutelande voor het eerst.Dit was voor een eerste kennismaking met het hotel..Ongeveer half augustus 2019 verbleven we hier n het hotel voor de tweede maal...We kunnen alleen.maar positieve reacties weergeven aangaande het uitgebreide ochtend ontbijt dat je hier krijgt en de warme keuze menu's via het krantje vermeld zijn zeer lekker..Het wordt steeds netjes geserveerd en het smaakt heerlijk ..U wordt steeds vriendelijk aangesproken en bediend...Iedereen van het personeel doet zijn best om u verblijf zo goed mogelijk te voldoen...De kerk klok moet ook zijn taak vervullen en slaat om het uur en half uur maar daar hebben we geen last van gehad.Tenslotte zijn we op verlof aan zee en genieten van elke dag en moment..en wij zijn altijd zeer tevreden waar we ook verblijven in Nederland

Gereisd Met partner in augustus 2019

Mooie ligging

Marieke Elzing
8-1-2019

Het hotel heeft een mooie ligging en het ontbijt was goed. Een nadeel was dat er geen eigen parkeergelegenheid was. Daarnaast hangt aan de zijkant nog iets van de vorige naam van het hotel.

Gedateerd te duur hotel met goede ligging.

Bertine
5-9-2018

De prijs-kwaliteitverhouding is hier niet goed. Wij hadden een kamer aan de straatkant terwijl we om een rustige kamer gevraagd hadden. De kerkklok slaat elk half en heel uur. Onze kamer had geen airco. De badkamerdeur is van glas en sluit niet goed. Een gedateerd hotel, wel een goede ligging. Niet al het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is OK.

Heerlijk

Sabina
30-8-2017

Mooie kamer met leuk uitzicht op de kerk van Zoutelande. Ontbijt was super verzorgt en er was genoeg te kiezen. Het personeel was erg klantvriendelijk!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prijs kwaliteit slecht

Mark
2-8-2017

Gehorige kamers. Rumoerige oude trap en dunne deuren die hard dicht slaan. Verouderd en niet erg schoon. Kleine badkamer. Kamer aan straatkant erg lawaaiig en kunt dus raam niet open laten staan. Geen frisse lucht. We hebben hier niet gegeten. Prijs kwaliteit verhouding erg laag. Niet waard om hier nog eens te verblijven

Gereisd Met partner in augustus 2017

Om de zeelucht te scheppen zit je hier goed.

Nuytten
8-3-2017

Goed: -dicht bij het strand. Niet goed: -Prijs is aan de hoge kant.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Keurig hotel en heerlijk eten

Paula
12-2-2017

Weekend geboekt, nette schone kamers met prima bedden en ruime schone badkamer. Zeer goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke medewerkers. Twee keer gedineerd in het hotel en heerlijk gegeten.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne locatie

M.verboord
31-10-2016

Voor 1 of 2 nachtjes prima hotel jammer van de lift die veel herrie maakt. Ook vonden wij het niet prettig dat honden in het restaurant mogen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Echtpaar uit Helden
17-9-2016

Hotel ligt midden in het centrum. Personeel was vriendelijk. Kamer was schoon en netjes. Ontbijt was keurig verzorgd. Helaas werkte het kluisje niet. Er was geen parkeerplek (markt) en geen overdekte fietsenstalling. Veel geluidsoverlast in avond en ochtend i.v.m. markt. (Kamer aan de straatkant). Nauwelijks kunnen slapen. Honden horen niet in een hotel. Prijs/kwaliteit is niet met elkaar in overeenstemming.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super heerlijke overnachting gehad.

Jan Mink
18-8-2016

Personeel is super vriendelijk. Doordat het hotel vol was een eenpersoonskamer geboekt met extra bed. Wat een verrassing is dit hotel. Schone kamer en badkamer en SUPER matrassen. Ook het ontbijt was heerlijk. Echt super genoten mede dankzij het vriendelijke personeel. Complimenten en bedankt.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zoutelande in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zoutelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.