6 tips over Hotel Strandhotel Zoutelande

• B. Martensen, 06-04-2014

Boek kamer 107 en u zult hem als fijn ervaren. Bovendien ligt deze kamer tegenover de nooduitgang. Enig minpunt: het hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

• M.v.d.Meer, 22-11-2012

Middelburg, Domburg, en zeker Veere, de moeite waard. Zoutelande is klein, echt een dorpje, maar genoeg te doen in de buurt. En als je strand, zee en ook nog eens zon hebt..... wat hebje dan nog meer nodig.

• Maaike, 07-08-2012

Eigen wifi netwerk zou fijn zijn. Op loopafstand leuke terrassen en eetgelegenheden.

• EKM, 23-02-2015

Wij hadden een kamer, die niet zonder trap bereikt kon worden, dus let op als je slecht ter been bent. Er is wel een lift, maar voor onze kamer toch nog enige treden te nemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

• Joyce, 08-06-2015

Met de auto kun je naar Middelburg, een leuke stad. In Domburg zit een zwembad voor als het geen strandweer is en er is ook een weekmarkt voor het hotel, erg gezellig.

• henk_74, 01-05-2015

Prima wandelroutes in de omgeving. Toevallig leuk koffiehoekje ontdekt aan de Zwaanweg in Dishoek bij het fietspad oversteek.