Kleine hotelsWeer vandaag17°11°
Hotel Strandhotel Zoutelande

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande in het Nederlands

Mooie ligging

Marieke Elzing
8-1-2019

Het hotel heeft een mooie ligging en het ontbijt was goed. Een nadeel was dat er geen eigen parkeergelegenheid was. Daarnaast hangt aan de zijkant nog iets van de vorige naam van het hotel.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gedateerd te duur hotel met goede ligging.

Bertine
5-9-2018

De prijs-kwaliteitverhouding is hier niet goed. Wij hadden een kamer aan de straatkant terwijl we om een rustige kamer gevraagd hadden. De kerkklok slaat elk half en heel uur. Onze kamer had geen airco. De badkamerdeur is van glas en sluit niet goed. Een gedateerd hotel, wel een goede ligging. Niet al het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is OK.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen aanrader

Nicky
25-9-2017

Het hotel ligt vlak naast de kerk, de klokken slaan elk halfuur, hierdoor niet geslapen. Het ontbijt was normaal maar niet verfijnd. Het driegangenmenu was niet bijzonder. het voorgerecht aan de povee kant en het hoofdgerecht was niet lekker, smaakloos. De kamer is ok maar de badkamer is gescheiden met een glazen deur die niet helemaal afsluit. Hierdoor heb je niet echt privacy op het toilet; als koppel misschien ok, maar als vrienden... Er waren ook honden in het hotel en het restaurant, wij vonden dus niet dat dit kon.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Heerlijk

Sabina
30-8-2017

Mooie kamer met leuk uitzicht op de kerk van Zoutelande. Ontbijt was super verzorgt en er was genoeg te kiezen. Het personeel was erg klantvriendelijk!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prijs kwaliteit slecht

Mark
2-8-2017

Gehorige kamers. Rumoerige oude trap en dunne deuren die hard dicht slaan. Verouderd en niet erg schoon. Kleine badkamer. Kamer aan straatkant erg lawaaiig en kunt dus raam niet open laten staan. Geen frisse lucht. We hebben hier niet gegeten. Prijs kwaliteit verhouding erg laag. Niet waard om hier nog eens te verblijven

Gereisd Met partner in augustus 2017

Hotel holt achteruit qua sevice

Fam.Jo
25-6-2017

Geen airco in hotelkamer aanwezig, eten niet goed en veels te weinig personeel voor de bediening in de drukke tijden.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Onvriendelijke bediening

Daan
30-4-2017

Prima locatie maar erg onvriendelijke bediening. Men leek het zich te kunnen veroorloven omdat het zonnig was en er wat mensen zaten maar bediening was ronduit onvriendelijk.. geen aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Om de zeelucht te scheppen zit je hier goed.

Nuytten
8-3-2017

Goed: -dicht bij het strand. Niet goed: -Prijs is aan de hoge kant.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Keurig hotel en heerlijk eten

Paula
12-2-2017

Weekend geboekt, nette schone kamers met prima bedden en ruime schone badkamer. Zeer goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke medewerkers. Twee keer gedineerd in het hotel en heerlijk gegeten.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne locatie

M.verboord
31-10-2016

Voor 1 of 2 nachtjes prima hotel jammer van de lift die veel herrie maakt. Ook vonden wij het niet prettig dat honden in het restaurant mogen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zoutelande in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zoutelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.