Hotel Strandhotel Zoutelande

Nederland, Zeeland, Zoutelande

7.4Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande

• 9C.Geerts J.Geerts16-09-2019

Goed verblijf

Samen met mijn zoon hier een nacht blijven slapen.Ontbijt was heerlijk , heel veel keus.Wij hadden geen last van de kerktoren en sliepen aan de voorzijde.Ligging vlakbij het strand.Wij hadden een kamer met balkon.Voor ons was het een geweldig verblijf.

• 8Peter Van Robays22-08-2019

Een uitstekend strandhotel Zoutelande

In oktober 2018 verbleven we in het strandhotel Zoutelande voor het eerst.Dit was voor een eerste kennismaking met het hotel..Ongeveer half augustus 2019 verbleven we hier n het hotel voor de tweede maal...We kunnen alleen.maar positieve reacties weergeven aangaande het uitgebreide ochtend ontbijt dat je hier krijgt en de warme keuze menu's via het krantje vermeld zijn zeer lekker..Het wordt steeds netjes geserveerd en het smaakt heerlijk ..U wordt steeds vriendelijk aangesproken en bediend...Iedereen van het personeel doet zijn best om u verblijf zo goed mogelijk te voldoen...De kerk klok moet ook zijn taak vervullen en slaat om het uur en half uur maar daar hebben we geen last van gehad.Tenslotte zijn we op verlof aan zee en genieten van elke dag en moment..en wij zijn altijd zeer tevreden waar we ook verblijven in Nederland

• 7Marieke Elzing08-01-2019

Mooie ligging

Het hotel heeft een mooie ligging en het ontbijt was goed. Een nadeel was dat er geen eigen parkeergelegenheid was. Daarnaast hangt aan de zijkant nog iets van de vorige naam van het hotel.

• 2018
    5Bertine05-09-2018

Gedateerd te duur hotel met goede ligging.

De prijs-kwaliteitverhouding is hier niet goed. Wij hadden een kamer aan de straatkant terwijl we om een rustige kamer gevraagd hadden. De kerkklok slaat elk half en heel uur. Onze kamer had geen airco. De badkamerdeur is van glas en sluit niet goed. Een gedateerd hotel, wel een goede ligging. Niet al het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is OK.

• 2017
    5Nicky25-09-2017

Geen aanrader

Het hotel ligt vlak naast de kerk, de klokken slaan elk halfuur, hierdoor niet geslapen. Het ontbijt was normaal maar niet verfijnd. Het driegangenmenu was niet bijzonder. het voorgerecht aan de povee kant en het hoofdgerecht was niet lekker, smaakloos. De kamer is ok maar de badkamer is gescheiden met een glazen deur die niet helemaal afsluit. Hierdoor heb je niet echt privacy op het toilet; als koppel misschien ok, maar als vrienden... Er waren ook honden in het hotel en het restaurant, wij vonden dus niet dat dit kon.

• 8Sabina30-08-2017

Heerlijk

Mooie kamer met leuk uitzicht op de kerk van Zoutelande. Ontbijt was super verzorgt en er was genoeg te kiezen. Het personeel was erg klantvriendelijk!

• 5Mark02-08-2017

Prijs kwaliteit slecht

Gehorige kamers. Rumoerige oude trap en dunne deuren die hard dicht slaan. Verouderd en niet erg schoon. Kleine badkamer. Kamer aan straatkant erg lawaaiig en kunt dus raam niet open laten staan. Geen frisse lucht. We hebben hier niet gegeten. Prijs kwaliteit verhouding erg laag. Niet waard om hier nog eens te verblijven

• 5Fam.Jo25-06-2017

Hotel holt achteruit qua sevice

Geen airco in hotelkamer aanwezig, eten niet goed en veels te weinig personeel voor de bediening in de drukke tijden.

• 4Daan30-04-2017

Onvriendelijke bediening

Prima locatie maar erg onvriendelijke bediening. Men leek het zich te kunnen veroorloven omdat het zonnig was en er wat mensen zaten maar bediening was ronduit onvriendelijk.. geen aanrader!

• 8Nuytten08-03-2017

Om de zeelucht te scheppen zit je hier goed.

Goed: -dicht bij het strand. Niet goed: -Prijs is aan de hoge kant.

6 tips over Hotel Strandhotel Zoutelande

• B. Martensen, 06-04-2014

Boek kamer 107 en u zult hem als fijn ervaren. Bovendien ligt deze kamer tegenover de nooduitgang. Enig minpunt: het hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

• M.v.d.Meer, 22-11-2012

Middelburg, Domburg, en zeker Veere, de moeite waard. Zoutelande is klein, echt een dorpje, maar genoeg te doen in de buurt. En als je strand, zee en ook nog eens zon hebt..... wat hebje dan nog meer nodig.

• Maaike, 07-08-2012

Eigen wifi netwerk zou fijn zijn. Op loopafstand leuke terrassen en eetgelegenheden.

0 vragen over Hotel Strandhotel Zoutelande

• Soort gerechtenLunchpakketten