Hotel Strandhotel Zoutelande (vh. De Distel)

HotelWeer vandaag22°18°
Hotel Strandhotel Zoutelande (vh. De Distel)
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Zoutelande (vh. De Distel) voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Strandhotel Zoutelande (vh. De Distel) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geen aanrader

Nicky
25-9-2017

Het hotel ligt vlak naast de kerk, de klokken slaan elk halfuur, hierdoor niet geslapen. Het ontbijt was normaal maar niet verfijnd. Het driegangenmenu was niet bijzonder. het voorgerecht aan de povee kant en het hoofdgerecht was niet lekker, smaakloos.

De kamer is ok maar de badkamer is gescheiden met een glazen deur die niet helemaal afsluit. Hierdoor heb je niet echt privacy op het toilet; als koppel misschien ok, maar als vrienden...

Er waren ook honden in het hotel en het restaurant, wij vonden dus niet dat dit kon.

Heerlijk

Sabina
30-8-2017

Mooie kamer met leuk uitzicht op de kerk van Zoutelande. Ontbijt was super verzorgt en er was genoeg te kiezen. Het personeel was erg klantvriendelijk!

Prijs kwaliteit slecht

Mark
2-8-2017

Gehorige kamers. Rumoerige oude trap en dunne deuren die hard dicht slaan. Verouderd en niet erg schoon. Kleine badkamer.

Kamer aan straatkant erg lawaaiig en kunt dus raam niet open laten staan. Geen frisse lucht.

We hebben hier niet gegeten. Prijs kwaliteit verhouding erg laag. Niet waard om hier nog eens te verblijven

Hotel holt achteruit qua sevice

Fam.Jo
    25-6-2017

Geen airco in hotelkamer aanwezig, eten niet goed en veels te weinig personeel voor de bediening in de drukke tijden.

Onvriendelijke bediening

Daan
    30-4-2017

Prima locatie maar erg onvriendelijke bediening. Men leek het zich te kunnen veroorloven omdat het zonnig was en er wat mensen zaten maar bediening was ronduit onvriendelijk.. geen aanrader!

Goed:

-dicht bij het strand.

Niet goed:

-Prijs is aan de hoge kant.

Keurig hotel en heerlijk eten

Paula
    12-2-2017

Weekend geboekt, nette schone kamers met prima bedden en ruime schone badkamer. Zeer goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke medewerkers. Twee keer gedineerd in het hotel en heerlijk gegeten.

Fijne locatie

M.verboord
    31-10-2016

Voor 1 of 2 nachtjes prima hotel jammer van de lift die veel herrie maakt. Ook vonden wij het niet prettig dat honden in het restaurant mogen.

Dramatische medewerker bediening

Verlinde
    11-10-2016

De bediening was schandalig, groep van ca 14 personen, en de medewerker (lange man met krullen) gaf duidelijk aan dat deze groep eigenlijk niet welkom was. Zo werden drankjes vergeten. Ook zei de ober tegen zijn collega's dat de groep helaas nog een rondje deden. zeer niet klant vriendelijk en als het echt druk is valt er nog iets te zeggen dat je misschien wat minder tijd voor gasten maakt, maar dit sloeg echt nergens op. Op den duur is deze ober geruild met een andere vriendelijke jonge dame wat een verbetering was!

We waren van plan om ook nog met ca 10 personen te blijven eten, maar dit hebben we niet gedaan, we zijn de duinen over gestoken en hebben bij de strand tent prima gegeten, snelle service, vriendelijk personeel en goede kwaliteit eten, goed personeel is in deze regio dus zeker mogelijk! Maar deze ober is geen visitekaartje voor je bedrijf! Schandalig.

We zullen zeker niet terug komen!

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Echtpaar uit Helden
    17-9-2016

Hotel ligt midden in het centrum. Personeel was vriendelijk. Kamer was schoon en netjes. Ontbijt was keurig verzorgd.

Helaas werkte het kluisje niet. Er was geen parkeerplek (markt) en geen overdekte fietsenstalling. Veel geluidsoverlast in avond en ochtend i.v.m. markt. (Kamer aan de straatkant). Nauwelijks kunnen slapen. Honden horen niet in een hotel. Prijs/kwaliteit is niet met elkaar in overeenstemming.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Zoutelande (vh. De Distel) in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Zoutelande (vh. De Distel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Zoutelande (vh. De Distel) scoort een 7.54 uit 10 op basis van 76 reviews.