Tijdelijk €25 aanbetaling

Riemens Residens

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Riemens Residens voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 12 reviews

8.8FantastischScore uit 12 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Riemens Residens

• 10Helmut Alejandro Reinoza Koch18-11-2018

Fantastico

En una sola palabra Fenomenal, la atención fue excelente, llegamos tarde en la noche y nos estaban esperando para entregarnos las llaves con una sonrisa , a demás nos dejaron hacer late check out sin costo adicional. En lo que respecta al apartamento es sencillamente espectacular , cómodo y con todos lo necesario que debe tener un apartamento, a pesar que fuimos en invierno y con mucha lluvia , el pueblo Zoetelande es muy acogedor y les recomiendo pasar unas merecidas vacaciones en Riemens Residense

• 9stien20-10-2017

absoluut een aanrader

Wij hadden het appartement voor 4 personen op de Noordstraat 27 met keuken en twee slaapkamers. Het appartement is eenvoudig maar absoluut volledig en met zorg ingericht en wordt echt supernetjes schoon gehouden. Het balkon is lekker ruim en leuk aangekleed. De ligging is perfect, je loopt in een paar minuten naar het strand en je zit pal in downtown Zoutelande. Dit is een klein dorpje maar toch nog verrassend compleet met een klein supermarktje ( even buiten het centrum ligt een grote) en restaurantjes en winkeltjes. Het strand is prachtig. Domburg en Middelburg liggen op 10 autominuten en 45 minuten fietsen. Ook Vlissingen ligt vlakbij. Kortom zowel het appartement als Zoutelande zijn het waard om nog eens te bezoeken.

• 10Burkay15-07-2016

Geweldig verblijf!

Super b&b in Zoutelande! Prachtige kamer met alles wat je nodig hebt. Super vriendelijk gastgevers. Prijs kwaliteit top! Ligging is goed, alles om de hoek, ook het strand!

• 9Roxane01-07-2016

Fijne B&B in een mooi plaatsje

Wij zijn ontzettend gastvrij ontvangen. De kamer was zeer goed, praktisch ingedeeld en heel schoon. Het is nog geen 2 minuutjes lopen om bij de eettentjes te komen, dus de locatie is ideaal! Wij hebben genoten

• 9Ines26-12-2015

Super relaxed, netjes.

Erg rustige omgeving en kamer, mooi aan zee, kamer erg schoon en goed verzorgd, gastvrije ontbpvangst en verblijf.

• 9Wilhelmien19-04-2015

Klein maar fijn

stel, 69 en 72 jaar Wij verbleven in de studio. Noordstraat 26. Alles aanwezig. Klein maar fijn. Gastvrije, vriendelijke en behulpzame eigenaren. We hebben ons echte gasten gevoeld. Toen de winkels gesloten waren werd ons zelfs gratis broodbeleg aangeboden. Ligt in een klein straatje direct achter de hoofdstraat, niet ver van zee. Prima prijs/kwaliteit. Niet geschikt met kinderen. Te klein. Eetgelegenheden in diverse prijsklassen in de buurt.

• 10Roos27-07-2012

Topper

Ligt direct achter de hoofdstraat, paar minuten lopen ben je aan het strand. In het voorjaar kamer gehuurd, iedere dag schoonmaak en zeer netjes. Mogelijkheid om zelf ontbijt te maken op kamer, bestek en borden etc aanwezig. Nu met gezin in appartement gezeten, alles aanwezig, sfeervol en modern ingericht. Vriendelijke ontvangst, eigenares herkende ons nog en kleine attentie op tafel bij aankomst wat wij erg waardeerden. Goede bedden, fijne douche. Voor de kinderen is er niets, maar dat heb je ook niet nodig met alles in de buurt. Genoeg ruimte voor alle gasten om fiets te stallen. Zeker voor herhaling vatbaar, voor ieder wat wils, kleine en grote appartementen en kamers en studio's.

• 2Wölwer26-05-2012

Gute Lage aber der Rest, oweiahhh

schlecht ausgestattete Unterkunft mit nicht regelmäßigem Warmwasser. Des weiteren erzeugt das aufdrehen der Warmwasserleitung massive Geräusche!!! Die Schlafzimmer (2) unterm Dach gleichen einer Sauna bei einigermaßen gutem Wetter.

• 9René Fishman29-08-2010

Schöne Tage bei der Familie Riemens

Die Familie Riemens bietet eine breite Palette von handwerklich gut renovierten und liebevoll, modern eingerichteten Zimmern, Studios und Appartements in 4 Häusern. Sie liegen mitten im Ortskern und 150m von der See. Die Familie ist total hilfsbereit und und sehr zuvorkommend. Wir können allen potentiellen Besuchern nur raten dort eine Unterkunft zu buchen.

• 10Peter en Madeleine vd Broek14-09-2008

Super B&B. Fantastische ligging t.o.v. het strand.

We zijn net terug van een paar dagen B&B Riemens. De kamer was prima en zeer schoon. Goede douche. Ontbijten kun je gewoon op je eigen kamer. Ik zou geen extra onbijt boeken. Er is een koelkast op je kamer.Koffiezetapp., waterkoker, borden, glazen en bestek. De bakker en de slager zitten om de hoek. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.Super ligging t.o.v. het strand. Nog geen 5 min.lopen. Zeker een aanrader. Wij gaan beslist nog eens terug.

Bed & Breakfast Riemens Residens info

Het complex