Zoutelande

Reviews over Zoutelande

Geweldig

S. Ingrid,
    1-12-2018

Zoutelande is onze favorit 😊Lente, zomer en herfst met de camper op onze favoriete minicamping Boogaard. Terrasjes in ons favorite paviljoen de Strandzot. En in november met vrienden het zomerhuis op de Kapelseweg 74 bij fam. van Utrecht gehuurd. Telkens weer een super fijne tijd in Zoutelande.

Gereisd met partner in november 2018

Zoutelande is top!!

G.M. van der Horst,
    21-11-2018

Wij komen al jaren in Zoutelande en elke keer voelt het als thuiskomen!! Zo'n heerlijke sfeer hangt daar! Prachtige stranden, mooie natuur, aardige mensen, leuke winkels, heerlijke restaurants en super gezellige terrasjes. Echt vakantie, iedere keer weer!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

geweldige plek om bij te tanken.

Lizette Bergsma,
    30-8-2018

Het is als heerlijk in Zoutelande. Gelegen aan de kust, met ruime stranden en heerlijke terrasjes. Voor mensen die van fietsen houden is Walcheren een super plek. Met kleine fietsafstanden naar de dorpjes is het goed vertoeven. De rust die er heerst is fijn om te relaxen.

Gereisd met partner in augustus 2018

uitwaaien aan prachtige kust!

Geert,
    16-8-2018

Zalige plaats om eens helemaal uit te waaien : mooi groot strand, gezellige klein dorpje, niet aan te raden voor shop-a-holics (weinig winkels), gezellige strandpaviljoenen en terrasjes, mooie dijk om te wandelen. Kortom : aan te raden voor een rust en natuurvakantie!!

Gereisd met partner in juni 2018

Zoutelande is top zowel het strand als terrassen.

Arie Kooy,
    20-7-2018

In de avond gezellige sfeer in Zoutelande. Terras van De Fiets is super. Daarnaast zit De Slak. Ook prima, maar daar gaat het personeel al snel flink opruimen zoals kussens van de stoelen en parasols naar binnen. Dat geeft als bezoeker een ongewenste indruk zodat je het terras de volgende keer maar over slaat.

Gereisd met partner in juli 2018
Zoutelande scoort een 9,1 uit 10, op basis van 416 reviews