vakanties Zoutelande

Reviews over Zoutelande

Gewoon doen, je zult er geen spijt van krijgen.

J.Weges,
    4-12-2018

Mooie kleine gezellige camping, met mooie omgeving, mooi strand op fiets afstand (net te ver om te lopen). we hebben hier 14 dagen gestaan (net als vorig jaar). De bakker komt elke dag s-morgens met vers brood op de camping. Eeen supermarkt vind je o.a. in Zoutenland (van het liedje). Daar is ook elke week een erg leuke (grote) warenmarkt en er zijn daar goede restaurant en leuke winkels.

In de omgeving is het fantastisch om te fietsen, genoeg te zien en leuke tentje (voor koffie) onderweg. De camping is schoon en dit zijn de douches en toiletten ook (worden minstens twee maal per dag schoongemaakt). Kortom genieten in eigen land.

heel goed

A. P.,
    4-12-2018

Gast vrij, gezellig, kind vriendelijk.

Fantastisch!

Monique Willemsen,
    2-12-2018

Zo jammer dat je niet kunt invullen dat je meerdere keren in 1 jaar geweest bent bij deze gezellige camping!

Al ga je iedere maand, het is nooit genoeg!

Jammer dat je als rapportcijfer geen 11 kunt invullen!

Fantastische zeeuwse beleving

Nicole Schipper,
    30-11-2018

Dankzij het prachtige oktober weer hebben wij Minicamping Werendijke tijdens de herfstvakantie kunnen beleven. Samen met mijn 6 jarige dochter hadden we een mooie ruime plek voor onze tent op veld 1.

We zijn erg hartelijk ontvangen door de eigenaressen van de Camping, de gezusters Dingemanse. Zij zijn geboren en getogen zeeuwse dames en weten daardoor alles over de regionale activiteiten en bezienswaardigheden.

De camping ligt prachtig en heeft fantastische uitzichten en de bijhorende zonsondergangen. Een van de trekpleisters is de kloostertuin met de prachtige bloemen , de herfst asters en rozen stonden nog in volle bloei.

Voor mijn dochter was de authentieke boerderij 1 groot feest. Met veel speelplezier waaronder een trampoline en speelveld. Met als bonus de konijnen en de 2 karakteristieke alpacas in de weide. Op fiets afstand van het leuke dorp Zoutelande.

Grote bonus de foodtruck op woensdag en zaterdag met heerlijk eten.

Geweldig!

Reiss Ingrid,
    29-11-2018

Mooie minicamping, rustig, niet ver van strand,zee en paviljoentjes☺steeds proper en warm sanitair. Super vriendelijke en behulpzame eigenaren. Wij komen altijd graag terug naar deze verzorgde camping. Lekkere verse eitjes van gelukkige kippen en ook de aardappelen zijn kei-lekker!

Zoutelande scoort een 9,1 uit 10, op basis van 415 reviews