Camping Minicamping Werendijke

Nederland, Zeeland, Zoutelande

9.2Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Werendijke voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

164 reviews over Camping Minicamping Werendijke

• 2019
    9M Happé02-10-2019

Prachtige camping

Prachtige camping met uitstekende sanitaire voorzieningen, gunstig gelegen met goede aansluiting op het regionale fiestpadennet. Gastvrij personeel. Rondleiding van boer Adrie is een aanrader !

• 9Anja Hartman23-09-2019

Superlatieven schieten tekort!

Wat een fantastische (mini) camping. 3 prachtige velden met ruime plaatsen, een keuken met oven/magnetron/waterkokers/Senseo/koelkasten. Een idyllische kloostertuin met knusse zitjes. De (warme) buiten douche is een unieke ervaring! Vriendelijke dames en overal bloemen. En natuurlijk brandschoon sanitair met bloemen. Vergeet ik nog te melden dat de kippen vrij rondlopen er een klein veldje is met klein vee. Oh ja, de bakker komt iedere dag lekker vers brood/broodjes en de krant brengen. Is er dan helemaal niets aan te merken, nou vooruit, in ons geval met klein hondje was het wat ver lopen naar het strand. Maar als je een fiets hebt ben je er zo. Een echte aanrader!

• 9Silvia16-09-2019

Thuis

Het is voor mij thuiskomen!! Super fijne plek!! Rust en dichtbij de zee en niet te vergeten de lieve meiden Lilian en Stefanie die het verblijf met hun mooie glimlach en hun gastvrijheid tot een feestje maken!

Top plek!!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Meindert van Rumpt09-09-2019

Een Minicamping met Maxcampeerplezier.

Na tijdige reservering zijn we de laatste week van augustus en de eerste week van september naar minicamping Werendijke geweest. Onze voorpret die werd opgewekt door de mooie website is helemaal terecht geweest. Een zeer ruime comfortplaats met bijzonder schone sanitaire voorzieningen stond voor ons klaar. Natuurlijk heeft het prachtige zonnige weer ons verblijf ook extra fijn gemaakt, maar ook de hartelijke campingeigenaars hebben ons een fijn verblijf bezorgd. Deze camping is een goede uitvalbasis om al fietsend Walcheren verder te verkennen maar ook volop van de Zeeuwse Riviera te genieten! De rondleiding over de camping met de bijzondere kloostertuin en de toelichting op het boerenbedrijf was voor ons een kers op de taart!

• 9Monique en René07-09-2019

Zeker nog een keer.

Wakker worden van een belletje en een mannenstem: "de bakker, de bakker" 🥐🥖. Lange jurk 👗 aan, spijkerjasje, slippers, portomonaie 👛mee en naar het autootje van de bakker. Het is nog stil op de camping. De zon ☀️ schijnt op het natte gras en de eerste paragliders zijn alweer in de lucht. Ik breng de broodjes in de caravan en loop door naar de kloostertuin voor een ommetje. En daar hoor ik het belletje weer... nu op een andere camping. De bakker is verder getrokken. Ik ga naar de caravan waar de liefste ook wakker is geworden. We ontbijten met Ludivico Einaudi 🎹 op de achtergrond en uitzicht op de duinen en de buurmannen, die vandaag naar huis gaan zijn hun spullen aan het pakken. Twee aangebroken flessen prachtige wijn 🍷 komen onze kant op. Lief! De liefste vraagt nu: "koffie?"☕ . "Ja graag, ik kom ook buiten zitten".

• 9Fam. Onck-Smulders07-09-2019

heerlijke plek om te ontspannen

Prettige rustige camping, met gastvrije beheerders. Mooie grote plaatsen op ruime velden. Een mooie ruimte om af te wassen, voor primitief kampeerders is een kookplaatje, koelkast, waterkoker etc beschikbaar. Mooi en schoon sanitair. De buiten douche en de kloostertuin zijn een aanrader. De beheerders zijn zelf ervaren kampeerders en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken! Het is een camping voor kampeerders die van rusten en eenvoud houden, en niet voor uitslapers, want om 8.00 uur meldt de bakker zich met zijn bel ! Een prima uitvalsbasis voor fietstochten of voor even naar het strand. De camping ligt aan de doorgaande weg net buiten de drukte van Zoutelande, maar die is binnen 5 min op de fiets bereikbaar. De weg geeft wel extra verkeersgeluid, dus helemaal stil is het niet.

• 9Fam Riezebosch27-08-2019

Heerlijke vakantie!

Een fijne camping dichtbij zee, (niet op loopafstand). Hele vriendelijke eigenaren. Het sanitair is altijd schoon en de buitendouche is een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Paul25-08-2019

Mooie gezellige camping. Vriendelijke eigenaren, mooie ruime plekken. Prachtig en goed onderhouden sanitair. Leuke rondleiding over het landbouwbedrijf. Prachtige tuin. Voor herhaling vatbaar

• 9Dian de Weert24-08-2019

Heerlijk

3 heerlijke weken gehad op deze minicamping. Zeer vriendelijke beheersters die zorgen dat het er altijd prima uitziet! Het strand Is vlakbij en met onze hond konden we heerlijk wandelen in het nabije natuurgebied. We hebben genoten en gaan zeker nog eens terug!

• 9Margot23-08-2019

Een heerlijke plek met aandacht voor kampeerders!

Een prachtige plek waar je ook met'losse' tentjes en voor een paar nachten van harte welkom bent. Een heel vriendelijke ontvangst. Allerlei goedbedachte voorzieningen voor de kampeerders: huiskamer, een waterkoker met thee en koffie, een prachtige tuin, fietsen die je bij de camping kan huren, een koelkast vooral handig voor kleine tentkampeerders. Sanitair prima in orde. En op fietsafstand van het strand. Heerlijke fietstocht gemaakt naar Veere. Ondanks de regen (die heel welkom was voor de landbouw en de natuur!), hebben we een heerlijk weekend gehad en we hopen er zeker nog eens terug te komen! O ja, de bakker op zaterdagochtend met al z'n heerlijke broodjes was ook top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

4 tips over Camping Minicamping Werendijke

• Fam. J. van der Kooij, 16-04-2013 Rapporteren

Neem vooral je fiets en wandelschoenen mee.

• kristel temmerman, 02-07-2013 Rapporteren

bezienswaardigheden: Neeltje Jans, alle mooie dorpjes in Walcheren, Vlissingen, Middelburg, de verschillende musea, gewoon te veel om op te noemen.

• Sandra Buitenhuis, 18-12-2011 Rapporteren

de kloostertuin is een origineel idee geweest omdat er vroeger een klooster gelegen was op de locatie

1 vraag over Camping Minicamping Werendijke

• Van Til, 05-05-2018 Rapporteren

Bezetting in september

Zijn er ook nog gasten in september ?

Camping Minicamping Werendijke info

• Aantal sterrensterstersterster