Camping Minicamping Werendijke

Nederland, Zeeland, Zoutelande

9.4Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Werendijke voor je op een rij gezet:

Meer camping info

170 reviews over Camping Minicamping Werendijke

• 10Gea Dekker09-09-2020

Perfect

Een geweldige vakantie gehad op deze camping. Rust, ruimte, schoonheid, strand! Kortom vakantie met de hoofdletter V. Iedere ochtend om acht uur de bakker met overheerlijk brood, twee keer in de week de foodtruck met overheerlijke gerechte en als slotakkoord een rondleiding door de boer die met zoveel liefde en passie ons meeneemt in de historie en het heden.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Marcel & Julia16-08-2020

Heerlijk vertoeven op Werendijke!

Wat een feest om op deze camping te staan! Een warm, gastvrij onthaal door de zussen Dingemanse, ‘s ochtends gewekt worden door de bel van de bakker die vers brood meebrengt, opfrissen in de buitendouche, schommelen in de hangmat in de prachtige kloostertuin... Top vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Mieke24-07-2020

Heerlijk klein, comfortabel en gezellig!

Op het comfortveld de heerlijke grote plaatsen, mooi uitzicht, de buitendouche en de gezelligheid. Persoonlijk en hartelijk ontvangst en genoeg te spelen voor de kinderen. Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Jacques Kleingeld06-07-2020

Prachtige camping

Telefonisch een soort van 'last minute' geboekt. Uiterst vriendelijk geholpen, zowel bij het boeken als bij de ontvangst. De mini camping is voorzien van een prachtige grasmat met zeer ruime plaatsen. Ideaal! Een bijzettentje was dan ook geen probleem. Sanitair is brandschoon. Zeep, papieren handdoekjes en ontsmettingsmiddel voorhanden. Waar vind je dat nog? Prachtige Kloostertuin aanwezig waar het goed toeven is. Leuk aangekleed met ludieke zitjes en een strandhuisje. Speeltoestellen van trampoline, tot schommel en van zandbak tot skelters, het is er allemaal. Werendijke is een fantastische camping om te verblijven! Oh, en dan vergeet ik bijna de buitendouches nog. Zoutelande en de Zeeuwse Riviera op loopafstand. Enige kleine minnetje is de drukke weg er langs. Deze "stoort" eigenlijk alleen de eerste dag.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Maike Benders25-06-2020

Een heerlijke vakantie

De gastvrijheid van Stefanie en Lilian. De prettige opzet van de velden, de bijzondere rondleiding met de geschiedenis van het bedrijf en van Walcheren, enthousiast vertelt door meneer Dingemans, de bijzondere unieke Kloostertuin met planten/ kruiden/ met plekjes om rustig te zitten/ te lezen.....de kruiden die je mag gebruiken voor bijvoorbeeld een verse muntthee of soep.

Schoon sanitair met 2 heerlijke luxe buitendouches.

De bakker om 8.00 met broodjes en de krant.

De voorzieningen voor de fietsers: keuken met koelkast, magnetron, koffiezetapparaat, wasmachine. Woonkamer om te verblijven met slecht weer.

Een gezellige gemoedelijke sfeer, prettige gasten die elkaar respecteren.

Kindvriendelijk met genoeg speelruimte op een autovrij terrein.

Vlakbij het strand en winkels, fiets en wandelmogelijkheden ,musea.

Kortom alles om te genieten en er een heerlijke vakantie van te maken

Bedankt voor de fijne dagen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Familie clubje15-05-2020

Uitstekende vakantie

Op door trek van 3 campings was deze het beste gewoon uitstekend en de prijs was ook goed We komen zeker nog een paar keer terug.de kinderen vonden het ook heel leuk. Jammer dat er ook een eind aan komt.huiskamer is natuurlijk geweldig als je alleen maar een tentje hebt. . En verder niks.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2019
    9M Happé02-10-2019

Prachtige camping

Prachtige camping met uitstekende sanitaire voorzieningen, gunstig gelegen met goede aansluiting op het regionale fiestpadennet. Gastvrij personeel. Rondleiding van boer Adrie is een aanrader !

• 9Anja Hartman23-09-2019

Superlatieven schieten tekort!

Wat een fantastische (mini) camping. 3 prachtige velden met ruime plaatsen, een keuken met oven/magnetron/waterkokers/Senseo/koelkasten. Een idyllische kloostertuin met knusse zitjes. De (warme) buiten douche is een unieke ervaring! Vriendelijke dames en overal bloemen. En natuurlijk brandschoon sanitair met bloemen. Vergeet ik nog te melden dat de kippen vrij rondlopen er een klein veldje is met klein vee. Oh ja, de bakker komt iedere dag lekker vers brood/broodjes en de krant brengen. Is er dan helemaal niets aan te merken, nou vooruit, in ons geval met klein hondje was het wat ver lopen naar het strand. Maar als je een fiets hebt ben je er zo. Een echte aanrader!

• 9Silvia16-09-2019

Thuis

Het is voor mij thuiskomen!! Super fijne plek!! Rust en dichtbij de zee en niet te vergeten de lieve meiden Lilian en Stefanie die het verblijf met hun mooie glimlach en hun gastvrijheid tot een feestje maken!

Top plek!!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Meindert van Rumpt09-09-2019

Een Minicamping met Maxcampeerplezier.

Na tijdige reservering zijn we de laatste week van augustus en de eerste week van september naar minicamping Werendijke geweest. Onze voorpret die werd opgewekt door de mooie website is helemaal terecht geweest. Een zeer ruime comfortplaats met bijzonder schone sanitaire voorzieningen stond voor ons klaar. Natuurlijk heeft het prachtige zonnige weer ons verblijf ook extra fijn gemaakt, maar ook de hartelijke campingeigenaars hebben ons een fijn verblijf bezorgd. Deze camping is een goede uitvalbasis om al fietsend Walcheren verder te verkennen maar ook volop van de Zeeuwse Riviera te genieten! De rondleiding over de camping met de bijzondere kloostertuin en de toelichting op het boerenbedrijf was voor ons een kers op de taart!

Gereisd met partner in augustus 2019

Camping Minicamping Werendijke info