Camping Minicamping Werendijke

Camping Minicamping Werendijke
9,2

82 reviews over Camping Minicamping Werendijke in het Nederlands

Het was hier fantastisch.

Mireille van Steeg, 27-3-2018

Het ontbreekt je hier aan niets. Keurig schoon en verwarmd sanitair. Een ruimte waar je de afwas kunt doen, maar ook je was, in deze ruimte kun je ook een koffiezetapparaat vinden en een waterkoker, een magnetron. Ik heb het er erg naar m'n zin gehad al was ik te weinig aanwezig op de camping om er optimaal van te genieten.

Persoonlijk geen last van gehad, maar ik kan me voorstellen dat mensen last hebben van het verkeer op de doorgaande weg naast de camping.

Heerlijke camping met geweldig mooie Kloostertuin!

Lars Duringhof, 28-11-2017

Prachtige, mooi gelegen minicamping op slechts 1 km van Zoutelande. Keuze uit 3 velden, waarvan ik persoonlijk veld 3 het mooist vind; groot open veld met ruime plekken, gelegen naast de geweldig mooie Kloostertuin en met zicht op de duinen. Vroeger zelf als kind heel vaak geweest en nu met mijn eigen kinderen al jaren, erg leuk. Sanitair is top en schoon en de nieuwe buitendouche is geweldig:-) Met zicht op de Kloostertuin en duinen buiten douchen, in het begin even wennen, maar eenmaal gedaan wil je niet meer naar binnen:-) Camping is in handen van twee uiterst vriendelijke zussen, ontvangst is zeer gastvrij. Boer Adri, de vader en ooit begonnen met de camping, geeft af en toe een rondleiding over de camping, het erf en de Kloostertuin. Met leuke weetjes en een drankje na afloop:-) Elke ochtend komt de bakker langs met heerlijke verse broodjes, krant en meer. En op bepaalde dagen komt de pizzabus langs. Kortom, een camping waar ik nog jarenlang met veel plezier naar toe zal gaan!

De hele zomer heerlijk genoten!

Mieke Mercx, 24-11-2017

De gastvrouwen, fantastisch meedenkend en probleemoplossend bezig! Maar vooral de persoonlijke touch, de interesse en gezelligheid!!

Geweldig, komen terug

Hendrik Feenstra, 24-11-2017

Goed verzorgd, goed sanitair, zeer. vriendelijke eigenaren. Mooie kloostertuin

Buitengewoon.

Niels, 18-11-2017

Het was hier heerlijk. Heel gastvrij en vriendelijk. Een prachtige kloostertuin.

Heerlijke camping waar je je welkom voelt

Korine, 18-11-2017

gastvrijheid, schoon sanitair, fijne sfeer en prachtige omgeving dichtbij het strand en heerlijk fietsen langs leuke dorpjes.

Super

Lydia Lukkezen, 9-10-2017

De gastvrouwen zijn erg betrokken bij de mensen die hun camping hebben uitgekozen. Een fijn welkom door aandacht te besteden aan bloemen die ze daar voortdurend neer zetten , ziet er gezellig uit!.

De kloostertuin ziet er mooi uit, je mag gebruik maken v/d verse kruiden die ze daar hebben, hier hebben we dan ook lekkere bouillon van gemaakt! WiFi is perfect .

Ook ziet 't sanitair en wasruimte er netjes uit. Grappig en nuttig zo'n zandlopertje in de douche👍

Wat ik wel iets minder vond was dat de douche en wc's in 1 ruimte staat, de wc's zijn niet helemaal afgesloten tot 't plafond.

Toch komen we zeker terug👍

Gr. Hans en Lydia.

Jack, 4-10-2017

Vanaf het begin met de boeking was het gevoel goed. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen. De camping heeft zoals aangegeven op de site alles goed voor elkaar. Zelfs de wifi is zeer snel wat bij veel campings niet zo is. Wat wij belangrijk vinden zoals schoon sanitair is hier altijd voor elkaar. Ook is er een overdekte stalling voor de fietsen. De dames Lilian en Stephanie die de camping runnen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Vanaf de camping op de fiets ben je in 5 minuten in het centrum van Zoute lande. Dames 1 ding is zeker wij komen vaker terug. Want het is hier fantastisch.

Groeten Ria, Ali, Martin en Jack.

Leuke camping

gerdien, 30-9-2017

Camping Werendijke is een fijne camping in een heerlijke omgeving. Op fiets-en wandelafstand van zee en Zoutelande.

Het comfortveld is geweldig. Zeer ruime plekken met mooi uitzicht op de duinen. Ook het toiletgebouw is nieuw en heel schoon. De buitendouche is heerlijk. Fijne stortdouche terwijl je uitkijkt over de duinen. Echt en aanrader! Wij vonden de entree van de camping wel wat rommelig aandoen en bij drukte ook moeilijk in-en uitrijden met een caravan.

De speelgelegenheden voor kinderen zouden ook wat aantrekkelijker gemaakt kunnen worden.

Verder zijn de 2 dames erg gastvrij en behulpzaam!

Het was een heerlijk weekje!

Fam van den Berg, 6-9-2017

veld 3 zeer ruime plaatsen:)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Werendijke in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Werendijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Werendijke scoort een 9.2 uit 10 op basis van 97 reviews.