Camping Minicamping Werendijke

Camping Minicamping Werendijke
9,1

101 reviews over Camping Minicamping Werendijke in het Nederlands

Een plaats om terug te komen

Kees en Margreet Hooijmeijer
11-9-2018

Hele mooie camping. Voor een mini-camping heel compleet. Keuken met wasmachine en droger (tegen betaling) en voor de handwas een centrifuge. Het is mogelijk om hier koffie en thee te zetten. Voor de afwas zijn er afdruiprekken aanwezig.

Buitendouche is geweldig, vooral als de zon schijnt. In het douchegebouw staat altijd een boeketje bloemen.

Grote plaatsen, niet alleen op het comfortveld met de (nog) grotere plaatsen.

De kloostertuin is heel mooi aangelegd, er zijn verschillende zitjes waar je heerlijk rustig kan zitten!

Elke dag om 8 uur komt de bakker langs met heerlijke broodjes en natuurlijk de Zeeuwse bolussen.

Leuke rondleiding gehad op de boerderij.

Leuke zussen die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken!

Goede ligging, wij hebben veel fietstochten gemaakt naar o.a. Middelburg, Vlissingen, Oostkapelle en Zeeuws Vlaanderen.

Voor ons is het een topcamping, wij kunnen niets verzinnen wat niet goed was.

Echt een leuke minicamping!

CarolienCorne
11-9-2018

Gastvrije zussen die de camping runnen, je ziet ze geregeld voorbij komen. Erg gastvrij, vriendelijk, denken mee. Mooie plekken, super ligging (kan lopend naar het strand), fietsenverhuur, etc. Voor een minicamping erg compleet.

Prima camping, prijzig, verkeer goed hoorbaar.

Dhr. Derks
9-9-2018

Op mooie ruime comfort plaats gestaan, de standaard plaatsen zijn een stuk kleiner. Sanitair goed, er is een fijne buitendouche.

Elke ochtend komt de bakker langs.

Prachtige kloostertuin.

Zoutelande op fietsafstand.

Autoverkeer op weg aan camping wel duidelijk hoorbaar.

In de sanitairruimte op de comfort plek staat dag en nacht de radio (skyradio) aan, dat hoeft van mij persoonlijk niet, jammer, ik kom voor de rust.

Tarieven zijn fors.

Goed geoutilleerde, dure camping aan drukke weg.

Dhr.de Leur
7-9-2018

Veel faciliteiten voor fietsers of wandelaars.

Zoals koelkast, magnetron, waterkoker.

Veel herrie van de auto's op de doorgaande weg. Voor 1 persoon met kleine tent en geen stroom erg prijzig! €27.25 per nacht. (Inclusief €5 boekingskosten)

Lilian Dingemanse, Mede-eigenaar, 10-9-2018
Bedankt voor uw review. Graag willen we de prijs rectificeren gezien in deze prijs ook de toeristenbelasting zit en we geen 5,- boekingskosten berekenen wanneer iemand alleen komt. Ook is er gratis stroom te gebruiken in de openbare ruimtes.

Heel fijn!

OK Hommes
1-9-2018

Maak vooral gebruik van de buitendouche! Een heerlijke moderne douche terwijl je naar de zon, de bomen en de lucht kijkt! Om het geluid van de weg niet te horen kun je het best op het comfortveld reserveren. Prima camping, hartelijke ontvangst, het dorpje Zoutelande is op de fiets heel dichtbij.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Zeinstra
28-8-2018

Een prettige camping vriendelijk ontvangst ,af en toe wat veel verkeer langs de weg. Bij gebruik van urinoir gelijk met iemand die aan het douchen was (bij heren) kreeg je natte voeten van douch buurman.(misschien een schotje er tussen plaatsen) Al met al een leuke camping gaan zeker nog een keer terug.

Wij komen hier zeker terug!

Elze
14-8-2018

Stephanie en Lilian zijn geweldige gastvrouwen die duidelijk plezier hebben in hun werk. Wij hebben al een paar keer op veld twee gestaan tussen de kleine tentjes en dat bevalt steeds erg goed. Er is een openbare ruimte waar je koffie/ thee kunt zetten en iets in de koelkast of magnetron kunt schuiven, ideaal als je licht reist. Het sanitair is netjes en fris (met altijd verse veldboeketten!). Daarnaast is de rustige kloostertuin een hele fijne plek om bijvoorbeeld een boek te lezen in een van de hangmatten of om een wijntje te drinken op een bankje in de avondzon. Aanrader!

Fantastich

Van Bos Iwan
7-8-2018

Prachtige en verzorgde camping met vriendelijk onthaal.

Mooi plek.

Spijtig van de weg naast de camping.

Superfijne camping

Gerard
26-7-2018

Gezellig kleine camping. Alles goed voor mekaar, schoon sanitair, fijne buitendouche en mooie kloostertuin. Op loopafstand van strand en dorp. Bakker is er iedere morgen met ruime sortering verse broodjes. Top

We hebben alweer geboekt.

Helen en Jolanda
23-7-2018

Super aardige beheersters, Lilianne en Stefanie. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. Ligging is geweldig, je bent in een minuut of tien met de fiets op het strand of in het dorp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Werendijke in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Werendijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.