Camping Minicamping Waayenburg

19 reviews over Camping Minicamping Waayenburg in het Nederlands

Rustige omgeving, schoon, en strand 10 min. lopen

Paula en Max
15-10-2018

Wij en onze hond, waren een weekend hier op deze camping.

Alles netjes hier...en op zondagochtend lagen er 2 verse eitjes voor ons op tafel.

Heel fijn plekje!

Paul Kooijman
30-7-2018

Eigenlijk zou ik moeten schrijven dat het een waardeloos verblijf was, zodat we een betere kans hebben dat er volgend jaar weer plek is!! Maar dan doe ik de camping en familie veel te kort. Wat een ontzettend warme ontvangst, uitstekende zorgen en goede faciliteiten. Sanitair erg netjes, mooie grote plaatsen, voor de jongere kinderen fantastische speelvoorzieningen. Wij zijn er erg blij van geworden en komen ongetwijfeld nog eens terug.

Superfijne kindvriendelijke minicamping

Suzanne en Ferdi
13-5-2018

Ontzettend fijne camping, op een rustige locatie op loopafstand van het strand en het dorp.

Schoon en ruim sanitair.

Grote staanplaatsen, mooie ligging over diverse veldjes.

Leuke speelgelegenheid voor de kinderen: trampoline, skelters en skelterbaan, speeltuintje en overdekte recreatieruimte.

Er zijn diverse picknicktafels die gebruikt kunnen worden.

Vriendelijk ontvangst.

Kortom, we gaan volgend jaar weer terug.

Geweldig!

Bianca en Patrick
27-9-2017

Heerlijk weekend gehad op deze mooie, gastvrije camping. Hier komen we zeker nog eens terug. Groetjes Bianca en Patrick

Super gastvrije minicamping

Henk en Ellen
26-8-2017

Ik kan alleen maar positieve dingen bedenken zoals keurig schoon ruim sanitair, wasgelegenheid, douches en afwasplaatsen. Kleine opmerking eigenaar, misschien toiletpapier in de toiletten! Verder super ruime plaatsen die verhard zijn dus nooit met natte voeten je caravan in. Mijn stroomkabel was iets te kort, geen probleem, kon er zo een lenen, top! Ook de beschikking over een recreatie ruimte met biljart, tafelvoetbal enz. Slechts 20 minuutjes lopen van het centrum, perfect! Ook voor de kinderen genoeg te ondernemen, speelplaats, trampoline, voetbalveld, skelters, enz En de bakker kwam s'morgens ook langs.

Gezellige minicamping met ruime plaatsen. Fijne indeling, scheiding van de veldjes middels groene heggen/beplanting.

Kindvriendelijk, met speeltuintje en skelters voor de kinderen.

Op een mooie locatie, strand en dorp Zoutelande op loopafstand.

Schoon sanitair.

Een camping waarbij de eigenaren aandacht hebben voor hun gasten.

Goed, beter, De beste

Frida
23-9-2016

Minicamping de Waayenburg is een zeer goed verzorgde camping met grote verharde plaatsen. Er zijn voldoende watertappunten. De ligging t.o.v. strand en dorp is zeer gunstig.

Sanitair is ruim opgezet en brandschoon. Afwaskeuken voorzien van diverse huishoudelijke apparaten die grats te gebruiken zijn. Wassen en drogen uiteraard tegen betaling.

Iedereen voelt zich hier zeer wekom. Eigenaren zijn gastvrij, betrouwbaar en geven een persoonlijke touch aan de camping.

Voor gezinnen, senioren, mensen met honden is het hier prima vertoeven.

Geen betere camping in de nabije omgeving ontdekt.

Heerlijke camping met grote bestrate plaatsen.

Fam Ester
21-9-2016

Sfeervolle, gezellige en fantastich onderhouden camping met superschoon sanitair. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Betrokken bij hun gasten en toch professioneel. Iedereen van jong tot oud, mens en hond, voelt zich hier thuis.

Een aanrader👍👍

Voor herhaling vatbaar

Fam Hitz
30-8-2016

Prachtige ruime plaatsen met betegelde ondergrond voor caravan en voortent totaal drie velden zeer goed onderhouden grasvelden

prima en schoon sanitair en leuke warme mensen

Minpuntje:vakantie vlieg daar zo om.

Elk jaar weer prachtig en gezellig.

familie Telgenhof
7-8-2016

Een prachtige camping, met ruimte voor jong en oud en aandacht voor iedereen.

Ruime plaatsen en mooie velden.

Heel schoon sanitair, een kwartier lopen vanaf het strand tussen de bloemen en het koren in het Zeeuwse land.

Eenvoud, sfeer en hartelijkheid geven de camping een eigen kleur.

Herhaling is de bron van geluk.

En waar vind je op zondagmorgen een eitje voor bij het ontbijt voor de tent of caravan....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Waayenburg in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Waayenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.