Camping Minicamping Waayenburg

Camping Minicamping Waayenburg

9.8Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Zoutelande

Op vakantie geweest naar Minicamping Waayenburg?

9.8Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

22 reviews over Camping Minicamping Waayenburg

• 2019
    9John10-10-2019

Voor herhaling vatbaar.

Minicamping Waayenburg is de perfecte locatie om je caravan te plaatsen en uit te waaien aan het nabijgelegen strand. De ontvangst is allervriendelijkst en waar nodig wordt een helpende hand geboden. De plekken zijn ruim en verhard! En dat laatste is wel zo prettig. De sanitaire voorzieningen zijn goed en schoon. Alleen toiletpapier moet je zelf meebrengen. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    10Bram Soetendal19-10-2018

Heerlijk rustig, groen en gastvrij.

Kamperen zoals je dat wenst. Ruime plekken op een rustige camping en toch dicht bij het sfeervolle Zoutelande en dicht bij zee. De camping, accommodaties en eigenaren ... niets dan lof! Elke morgen vers brood van de bakker en op zondag een eitje bij je ontbijt. Een grote schuur met een scherm om desgewenst je favoriete TV-programma te zien. Voor ons zeker 'een terugkomertje'

Gereisd met partner in september 2018

• 10Paula en Max15-10-2018

Rustige omgeving, schoon, en strand 10 min. lopen

Wij en onze hond, waren een weekend hier op deze camping. Alles netjes hier...en op zondagochtend lagen er 2 verse eitjes voor ons op tafel.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Paul Kooijman30-07-2018

Heel fijn plekje!

Eigenlijk zou ik moeten schrijven dat het een waardeloos verblijf was, zodat we een betere kans hebben dat er volgend jaar weer plek is!! Maar dan doe ik de camping en familie veel te kort. Wat een ontzettend warme ontvangst, uitstekende zorgen en goede faciliteiten. Sanitair erg netjes, mooie grote plaatsen, voor de jongere kinderen fantastische speelvoorzieningen. Wij zijn er erg blij van geworden en komen ongetwijfeld nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Suzanne en Ferdi13-05-2018

Superfijne kindvriendelijke minicamping

Ontzettend fijne camping, op een rustige locatie op loopafstand van het strand en het dorp. Schoon en ruim sanitair. Grote staanplaatsen, mooie ligging over diverse veldjes. Leuke speelgelegenheid voor de kinderen: trampoline, skelters en skelterbaan, speeltuintje en overdekte recreatieruimte.

Er zijn diverse picknicktafels die gebruikt kunnen worden.

Vriendelijk ontvangst. Kortom, we gaan volgend jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Bianca en Patrick27-09-2017

Geweldig!

Heerlijk weekend gehad op deze mooie, gastvrije camping. Hier komen we zeker nog eens terug. Groetjes Bianca en Patrick

Gereisd met partner in september 2017

• 9Henk en Ellen26-08-2017

Super gastvrije minicamping

Ik kan alleen maar positieve dingen bedenken zoals keurig schoon ruim sanitair, wasgelegenheid, douches en afwasplaatsen. Kleine opmerking eigenaar, misschien toiletpapier in de toiletten! Verder super ruime plaatsen die verhard zijn dus nooit met natte voeten je caravan in. Mijn stroomkabel was iets te kort, geen probleem, kon er zo een lenen, top! Ook de beschikking over een recreatie ruimte met biljart, tafelvoetbal enz. Slechts 20 minuutjes lopen van het centrum, perfect! Ook voor de kinderen genoeg te ondernemen, speelplaats, trampoline, voetbalveld, skelters, enz En de bakker kwam s'morgens ook langs.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10S. Bras29-05-2017

Gezellige kindvriendelijke camping, top locatie

Gezellige minicamping met ruime plaatsen. Fijne indeling, scheiding van de veldjes middels groene heggen/beplanting. Kindvriendelijk, met speeltuintje en skelters voor de kinderen. Op een mooie locatie, strand en dorp Zoutelande op loopafstand. Schoon sanitair. Een camping waarbij de eigenaren aandacht hebben voor hun gasten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Frida23-09-2016

Goed, beter, De beste

Minicamping de Waayenburg is een zeer goed verzorgde camping met grote verharde plaatsen. Er zijn voldoende watertappunten. De ligging t.o.v. strand en dorp is zeer gunstig. Sanitair is ruim opgezet en brandschoon. Afwaskeuken voorzien van diverse huishoudelijke apparaten die grats te gebruiken zijn. Wassen en drogen uiteraard tegen betaling. Iedereen voelt zich hier zeer wekom. Eigenaren zijn gastvrij, betrouwbaar en geven een persoonlijke touch aan de camping. Voor gezinnen, senioren, mensen met honden is het hier prima vertoeven. Geen betere camping in de nabije omgeving ontdekt.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Fam Ester21-09-2016

Heerlijke camping met grote bestrate plaatsen.

Sfeervolle, gezellige en fantastich onderhouden camping met superschoon sanitair. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Betrokken bij hun gasten en toch professioneel. Iedereen van jong tot oud, mens en hond, voelt zich hier thuis. Een aanrader👍👍

Gereisd met partner in juli 2016

2 tips over Camping Minicamping Waayenburg

• Klaas de Roo, 30-08-2014

Ook voor fietsers is dit een ideale camping-er zijn ontzettend veel mooie fiets routes die langs allerlei bezienswaardigheden lijden.

• Klaas de Roo, 04-08-2015

Er is in de omgeving altijd wel iets te doen-je hoeft je nooit te vervelen.

0 vragen over Camping Minicamping Waayenburg

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50