Camping Minicamping Waayenburg

Camping Minicamping Waayenburg

9.1Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Zoutelande

Op vakantie geweest naar Minicamping Waayenburg?

9.1Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

25 reviews over Camping Minicamping Waayenburg

• 9Bert en Inge van Oosteren25-09-2020

Het is een hele gezellige knusse camping, fijne verharde plaatsen, wordt goed schoongemaakt en ‘S morgens komt de bakker met verse broodjes.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Hilde Telgenhof14-08-2020

Hier is daar waar het om gaat in het leven.

Geniet je van de zee en van het prachtige landschap op Walcheren... kom dan naar de Waaijenburg. Ook in deze Coronatijd is het daar heel goed toeven. De wasruimtes en de afwasruimtes zijn meer dan coronaproof. De hygiëne is geweldig en er is zoveel ruimte! Een warm welkom en een gezellige sfeer maken deze camping uniek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Fam. de Rijke30-06-2020

Top camping met een geweldige gastvrouw

Zeer schoon sanitair , ruime plekken , op loopafstand van het strand waar zelfs honden mogen

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 2019
    9John10-10-2019

Voor herhaling vatbaar.

Minicamping Waayenburg is de perfecte locatie om je caravan te plaatsen en uit te waaien aan het nabijgelegen strand. De ontvangst is allervriendelijkst en waar nodig wordt een helpende hand geboden. De plekken zijn ruim en verhard! En dat laatste is wel zo prettig. De sanitaire voorzieningen zijn goed en schoon. Alleen toiletpapier moet je zelf meebrengen. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    10Bram Soetendal19-10-2018

Heerlijk rustig, groen en gastvrij.

Kamperen zoals je dat wenst. Ruime plekken op een rustige camping en toch dicht bij het sfeervolle Zoutelande en dicht bij zee. De camping, accommodaties en eigenaren ... niets dan lof! Elke morgen vers brood van de bakker en op zondag een eitje bij je ontbijt. Een grote schuur met een scherm om desgewenst je favoriete TV-programma te zien. Voor ons zeker 'een terugkomertje'

Gereisd met partner in september 2018

• 10Paula en Max15-10-2018

Rustige omgeving, schoon, en strand 10 min. lopen

Wij en onze hond, waren een weekend hier op deze camping. Alles netjes hier...en op zondagochtend lagen er 2 verse eitjes voor ons op tafel.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Paul Kooijman30-07-2018

Heel fijn plekje!

Eigenlijk zou ik moeten schrijven dat het een waardeloos verblijf was, zodat we een betere kans hebben dat er volgend jaar weer plek is!! Maar dan doe ik de camping en familie veel te kort. Wat een ontzettend warme ontvangst, uitstekende zorgen en goede faciliteiten. Sanitair erg netjes, mooie grote plaatsen, voor de jongere kinderen fantastische speelvoorzieningen. Wij zijn er erg blij van geworden en komen ongetwijfeld nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Suzanne en Ferdi13-05-2018

Superfijne kindvriendelijke minicamping

Ontzettend fijne camping, op een rustige locatie op loopafstand van het strand en het dorp. Schoon en ruim sanitair. Grote staanplaatsen, mooie ligging over diverse veldjes. Leuke speelgelegenheid voor de kinderen: trampoline, skelters en skelterbaan, speeltuintje en overdekte recreatieruimte.

Er zijn diverse picknicktafels die gebruikt kunnen worden.

Vriendelijk ontvangst. Kortom, we gaan volgend jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Bianca en Patrick27-09-2017

Geweldig!

Heerlijk weekend gehad op deze mooie, gastvrije camping. Hier komen we zeker nog eens terug. Groetjes Bianca en Patrick

Gereisd met partner in september 2017

• 9Henk en Ellen26-08-2017

Super gastvrije minicamping

Ik kan alleen maar positieve dingen bedenken zoals keurig schoon ruim sanitair, wasgelegenheid, douches en afwasplaatsen. Kleine opmerking eigenaar, misschien toiletpapier in de toiletten! Verder super ruime plaatsen die verhard zijn dus nooit met natte voeten je caravan in. Mijn stroomkabel was iets te kort, geen probleem, kon er zo een lenen, top! Ook de beschikking over een recreatie ruimte met biljart, tafelvoetbal enz. Slechts 20 minuutjes lopen van het centrum, perfect! Ook voor de kinderen genoeg te ondernemen, speelplaats, trampoline, voetbalveld, skelters, enz En de bakker kwam s'morgens ook langs.

Gereisd met partner in augustus 2017

Camping Minicamping Waayenburg info