Camping Minicamping Houtenburg

9.7Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Een gemoedelijke sfeer op Minicamping Houtenburg in Zoutelande. De eigenaren zijn vriendelijk en organiseren zelf wekelijks activiteiten. Een huifkarrentocht voor de kids en een borreluurtje voor volwassenen. De staanplaatsen zijn ruim en het sanitair heel schoon. Op een steenworp afstand van het strand van Zoutelande (2 kilometer).

173 reviews over Camping Minicamping Houtenburg

• 10Digna Heijning24-10-2017

Perfect

Wij hebben erg genoten op deze meer dan prachtige camping. Zeer vriendelijke eigenaar, alles perfect in orde van ons krijgen ze een dikke tien! We hooen hier nog vaak terug te mogen komen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Roland en Yvette08-09-2017

We komen zeker terug

Supervriendelijke eigenaars, alles blinkend schoon, fijne grote familiedoucheruimtes, mooie plaatsen, op wandelafstand van Zoutelande en het strand ( mooiste van zeeland vinden wij). Kortom geen onvertogen woord over deze brandschone gezellige minicamping.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Bonnemij01-09-2017

Wat een arrogante eigenaren.

Prachtige camping maar kortzichtige eigenaren. Stel je een lastige vraag ontwijken ze die. Vraag je het nog eens dan ben je lastig. Blijf je kritisch dan ben je niet meer welkom. We zoeken wel een ander mooi plekje bij mensen die niet het idee hebben dat ze altijd gelijk hebben en niet tegen kritische mensen kunnen en wel het idee hebben we krijgen de camping toch wel vol. De groeten en tot nooit weer.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Jacobs31-08-2017

Nooit meer

Nooit meer, omdat we er niet meer mogen komen. De camping is prima, ligging super. De eigenaren komen vriendelijk over, maar de ware aard leer je pas echt kennen als er iets gebeurd op de camping. Er wordt niet rechtstreeks gecommuniceerd. De volgende keer als je wilt boeken krijg je te horen dat je niet meer mag komen wat de reden dan ook mag zijn. Heb je geen kinderen ben je in het hoogseizoen niet welkom. We zijn niet het enige gezin dat geweigerd is, er zijn er meer. Je staat dan ook machteloos omdat ze de camping toch wel vol krijgen. Erg jammer dat ze zo met gasten om gaan. Zeker gasten die er al jaren kwamen en komen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Fam. Griffioen30-08-2017

Heerlijk bijtanken op een fijne minicamping!

Ruim opgezette minicamping, schoon en goede faciliteiten. In het hoogseizoen vooral gezinnen met kinderen. De beheerders van de camping zijn hartelijk, betrokken en staan altijd klaar om te helpen. Meedoen aan activiteiten mag maar hoeft niet. Kortom: genieten! Gelegen op loopafstand van het strand en het gezellige Zoutelande. Veel fietsmogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10A Otten06-08-2017

Super camping

Hele leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen. Anneke organiseert wekelijks leuke activiteiten zoals: Knutselen, bingo, Bbq, huifkartocht. Sanitair is zeer schoon en je hebt familiedouches.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Connie van der Veeken05-08-2017

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Het begint al bij de hartelijke ontvangst . Anneke wijst je de plaats of loopt met je mee. Mooie ruime plekken met een tegelplateau met bijbehorend materiaal om je tent goed vast te zetten. Leuke speeltoestellen en skelters voor de kids. Schoon sanitair. Ruime afwasplaats binnen. Geen auto's op de camping, die staan op het parkeerterrein. Overdekte fietsenstalling met fietspomp en mogelijkheid voor het opladen van de E-bikes. 's Morgens komt de bakker op de camping met lekkere broodjes en af en toe een ijscoman. Er wordt regelmatig iets georganiseerd zoals in de week dat wij er waren was er een huifkartocht voor iedereen. Op Koningsdag was er voor iedereen koffie met een oranje tompouce en oranjebitter. De camping lig op loopafstand d van het strand en het centrum van Zoutelande Het was voor ons de tweede keer dat wij er waren, maar in augustus gaan we weer. Kan niet wachten.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Gerard Geenevasen29-07-2017

Geweldige camping voor kinderen.

Super minicamping waar wij al weer jaren komen met onze kleinkinderen, nu 9 en 12 jaar. Prachtig sanitaire, mooie ligging dicht bij zee, erg vriendelijke en meedenkende eigenaren , en bij minder goed weer is er een grote schuur waar de kinderen kunnen spelen. Er zijn volop scelters en andere speel toestellen waar de kinderen mee kunnen spelen. Al met al het ontbreekt je aan niets wanneer je hier kampeert. Gewoonweg een toplocatie aan de Zeeuwse kust te Zoutelande.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Gonnie29-07-2017

is en blijft een genot op deze camping

de campingplaats, grasmat, sanitair, de eigenaars is toppie geregeld op de camping

minpunten niet vinden op deze camping

Gereisd met partner in april 2017

• 10Loek de Lange20-05-2017

Mini camping met maximaal comfort en gezelligheid

Jaar op jaar altijd een warm welkom door Anneke. Heerlijke minicamping op loopafstand van zee en Strandzot (lekker visje eten en borrelen). Emte op loop of fietsafstand in Zoutelande. Prima wasgelegenheid en toiletten. Heerlijke standplaatsen op een verharde ondergrond. Tja wat wil je nog meer, we zijn net 10 dagen geweest en op een paar buien heerlijk weer geweest. We komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

10 tips over Camping Minicamping Houtenburg

• Familie de Lange, 30-10-2013

De camping ligt tussen Zoutelande en Westkapelle, dicht tegen de kust. Heerlijk op loopafstand naar het strand en 's-avonds heerlijk een visje eten in een van de strandpaviljoens. Voordeel in de heerst, de hond kan heerlijk mee op het strand.

• Anita van Mil, 04-09-2013

Boek op tijd want vol is vol!!!

• Fam. van Bijnen, 15-08-2013

Op heel Walcheren is genoeg te zien en te doen voor als je erop uit wil.

1 vraag over Camping Minicamping Houtenburg

• Marcel, 13-03-2012

wie weet

wie weet hoe de plaatsen eruit zien en wat voor plaats zouden jullie ons aanraden en waarom vrij is nog 4-5-9-10-13 wij houden van een plaats met beetje privacy.

Riek Fitters, 21-07-2013

De plaatsen zijn ruim en verhard de nummers ken ik niet

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig