Camping Minicamping Houtenburg

9.7Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Een gemoedelijke sfeer op Minicamping Houtenburg in Zoutelande. De eigenaren zijn vriendelijk en organiseren zelf wekelijks activiteiten. Een huifkarrentocht voor de kids en een borreluurtje voor volwassenen. De staanplaatsen zijn ruim en het sanitair heel schoon. Op een steenworp afstand van het strand van Zoutelande (2 kilometer).

173 reviews over Camping Minicamping Houtenburg

• 2019
    10Monique En Wil23-09-2019

Super

Wederom genoten .Anneke en Abco geweldige eigenaars Mooie plaatsen , schoon sanitair een sfeervolle camping .Wij komen zeker weer terug

Gereisd met partner in september 2019

• 9Gonnie Bongers11-07-2019

Fantastisxh

Fijne camping met verharde plaatsen voor de voortent, heerlijk nooit nat in de tent. Schoon sanitair en een prachtige grasmat. Voor de kinderen speeltoestellen en skelters enz. Fijne ruimte voor spellen en tv te kijken

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Maria30-05-2019

Wat hebben wij daar genoten!

Houtenbrug is een zeer rustige camping met ruime kampeerplekken. Zeer verzorgde voorzieningen! Een zeer vrolijke, gastvrije, behulpzame gastvrouw die grote interesse toont naar haar gasten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Nicole van Eck26-10-2018

Camping om weer terug te komen!

Nette camping, heel schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren! En super stil snachts! Heerlijke week gehad samen met 2 hondjes!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Irene Bijsterveld22-10-2018

Heerlijke camping en voor herhaling vatbaar.

Zeer goede voorzieningen en bijzonder hartelijke ontvangst. Douches zonder muntjes, heerlijk ruim en schoon. Grondige reiniging sanitair. Royale plaatsen met betegeling, vast wateraansluiting en afvoer per plek. Goede afvalvoorziening. 850 meter van dorp en strand. Uitstekende afvalvoorziening. Bakker 6 dagen per week op camping. Wekelijks borreluurtje erg goed verzorgd.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Loek en ErnaThijssen09-09-2018

Camping Houtenburg : The place to be.

Mooie kleinschalige camping gelegen op steenworp afstand van het strand van Zoutelande. Bijzonder aardige gepassioneerde eigenaren. Staan dag en nacht klaar voor hun gasten. Ruime camperplaats met prima sanitaire voorzieningen. Elke dag verse broodjes en een krantje.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Anita van Mil14-08-2018

Fantastisch👍🏻

Het was een super vakantie. Samen met mijn man en dochter en onze trouwe viervoeter. Vriendelijke en lieve eigenaren. Een hele leuke camping voor jong en oud. Ze organiseren leuke activiteiten voor jong en oud. De camping is schoon, kindvriendelijk en ligt op loopafstand of je pakt de fiets naar het super mooie strand en het bekende dorpje Zoutelande. bekend de van De zomerhit “ Blij dat je hier bent “ van Bløf. Hou je meer van fietsen heb je er ook hele leuke fiets routes voor in de mooie landelijk omgeving met kleine dorpjes. Ik zeg, een echte aanrader. Als je meer wil weten kijk dan op hun leuke website waar je alles op kunt vinden. ☀️😍☀️

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Anke van Dongen29-07-2018

Camping Houtenburg is een parel aan de Zeeuwse kust! Mijn man, ik en onze twee kinderen (9 en 10 jaar oud) hebben op deze camping 3 heerlijke weken beleefd. De camping ligt op loopafstand van het strand, de kampeerplaatsen zijn zeer ruim, het sanitair is altijd schoon, er is volop mogelijkheid om heerlijk te spelen & ook de wekelijkse activiteiten die georganiseerd worden zijn top. En tenslotte zijn de eigenaren fantastisch; bijzonder behulpzaam, aardig en gezellig! Wij kijken ernaar uit om hier volgend jaar weer terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam. De Klein21-07-2018

Super!

Een camping om nooit te vergeten. Super gastvrij, ruime staanplaatsen, schoon sanitair, geweldig voor de kids!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Gert10-06-2018

Fantastisch.

Ouderwets goed en gezellig. Mooi terrein met ruime plekken. Prima sanitair. Zeer behulpzame en gastvrije eigenaars, waar maak je dat nog mee. Lekker rustig en wat ons betreft een ideale ligging. Maximaal genoten op deze minicamping!

Gereisd met partner in mei 2018

10 tips over Camping Minicamping Houtenburg

• Familie de Lange, 30-10-2013

De camping ligt tussen Zoutelande en Westkapelle, dicht tegen de kust. Heerlijk op loopafstand naar het strand en 's-avonds heerlijk een visje eten in een van de strandpaviljoens. Voordeel in de heerst, de hond kan heerlijk mee op het strand.

• Anita van Mil, 04-09-2013

Boek op tijd want vol is vol!!!

• Fam. van Bijnen, 15-08-2013

Op heel Walcheren is genoeg te zien en te doen voor als je erop uit wil.

1 vraag over Camping Minicamping Houtenburg

• Marcel, 13-03-2012

wie weet

wie weet hoe de plaatsen eruit zien en wat voor plaats zouden jullie ons aanraden en waarom vrij is nog 4-5-9-10-13 wij houden van een plaats met beetje privacy.

Riek Fitters, 21-07-2013

De plaatsen zijn ruim en verhard de nummers ken ik niet

Camping Minicamping Houtenburg info

• Aantal sterrensterstersterster