Camping Minicamping Houtenburg

Camping Minicamping Houtenburg
9,7

10 tips over Camping Minicamping Houtenburg

Har Bongers, 12-11-2018

ik wil graag reageren op jullie site om te reserveren ik probeer om te voor komend te jaar te

reserveren maar kan mijn email adres niet toevoegen omdat de site dit niet accepteert.

ik wil graag reserveren in de periode van 26 mei tot en met 25 juni.

wij kennen de camping via mijn broer Jan Bongers graag wilden wij weten of een reservering voor die periode mogelijk is en hoe ik dit moet doen.

met vriendelijke groet

Har Bongers

Tom Lenferink, 26-7-2015
Op loopafstand van het strand en het dorp.
Denis en Ineke, 17-7-2015
Ideale uitgangsbasis voor wandel en fietstochten.

Ardie, 1-12-2014
Het is allemaal geweldig er is een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen
Ingrid, 24-9-2014
Met camper beter even reserveren, beperkt verharde plaatsen!
Wim en Lizet Wiermans, 20-9-2014
deze camping is aan te raden voor jong en oud

Familie de Lange, 30-10-2013
De camping ligt tussen Zoutelande en Westkapelle, dicht tegen de kust. Heerlijk op loopafstand naar het strand en 's-avonds heerlijk een visje eten in een van de strandpaviljoens. Voordeel in de heerst, de hond kan heerlijk mee op het strand.
Ardie, 4-9-2013
Boek op tijd want vol is vol en plaats weg is pech.
Anita van Mil, 4-9-2013
Boek op tijd want vol is vol!!!
Fam. van Bijnen, 15-8-2013
Op heel Walcheren is genoeg te zien en te doen voor als je erop uit wil.