Camping Minicamping Houtenburg

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super!

Fam. De Klein
21-7-2018

Een camping om nooit te vergeten. Super gastvrij, ruime staanplaatsen, schoon sanitair, geweldig voor de kids!

Fantastisch.

Gert
10-6-2018

Ouderwets goed en gezellig. Mooi terrein met ruime plekken. Prima sanitair. Zeer behulpzame en gastvrije eigenaars, waar maak je dat nog mee. Lekker rustig en wat ons betreft een ideale ligging. Maximaal genoten op deze minicamping!

Perfect

Digna Heijning
24-10-2017

Wij hebben erg genoten op deze meer dan prachtige camping. Zeer vriendelijke eigenaar, alles perfect in orde van ons krijgen ze een dikke tien! We hooen hier nog vaak terug te mogen komen.

We komen zeker terug

Roland en Yvette
8-9-2017

Supervriendelijke eigenaars, alles blinkend schoon, fijne grote familiedoucheruimtes, mooie plaatsen, op wandelafstand van Zoutelande en het strand ( mooiste van zeeland vinden wij). Kortom geen onvertogen woord over deze brandschone gezellige minicamping.

Wat een arrogante eigenaren.

Bonnemij
1-9-2017

Prachtige camping maar kortzichtige eigenaren. Stel je een lastige vraag ontwijken ze die. Vraag je het nog eens dan ben je lastig. Blijf je kritisch dan ben je niet meer welkom. We zoeken wel een ander mooi plekje bij mensen die niet het idee hebben dat ze altijd gelijk hebben en niet tegen kritische mensen kunnen en wel het idee hebben we krijgen de camping toch wel vol. De groeten en tot nooit weer.

Nooit meer

Jacobs
31-8-2017

Nooit meer, omdat we er niet meer mogen komen. De camping is prima, ligging super. De eigenaren komen vriendelijk over, maar de ware aard leer je pas echt kennen als er iets gebeurd op de camping. Er wordt niet rechtstreeks gecommuniceerd. De volgende keer als je wilt boeken krijg je te horen dat je niet meer mag komen wat de reden dan ook mag zijn. Heb je geen kinderen ben je in het hoogseizoen niet welkom. We zijn niet het enige gezin dat geweigerd is, er zijn er meer. Je staat dan ook machteloos omdat ze de camping toch wel vol krijgen. Erg jammer dat ze zo met gasten om gaan. Zeker gasten die er al jaren kwamen en komen.

Heerlijk bijtanken op een fijne minicamping!

Fam. Griffioen
30-8-2017

Ruim opgezette minicamping, schoon en goede faciliteiten.

In het hoogseizoen vooral gezinnen met kinderen. De beheerders van de camping zijn hartelijk, betrokken en staan altijd klaar om te helpen. Meedoen aan activiteiten mag maar hoeft niet. Kortom: genieten!

Gelegen op loopafstand van het strand en het gezellige Zoutelande. Veel fietsmogelijkheden.

Super camping

A Otten
6-8-2017

Hele leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen.

Anneke organiseert wekelijks leuke activiteiten zoals:

Knutselen, bingo, Bbq, huifkartocht.

Sanitair is zeer schoon en je hebt familiedouches.

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

Connie van der Veeken
5-8-2017

Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken. Het begint al bij de hartelijke ontvangst . Anneke wijst je de plaats of loopt met je mee. Mooie ruime plekken met een tegelplateau met bijbehorend materiaal om je tent goed vast te zetten. Leuke speeltoestellen en skelters voor de kids. Schoon sanitair. Ruime afwasplaats binnen.

Geen auto's op de camping, die staan op het parkeerterrein. Overdekte fietsenstalling met fietspomp en mogelijkheid voor het opladen van de E-bikes.

's Morgens komt de bakker op de camping met lekkere broodjes en af en toe een ijscoman.

Er wordt regelmatig iets georganiseerd zoals in de week dat wij er waren was er een huifkartocht voor iedereen.

Op Koningsdag was er voor iedereen koffie met een oranje tompouce en oranjebitter.

De camping lig op loopafstand d van het strand en het centrum van Zoutelande

Het was voor ons de tweede keer dat wij er waren, maar in augustus gaan we weer. Kan niet wachten.

Geweldige camping voor kinderen.

Gerard Geenevasen
29-7-2017

Super minicamping waar wij al weer jaren komen met onze kleinkinderen, nu 9 en 12 jaar.

Prachtig sanitaire, mooie ligging dicht bij zee, erg vriendelijke en meedenkende eigenaren , en bij minder goed weer is er een grote schuur waar de kinderen kunnen spelen. Er zijn volop scelters en andere speel toestellen waar de kinderen mee kunnen spelen.

Al met al het ontbreekt je aan niets wanneer je hier kampeert.

Gewoonweg een toplocatie aan de Zeeuwse kust te Zoutelande.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Houtenburg in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Houtenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Houtenburg scoort een 9.55 uit 10 op basis van 164 reviews.