Camping Minicamping Houtenburg

Camping Minicamping Houtenburg
9,7

Omschrijving
Een gemoedelijke sfeer op Minicamping Houtenburg in Zoutelande. De eigenaren zijn vriendelijk en organiseren zelf wekelijks activiteiten. Een huifkarrentocht voor de kids en een borreluurtje voor volwassenen. De staanplaatsen zijn ruim en het sanitair heel schoon. Op een steenworp afstand van het strand van Zoutelande (2 kilometer).
Laatste review

Camping om weer terug te komen!

Nicole van Eck,
26-10-2018

Nette camping, heel schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren! En super stil snachts!

Heerlijke week gehad samen met 2 hondjes!

131 reviews over Camping Minicamping Houtenburg in het Nederlands

Camping om weer terug te komen!

Nicole van Eck,
26-10-2018

Heerlijke week gehad samen met 2 hondjes!

Heerlijke camping en voor herhaling vatbaar.

Irene Bijsterveld,
22-10-2018

Zeer goede voorzieningen en bijzonder hartelijke ontvangst. Douches zonder muntjes, heerlijk ruim en schoon. Grondige reiniging sanitair. Royale plaatsen met betegeling, vast wateraansluiting en afvoer per plek. Goede afvalvoorziening. 850 meter van dorp en strand. Uitstekende afvalvoorziening. Bakker 6 dagen per week op camping. Wekelijks borreluurtje erg goed verzorgd.

Camping Houtenburg : The place to be.

Loek en ErnaThijssen,
9-9-2018

Mooie kleinschalige camping gelegen op steenworp afstand van het strand van Zoutelande. Bijzonder aardige gepassioneerde eigenaren. Staan dag en nacht klaar voor hun gasten. Ruime camperplaats met prima sanitaire voorzieningen. Elke dag verse broodjes en een krantje.

Fantastisch👍🏻

Anita van Mil,
14-8-2018

Het was een super vakantie.

Samen met mijn man en dochter en onze trouwe viervoeter.

Vriendelijke en lieve eigenaren. Een hele leuke camping voor jong en oud.

Ze organiseren leuke activiteiten voor jong en oud. De camping is schoon, kindvriendelijk en ligt op loopafstand of je pakt de fiets naar het super mooie strand en

het bekende dorpje Zoutelande. bekend de van De zomerhit “ Blij dat je hier bent “ van Bløf.

Hou je meer van fietsen heb je er ook hele leuke fiets routes voor in de mooie landelijk omgeving met kleine dorpjes.

Ik zeg, een echte aanrader.

Als je meer wil weten kijk dan op hun leuke website waar je alles op kunt vinden.

☀️😍☀️

Anke van Dongen,
29-7-2018

Camping Houtenburg is een parel aan de Zeeuwse kust! Mijn man, ik en onze twee kinderen (9 en 10 jaar oud) hebben op deze camping 3 heerlijke weken beleefd.

De camping ligt op loopafstand van het strand, de kampeerplaatsen zijn zeer ruim, het sanitair is altijd schoon, er is volop mogelijkheid om heerlijk te spelen & ook de wekelijkse activiteiten die georganiseerd worden zijn top. En tenslotte zijn de eigenaren fantastisch; bijzonder behulpzaam, aardig en gezellig!

Wij kijken ernaar uit om hier volgend jaar weer terug te komen!

Super!

Fam. De Klein,
21-7-2018

Een camping om nooit te vergeten. Super gastvrij, ruime staanplaatsen, schoon sanitair, geweldig voor de kids!

Fantastisch.

Gert,
10-6-2018

Ouderwets goed en gezellig. Mooi terrein met ruime plekken. Prima sanitair. Zeer behulpzame en gastvrije eigenaars, waar maak je dat nog mee. Lekker rustig en wat ons betreft een ideale ligging. Maximaal genoten op deze minicamping!

Perfect

Digna Heijning,
24-10-2017

Wij hebben erg genoten op deze meer dan prachtige camping. Zeer vriendelijke eigenaar, alles perfect in orde van ons krijgen ze een dikke tien! We hooen hier nog vaak terug te mogen komen.

We komen zeker terug

Roland en Yvette,
8-9-2017

Supervriendelijke eigenaars, alles blinkend schoon, fijne grote familiedoucheruimtes, mooie plaatsen, op wandelafstand van Zoutelande en het strand ( mooiste van zeeland vinden wij). Kortom geen onvertogen woord over deze brandschone gezellige minicamping.

Wat een arrogante eigenaren.

Bonnemij,
1-9-2017

Prachtige camping maar kortzichtige eigenaren. Stel je een lastige vraag ontwijken ze die. Vraag je het nog eens dan ben je lastig. Blijf je kritisch dan ben je niet meer welkom. We zoeken wel een ander mooi plekje bij mensen die niet het idee hebben dat ze altijd gelijk hebben en niet tegen kritische mensen kunnen en wel het idee hebben we krijgen de camping toch wel vol. De groeten en tot nooit weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Houtenburg in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Houtenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.