Camping Minicamping Duinvliet

Meer camping info
Tonen op kaart

29 reviews over Camping Minicamping Duinvliet

• 10dhr jansen10-04-2017

nette keurige en verzorgde camping

Camping was geheel vernieuwd stroom 10ampere overal water bij de plaats Wifi was uitstekend Kortom een keurige en nette camping met vriendelijke ontvangst . Camping op een afstand van 10minuten op het strand . Een aanrader voor klein en groot.

Gereisd met partner in april 2017

• 9nel en jarnick30-09-2016

weekend kustmarathon geweldig keurige camping

Gezellige camping Dicht bij het strand en dorp . weekend marathon leuk gezellig en een goede camping . Wij werden gastvrij ontvangen. ook de bakker kwam morgens nog met verse broodjes en dan een vers eitje van de boer . Kortom een aanrader voor iedereen de camping had een nieuwe eigenaresse van moeder naar dochter. Jose je deed het prima Kornelis met een praatje bij het opruimen van de vuilnis Ga zo door jongelui net als je moeder dat was ook altijd geweldig . Wij komen in 2017 weer terug.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Henri08-08-2016

Fijn huisje op de mini camping

Zomervakantie gehad in 1 van de twee huisjes op deze mini camping. Wij hadden een 1 van de twee huisjes. Eigenlijk was alles wat ik belangrijk vond aanwezig, gastvrij ontvangst, prima plek voor de kinderen en dicht bij veel activiteiten. Ik vind het een aanrader. Was bang dat het echt aan zou voelen als een boederij maar in mijn ogen voelde het echt aan als een camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Paula van der Kaaij 30-06-2015

Fijne plekken een "oase van rust"

Een fijne camping dichtbij het strand en uitermate gastvrije ontvangst. Schoon sanitair mooie plekken en elke morgen verse broodjes van de bakker. Hierop een lekker vers eitje uit de eigen ren maken het helemaal af. Geen auto bij de tent of caravan en verharde plekken tussen het goed onderhouden grasveldje.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9karin13-04-2014

fantastische plek

fam dekker is zeer gastvrij , je kan er heerlijk wandelen naar het strand of naar zoutelande ligt allebei heerlijk dichtbij , ik kom er graag terug oh ja ze hebben ook heerlijke eitjes op de camping,en de plekken waar je staat zijn geweldig je hebt lekker de ruimte

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Peter21-01-2014

Gastvrij, schoon en lekkere verse eitjes

Al eerder hadden we genoten van een appartement. deze herfstvakantie hebben we van een prachtige kampeerplaats genoten. Ondanks het niet zo fraaie weer hebben we weer veel gefietst. Door de gunstige ligging ben je zo in het dorp Zoutelande waar je een buurtsuper hebt en vooral veel terrasjes. Documentatie is volop in de recreatieruimte aanwezig. het sanitair is top. We komen zeker weer terug want waar vind je nog zo'n rust?

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Pieter22-12-2012

Camping dicht aan zee ideaal voor jonge gezinnen!!

Minicamping Duinvliet is een camping aan de voet van de duinen. Wij (gezin met 2 jonge kinderen) zijn voor de 3e keer geweest in de zomervakantie. Bij aankomst gaan de kinderen direct naar de speeltuin die ruim is ingericht en voorzien van diverse speeltoestellen. Zo kunnen wij op het gemak de spullen uitpakken en de tent opzetten. Iedere dag is het weer feest, zeker bij mooi weer. Het strand is namelijk op loopafstand van de camping. Vijf minuten door het bos en je staat met je voeten in het zeewater dat kom je niet overal tegen. De kinderen vermaken zich hier een hele dag en s'avonds een frietje eten op het strandpaviljoen is een aanrader. Bij een iets mindere dag valt er ook van alles te doen je kunt naar Zoutelande daar wordt van alles georganiseerd, de weekmarkt, danswedstrijden, optreden van bandjes, etc. Ook een wandeling door de aanliggende bossen en duinen is prachtig zeker vroeg in de ochtend de kans dat je een hert ziet is best groot. Dus fototoestel meenemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8ad29-10-2012

Prima plek aan de Zeeuwse kust

Op loopafstand (20 min), door het bos van een Natuurgebied van het strand. Goed verzorgde Mini-camping waar het zeker buiten de schoolvakanties rustig is. Jammer dat de weg erlangs relatief druk is, dus zoek een plaats wat verder naar achteren. De plaatsen zijn ruim en goed toegankelijk en de opvang/ contacten met de verhuurder op dit agrarisch bedrijf zijn prettig.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

4 tips over Camping Minicamping Duinvliet

• karin, 13-04-2014

zeeland is top in zoutelande kan je heerlijk eten , en in burgh-haamstede kan je heerlijk pannekoeken eten bij een molen zo gezellig

• ad, 29-10-2012

Loop eens via de duinen naar Zoutelande

• Henri, 08-08-2016

Er komt iedere dag een bakker met vers brood wat okee is. Toch fietste ik liever elke dag naar Zoutlande, aan het daarvan is de Emte supermarkt en daarnaast zit een bakker met heel goed brood.

0 vragen over Camping Minicamping Duinvliet

• SchaduwplaatsenAanwezig