Camping Minicamping Duinvliet

Camping Minicamping Duinvliet
8,9

22 reviews over Camping Minicamping Duinvliet in het Nederlands

Minicamping Duinvliet is een camping aan de voet van de duinen. Wij (gezin met 2 jonge kinderen) zijn voor de 3e keer geweest in de zomervakantie. Bij aankomst gaan de kinderen direct naar de speeltuin die ruim is ingericht en voorzien van diverse speeltoestellen. Zo kunnen wij op het gemak de spullen uitpakken en de tent opzetten. Iedere dag is het weer feest, zeker bij mooi weer. Het strand is namelijk op loopafstand van de camping. Vijf minuten door het bos en je staat met je voeten in het zeewater dat kom je niet overal tegen. De kinderen vermaken zich hier een hele dag en s'avonds een frietje eten op het strandpaviljoen is een aanrader. Bij een iets mindere dag valt er ook van alles te doen je kunt naar Zoutelande daar wordt van alles georganiseerd, de weekmarkt, danswedstrijden, optreden van bandjes, etc. Ook een wandeling door de aanliggende bossen en duinen is prachtig zeker vroeg in de ochtend de kans dat je een hert ziet is best groot. Dus fototoestel meenemen.

Prima plek aan de Zeeuwse kust

ad
29-10-2012

Op loopafstand (20 min), door het bos van een Natuurgebied van het strand.

Goed verzorgde Mini-camping waar het zeker buiten de schoolvakanties rustig is.

Jammer dat de weg erlangs relatief druk is, dus zoek een plaats wat verder naar achteren.

De plaatsen zijn ruim en goed toegankelijk en de opvang/ contacten met de verhuurder op dit agrarisch bedrijf zijn prettig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Duinvliet in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Duinvliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.