Camping Minicamping Duinvliet

22 reviews over Camping Minicamping Duinvliet in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Fam. Heivers,
17-7-2018

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, ruime plaatsen, rustige camping, verzorgd sanitair. Een aanrader.

Kom hier al jaren. Sfeervolle mini-camping.

G. Horvers,
30-6-2018

Sfeer, rust, goede voorzieningen die door de nieuwe eigenaars nog aangepast, gemoderniseerd worden. Honden (mits aangelijnd) ook toegestaan. In regenperiodes soms wat problemen met de waterafvoer.

Fantastisch deze houden we erin!,

Diny Boeve,
10-6-2018

Ontzettend genieten daar. Prachtig verzorgd en heerlijk schoon.

Ruime plek met alles erop en eraan. Superaardige gastvrouw. Kon echt nog een plekje voor ons maken lastminute. Overal dichtbij. Kortom top!,

We komen zeker terug.

Fantastische camping!

Saskia,
8-3-2018

Een van de fijnste minicampings van Zeeland met zeer ruime plaatsen in het groen, schoon sanitair, iedere dag de bakker op bezoek met vers brood, veel speelplezier voor de kinderen en maar een kwartiertje lopen naar het mooiste strand van Nederland, Zoutelande. Pal gelegen aan fietsroutes en prachtige natuur. Ode aan de familie Jobse!

nette keurige en verzorgde camping

dhr jansen,
10-4-2017

Camping was geheel vernieuwd stroom 10ampere overal water bij de plaats

Wifi was uitstekend

Kortom een keurige en nette camping met vriendelijke ontvangst .

Camping op een afstand van 10minuten op het strand .

Een aanrader voor klein en groot.

weekend kustmarathon geweldig keurige camping

nel en jarnick
30-9-2016

Gezellige camping

Dicht bij het strand en dorp .

weekend marathon leuk gezellig en een goede camping .

Wij werden gastvrij ontvangen.

ook de bakker kwam morgens nog met verse broodjes en dan een vers eitje van de boer .

Kortom een aanrader voor iedereen

de camping had een nieuwe eigenaresse van moeder naar dochter.

Jose je deed het prima

Kornelis met een praatje bij het opruimen van de vuilnis

Ga zo door jongelui net als je moeder

dat was ook altijd geweldig .

Wij komen in 2017 weer terug.

Fijn huisje op de mini camping

Henri
8-8-2016

Zomervakantie gehad in 1 van de twee huisjes op deze mini camping. Wij hadden een 1 van de twee huisjes. Eigenlijk was alles wat ik belangrijk vond aanwezig, gastvrij ontvangst, prima plek voor de kinderen en dicht bij veel activiteiten. Ik vind het een aanrader. Was bang dat het echt aan zou voelen als een boederij maar in mijn ogen voelde het echt aan als een camping.

Fijne plekken een "oase van rust"

Paula van der Kaaij
30-6-2015

Een fijne camping dichtbij het strand en uitermate gastvrije ontvangst. Schoon sanitair mooie plekken en elke morgen verse broodjes van de bakker. Hierop een lekker vers eitje uit de eigen ren maken het helemaal af. Geen auto bij de tent of caravan en verharde plekken tussen het goed onderhouden grasveldje.

fantastische plek

karin
13-4-2014

fam dekker is zeer gastvrij , je kan er heerlijk wandelen naar het strand of naar zoutelande ligt allebei heerlijk dichtbij , ik kom er graag terug oh ja ze hebben ook heerlijke eitjes op de camping,en de plekken waar je staat zijn geweldig je hebt lekker de ruimte

Al eerder hadden we genoten van een appartement. deze herfstvakantie hebben we van een prachtige kampeerplaats genoten. Ondanks het niet zo fraaie weer hebben we weer veel gefietst. Door de gunstige ligging ben je zo in het dorp Zoutelande waar je een buurtsuper hebt en vooral veel terrasjes.

Documentatie is volop in de recreatieruimte aanwezig. het sanitair is top.

We komen zeker weer terug want waar vind je nog zo'n rust?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Duinvliet in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Duinvliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.