Camping Minicamping Duinvliet

Laatste review

Ieder jaar vaste prik!

Familie Koen,
6-8-2018

Kleinschalige, groene camping met zeer ruime plaatsen en veel privacy. Kinderen spelen de hele dag buiten en hebben lekker de ruimte. José, Cornelius en de jongens zijn super vriendelijke mensen. Drie weken zomervakantie bij de familie Jobse is ieder jaar weer een feestje!

3 reviews over Camping Minicamping Duinvliet in het Nederlands

Ieder jaar vaste prik!

Familie Koen,
6-8-2018

Fijn huisje op de mini camping

Henri
8-8-2016

Zomervakantie gehad in 1 van de twee huisjes op deze mini camping. Wij hadden een 1 van de twee huisjes. Eigenlijk was alles wat ik belangrijk vond aanwezig, gastvrij ontvangst, prima plek voor de kinderen en dicht bij veel activiteiten. Ik vind het een aanrader. Was bang dat het echt aan zou voelen als een boederij maar in mijn ogen voelde het echt aan als een camping.

Minicamping Duinvliet is een camping aan de voet van de duinen. Wij (gezin met 2 jonge kinderen) zijn voor de 3e keer geweest in de zomervakantie. Bij aankomst gaan de kinderen direct naar de speeltuin die ruim is ingericht en voorzien van diverse speeltoestellen. Zo kunnen wij op het gemak de spullen uitpakken en de tent opzetten. Iedere dag is het weer feest, zeker bij mooi weer. Het strand is namelijk op loopafstand van de camping. Vijf minuten door het bos en je staat met je voeten in het zeewater dat kom je niet overal tegen. De kinderen vermaken zich hier een hele dag en s'avonds een frietje eten op het strandpaviljoen is een aanrader. Bij een iets mindere dag valt er ook van alles te doen je kunt naar Zoutelande daar wordt van alles georganiseerd, de weekmarkt, danswedstrijden, optreden van bandjes, etc. Ook een wandeling door de aanliggende bossen en duinen is prachtig zeker vroeg in de ochtend de kans dat je een hert ziet is best groot. Dus fototoestel meenemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Duinvliet in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Duinvliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.