Camping Minicamping Duinvliet

Camping Minicamping Duinvliet
8,9

Laatste review

Prima camping, lekker rustig en gezellig. Royale campingplaatsen en gunstige lokatie, op loopafstand van het strand.

2 reviews over Camping Minicamping Duinvliet in het Nederlands

Prima, voor herhaling vatbaar.

W.P.,
13-8-2018

voor herhaling vatbaar

Fam. Heivers,
17-7-2018

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, ruime plaatsen, rustige camping, verzorgd sanitair. Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Duinvliet in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Duinvliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.