4 tips over Camping Minicamping Duinvliet

• karin, 13-04-2014

zeeland is top in zoutelande kan je heerlijk eten , en in burgh-haamstede kan je heerlijk pannekoeken eten bij een molen zo gezellig

• ad, 29-10-2012

Loop eens via de duinen naar Zoutelande

• Henri, 08-08-2016

Er komt iedere dag een bakker met vers brood wat okee is. Toch fietste ik liever elke dag naar Zoutlande, aan het daarvan is de Emte supermarkt en daarnaast zit een bakker met heel goed brood.

• Henri, 08-08-2016

200 meter vanaf de minicamping is de grote camping de Meerpaal. Daar is een briljante speeltuin voor kinderen incl. waterspeelpiratenboot (geen zwembad en dus veilig voor kleine kinderen). Mooie plek om een ook voor gasten buiten de camping, je hebt daarbij prachtige tafels met onverwacht lekker eten en hele betaalbare lekkere huiswijn.