Camping Minicamping Duinvliet

8.1FantastischScore uit 34 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 34 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

35 Reviews over Minicamping Duinvliet

• 8Gemmy en Yvonne14-06-2021

We hebben een prachtige vakantie gehad, leuke camping, schoon sanitair en zeer vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plekken met voldoende privacy.

• 10Peter en Carina van der Horst08-03-2021

Zeer gastvrij.

Mooie camping-mooi sanitair met een super regendouche. Eigenaren zijn vriendelijk, gezellig, je voelt je erg welkom. Wij hadden kleine pech met de camper en meneer kwam gelijk helpen en heeft zelfs het euvel verholpen. Voor kinderen ziet het er ook aantrekkelijk uit. Wij komen zeker een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9fam swinkels11-10-2020

zeer tevreden

In september 2 weken bij jullie op de camping was ons zeer goed bevallen mooie ruime plekken ,net sanitair en zeer gastvrij op loopafstand van alle faciliteiten en daarbij iedere dag vers brood met een vers eitje op de camping al met al voor herhaling vatbaar

• 3Sander27-08-2020

Predicaat mini-camping onwaardig

De camping is zo opgezet (weinig privacy, aantal plekken, tamelijk luidruchtige gasten ect.) dat van een mini-camping geen sprake is. Het is een ‘normale’ camping zonder ergens in uit te blinken.

Grootste teleurstelling was dat wij op een open veld moesten staan, terwijl grote storm op komst was. Veel gasten met tent vertrokken daarom. Ook wij zijn die nacht zekerheidshalve elders gaan slapen. Van de camping hoorden wij niets (bijv. aanbod om te verplaatsen naar meer beschutte plek). Onze tent (goede kwaliteit, paar jaar oud) is in de nacht van de storm stuk gewaaid en ingestort. Dit was voor ons een teleurstelling, omdat de vakantie daarmee voorbij was. Volgende ochtend ontvingen wij direct een mail van eigenares wanneer wij de tent kwamen ‘opruimen’. Weinig empatisch, alsof wij zo naar huis waren gereden. Ook een (deel van) het resterende staangeld kregen wij desgevraagd niet terug. Weinig gastvrij.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Esther28-07-2020

Een top lokatie!

Geweldige ruime plekken ,wasmachine magnetron extra koelkasten/vriezer waterkoker heerlijke buiten douche, schoon toilet gebouw extra ruimte voor de vaat Dichtbij dorp strand vlissingen domburg etc. Vriendelijke eigenaren, genoeg te doen voor alle leeftijden een leuke vernieuwde chill kamer voor de kids Kortom een aanrader!!

• 9Donga- Vandenberk18-06-2020

Een terugkomer

Mooi verzorgde minicamping . Sanitair modern en proper. Op korte loop afstand van Zoutelande. Een echte aanrader .

• 9Thomas en Nadine15-08-2019

Heerlijk

Gezellige camping met een mooie speeltuin, schoon sanitair met lekker warm water en prima WiFi. We hebben er met veel plezier gekampeerd!

• 8V Soest28-07-2019

Erg leuke en gast vrije minicamping.

Dat iedere ochtend de bakker komt met vers brood is een leuk detail.

• 9fam grebbers27-07-2019

keurige kindvriendelijk dichtbij zee en bos

gezellige kindvriendelijke camping met goede sanitaire voorzieningen voor de kinderen een grote speeltuin . vriendelijke ontvangst . kortom voor herhaling vatbaar op de camping duinvliet

• 8Fam Hermans21-07-2019

Leuke en goede minicamping

Duinvliet is een leuke minicamping met een goede ligging ten opzichte van zowel de zee als het dorp Zoutelande. De camping is niet heel luxe met zwembaden etc. Maar wanneer hier vraag naar is is een minicamping ook geen juiste keuze.

Deze minicamping beschikt wel over ruime plaatsen, met de nodige privacy. Verder een groot speelveld waar kinderen zich goed kunnen amuseren! Verder is er nog een binnenruimte met spellen voor de kinderen.

De sanitaire verzieningen zijn in prima staat en alle benodigdheden zijn aanwezig.

Als je op zoek bent naar een leuke minicamping aan zee is deze camping zeker aan te raden!

• 7Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Duinvliet info