Camping Minicamping De Visser (+ Chalets)

Kleine hotelsWeer vandaag9°6°
Camping Minicamping De Visser (+ Chalets)
9,6

Omschrijving
Minicamping De Visser is een kindvriendelijke en rustige camping bij Zoutelande. De camping heeft schoon sanitair, elke dag verse broodjes van de bakker en vriendelijke eigenaren. Dichtbij het strand en de duinen gelegen, dus je kunt hier prachtig wandelen en fietsen. Een leuk uitje met de kinderen is molen de jonge Johannes in Serooskerke.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Visser (+ Chalets) voor je op een rij gezet:

191 reviews over Camping Minicamping De Visser (+ Chalets) in het Nederlands

Verzorgde en gezellige camping

Fam van Anrooy,
23-8-2018

Nette, rustige camping. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. Sanitair netjes en schoon. Ligt iets buiten het dorp. Met de auto 5 min. WiFi tegen betaling.

Fantastisch!

nicole,
21-7-2018

Camping De Visser is heerlijk! Het is een rustige, kindvriendelijke, mooie , groene en zeer schone camping. Joyce & Adrie hebben het echt heel tof voor elkaar. Zij stralen plezier en positiviteit uit. Ze staan altijd voor je klaar om je verblijf nog aangenamer te maken. Het sanitair is super schoon en wordt tot s'avonds laat bijgehouden. Wat een fijne plek. Zoveel ruimte! Ennn.. s'morgens om 9.00 uur komt de bakker! Elke dag verse broodjes en natuurlijk ook Zeeuwse bolussen.

Camping De Visser is een absolute aanrader!

Genieten met een Grote G

Ad en Carla Huijbregts,
28-5-2018

Camping De Visser. Wat een heerlijke voorjaarsvakantie hebben wij gehad! Natuurlijk het weer, de zon en temperatuur was ons goed gezind. Maar voor een goede vakantie komt meer kijken!

Het begint al bij de super aardige eigenaren Joyce en Adrie. Een zeer zuivere, groene en rustige camping met hele mooie grote plaatsen voor Caravans en Campers. Het sanitair is keurig schoon en wordt dagelijks goed onderhouden. En altijd warme douches. Bijna elke dag verse broodjes verkrijgbaar. Om 9.00 uur komt de warme bakker de camping op rijden. Wij hebben ontzettend genoten! Een absolute aanrader, dus wij gaan zeker nog een keer terug! Genieten met een Grote G wordt 100% waargemaakt in het schitterende Zeeland. (Zoutelande)

Fantastische vakantie gehad!

Anja,
11-9-2017

Voor het 7e jaar achtereenvolgens geweest met 3 kinderen in de leeftijd van 11, 10 en 6 jaar en ook oma was dit jaar weer van de partij. Een vakantie gehad om nooit meer te vergeten en volgend jaar hopen we weer te gaan genieten van de gastvrijheid van Joyce en Adrie, de ruime en mooie plekken, schoon sanitair en fantastisch Zeeland!

Een fantastische mooie camping met Ruime plaatsen.

Teus en Geertje Horden,
24-8-2017

Dat het een rustige camping is, en een hele fijne en vriendelijke camping-eigenaars. Die aandacht voor je hebben en je helpen als het nodig is!!!!!

En lekker dichtbij het strand, je kan zeg maar bijna met je fiets het strand op rijden!!! En het is op een prachtig eiland, vlakbij Middelburg en Vlissingen!!!

Een heerlijk eiland om te fietsen!!!

In een woord fantastisch,komen zeker terug.

Fam.Laros,
29-7-2017

Alles prima geregeld, bij aankomst stond zelfs de koffie al klaar.

Wij hebben in een chalet gezeten , prachtig mooi ingericht ,schoon en ruim.

Zeker een aanrader.Wat ook fijn is dat er s'morgens een bakker naar de camping komt perfect geregeld.

camping waar je graag terug komt

Fam Fransen,
15-7-2017

een rustige, mooie, verzorgde en goed onderhouden camping met zeer ruime kampeerplaatsen. Schoon en net sanitair en een erg gastvrije familie. Waar jong en oud zich thuis voelt en waar je graag je vakantie wilt doorbrengen.

heerlijk

Janssen,
16-4-2017

Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Chalet was perfect. Alles aanwezig, netjes en nieuw. Rust op de camping en dicht bij de zee, duinen en Middelburg.

Een aanrader.

Fantastische minicamping waar je graag terug komt

Familie Katelaan
20-11-2016

Een leuke gezellige minicamping voor jong en oud. Schoon sanitair, mooie ruime plekken, vele aktiviteiten voor ieder die wil. Het is een camping voor jong en oud.

En de hele familie gaat ervoor om de gasten het naar hun zin te maken. In een woord geweldig

mooie schone en ruime camping

vd vegt
7-8-2016

Ondanks dat er veel kinderen zijn is het sanitair altijd netjes en schoon, kinderen hebben zich top,vermaakt met de skelters en andere kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Visser (+ Chalets) in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Visser (+ Chalets) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.