Géén boekingskosten
NederlandZeelandZoutelandeCampings ZoutelandeCamping Minicamping De Visser (+ Chalets)

Camping Minicamping De Visser (+ Chalets)

NederlandZeelandZoutelande

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping De Visser (+ Chalets) voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 225 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 225 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair
  • 10Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Minicamping De Visser is een kindvriendelijke en rustige camping bij Zoutelande. De camping heeft schoon sanitair, elke dag verse broodjes van de bakker en vriendelijke eigenaren. Dichtbij het strand en de duinen gelegen, dus je kunt hier prachtig wandelen en fietsen. Een leuk uitje met de kinderen is molen de jonge Johannes in Serooskerke.

231 Reviews over Minicamping De Visser (+ Chalets)

• 10Familie de Ru24-08-2021

Mooie, overzichtelijke en rustige camping

Bij aankomst werden we naar onze plek begeleid. Om het terrein mooi te houden werd ons gevraagd om de caravan op een bepaalde manier neer te zetten en kregen we planken voor in de voortent. Er werd de tijd genomen.De camping heeft ruime en verzorgde plaatsen. De familie besteedt hier zorg aan en dat is te zien.Ook het sanitair is schoon. Douche zonder munten en je kunt zelf de temperatuur regelen. De gezinsdouche is ook prettig. Het is een autovrije camping dus de kinderen konden er rustig spelen. De skelters waren een feest en samen met Joyce de dieren voeren was een hoogtepunt voor de kinderen. De kinderen mogen ook zelf naar de dieren toe om ze te aaien.Alles is op fietsafstand prima te doen. Je bent zo aan het strand of in een plaatsje. In de ochtend komt de bakker op de camping. Hij heeft ruime keuze. Voor ons was het meestal te laat voor het ontbijt, maar als lunch was het ook heerlijk. Een fijne camping!

• 10M. van Zundert09-08-2021

Supermooie camping

Een prachtige, goed onderhouden en schone camping met zeer ruime kampeerplaatsen.Gastvrijheid ook super!!Echt een hele grote aanrader.

• 10Kirby Goris-Kloosterman09-08-2021

Het begint allemaal met een super vriendelijk binnenkomst waarbij ze je even een helpende hand geven. De gehele camping ziet er tip top uit, de veldjes zien er netjes uit. Het sanitair is ook altijd schoon. Fietsen kunnen binnen staan. De camping ligt mooi centraal. Veel is met de fiets te bereiken, in de omgeving ook hele mooie wandelmogelijkheden.Het leuke aan deze camping is dat het een mengelmoes van gasten is. Zo heb je gezinnen met jonge kinderen en koppels zonder kinderen die allemaal door elkaar staan. Veel aanspraak en toch ook op jezelf. Een goede balans hierin voor ons!Een fantastische twee weken gehad en vonden het erg jammer om af te breken en naar huis te gaan. Dit zegt al genoeg. Een grote aanrader. Volgend jaar willen we graag de caravan wat langer wegzetten zodat we vaker weekenden kunnen genieten hier.

• 9Ben09-08-2021

4 heerlijke dagen in een mooi chalet

Prachtig chalet, alles keurig verzorgd. Prettige ontvangst. Camping ziet er prachtig verzord uit, terrein heel mooi onderhouden en grote kampeerplaatsen. Wij zaten dit keer in een chalet maar het is zeker de overweging waard om een keer met onze vouwwagen te gaan.En natuurlijk een prachtige omgeving als je van de zee houd :-)

• 10Piet Tetteroo27-05-2021

Heerlijk en gastvrij verblijf op de camping.

In de voortent houten vlonders, ondanks het natte weer droge en warme voeten.

• 9M.J.F Drabbe10-05-2021

Fantastische camping, schoon,mooie ligging, vriendelijke mensen. Weekendje weg en helemaal bijgetankt!

• 9Jan en Mariet Bosman03-05-2021

Genieten ondanks de kou.(nachtvorst)

Gastvrije ontvangst , mooie grote kampeerplek , prima wandel en fietsomgeving en strand lekker dichtbij. Sanitair mooi schoon.Komen vast een keer terug.(tip douchekop privesanitair douche 3 vervangen.)

• 10Ton en Helma van der Hoeven26-03-2021

Super schone camping alles perfect onderhouden

We zijn hier nu al voor de 4e keer met onze camper geweest in 6 maanden tijd ( dus dat zegt eigenlijk al genoeg 😊 alles op en top verzorgd mooie plaatsen en privé sanitair ook mooie caravan plekken veel privacy lekker dicht bij zee goede uitlaat mogelijkheden voor de honden Echt een aanrader !!!!

• 10Familie van den Hout10-11-2020

1e keer inde winter

Winterkamperen was nieuw voor ons. Tijdens een uitzonderlijk mooi weekend hebben we de stoute schoenen aangetrokken en wij zijn om ! Heerlijk rustig aan zee. Sanitair bijna voor ons zelf.... en een vriendelijke ontvangst. Meer hebben wij niet nodig. Wij komen zeker nog een keer terug!!

• 10Fam Hulscher28-10-2020

Aanrader , netjes en schoon

Gastheer en vrouw zeer vriendelijk! De camping is erg netjes en schoon. Je bent zo op de fiets bij het strand en Middelburg en Vlissingen . kortom een aanrader !

Camping Minicamping De Visser (+ Chalets) info

Camping-informatie