Camping Minicamping De Visser (+ Chalets)

Camping Minicamping De Visser (+ Chalets)stersterstersterster

9.7Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Zoutelande

9.7Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Visser (+ Chalets) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Minicamping De Visser is een kindvriendelijke en rustige camping bij Zoutelande. De camping heeft schoon sanitair, elke dag verse broodjes van de bakker en vriendelijke eigenaren. Dichtbij het strand en de duinen gelegen, dus je kunt hier prachtig wandelen en fietsen. Een leuk uitje met de kinderen is molen de jonge Johannes in Serooskerke.

219 reviews over Camping Minicamping De Visser (+ Chalets)

• 2019
    10Anja27-12-2019

Top camping

Gastvrij echtpaar. Gezellige camping. Aanrader voor ouderen en gezinnen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jan ter Mast08-07-2019

Fantastische camping

Dit is een formidabel camping. Bijzonder schoon, geweldig sanitair, zeer ruime plaatsen. En een geweldige kampeerboerin

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Nadia Houben22-05-2019

Mooi verzorgde camping

Prima ontvangst, eigenares streng maar rechtvaardig, camping perfect in orde, mooi onderverdeeld in kleine veldjes, afgescheiden door hagen , Veel sanitair gebouwen, overdekte fietsenstalling met oplaadpunt electrische fiets, strand op 2 km, hondenstrand Oost Kapelle op 10 km, bel van de bakker viel tegen ( we slapen graag uit op vakantie), fietsjes voor kinderen, zandbak, jeu de boules, alles mooi in orde. Zelf wc bril reinigers op toilet. Joyce doet iedere dag rondje. Schapennet voor hondjes toegestaan. Echt een mooie camping. Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Familie De Wolf16-05-2019

Heerlijk ontspannen vakantie!

Wat een heerlijke camping! Alles is super netjes, schoon en de kinderen wilden de camping niet af. En Joyce en Adrie... wat een hartelijke en gastvrije mensen! Ze hebben zelf mij (houdt niet van kamperen) met hun gastvrijheid en topcamping zover dat ik zeker nog een keer terugkom.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Fam van Anrooy23-08-2018

Verzorgde en gezellige camping

Nette, rustige camping. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. Sanitair netjes en schoon. Ligt iets buiten het dorp. Met de auto 5 min. WiFi tegen betaling.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 10nicole21-07-2018

Fantastisch!

Camping De Visser is heerlijk! Het is een rustige, kindvriendelijke, mooie , groene en zeer schone camping. Joyce & Adrie hebben het echt heel tof voor elkaar. Zij stralen plezier en positiviteit uit. Ze staan altijd voor je klaar om je verblijf nog aangenamer te maken. Het sanitair is super schoon en wordt tot s'avonds laat bijgehouden. Wat een fijne plek. Zoveel ruimte! Ennn.. s'morgens om 9.00 uur komt de bakker! Elke dag verse broodjes en natuurlijk ook Zeeuwse bolussen. Camping De Visser is een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Ad en Carla Huijbregts28-05-2018

Genieten met een Grote G

Camping De Visser. Wat een heerlijke voorjaarsvakantie hebben wij gehad! Natuurlijk het weer, de zon en temperatuur was ons goed gezind. Maar voor een goede vakantie komt meer kijken! Het begint al bij de super aardige eigenaren Joyce en Adrie. Een zeer zuivere, groene en rustige camping met hele mooie grote plaatsen voor Caravans en Campers. Het sanitair is keurig schoon en wordt dagelijks goed onderhouden. En altijd warme douches. Bijna elke dag verse broodjes verkrijgbaar. Om 9.00 uur komt de warme bakker de camping op rijden. Wij hebben ontzettend genoten! Een absolute aanrader, dus wij gaan zeker nog een keer terug! Genieten met een Grote G wordt 100% waargemaakt in het schitterende Zeeland. (Zoutelande)

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Anja11-09-2017

Fantastische vakantie gehad!

Voor het 7e jaar achtereenvolgens geweest met 3 kinderen in de leeftijd van 11, 10 en 6 jaar en ook oma was dit jaar weer van de partij. Een vakantie gehad om nooit meer te vergeten en volgend jaar hopen we weer te gaan genieten van de gastvrijheid van Joyce en Adrie, de ruime en mooie plekken, schoon sanitair en fantastisch Zeeland!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Teus en Geertje Horden24-08-2017

Een fantastische mooie camping met Ruime plaatsen.

Dat het een rustige camping is, en een hele fijne en vriendelijke camping-eigenaars. Die aandacht voor je hebben en je helpen als het nodig is!!!!! En lekker dichtbij het strand, je kan zeg maar bijna met je fiets het strand op rijden!!! En het is op een prachtig eiland, vlakbij Middelburg en Vlissingen!!! Een heerlijk eiland om te fietsen!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Fam.Laros29-07-2017

In een woord fantastisch,komen zeker terug.

Alles prima geregeld, bij aankomst stond zelfs de koffie al klaar. Wij hebben in een chalet gezeten , prachtig mooi ingericht ,schoon en ruim. Zeker een aanrader.Wat ook fijn is dat er s'morgens een bakker naar de camping komt perfect geregeld.

Gereisd met partner in juli 2017

14 tips over Camping Minicamping De Visser (+ Chalets)

• Colinda, 09-07-2012

Lekker een weekje uitwaaien boeken; is het slecht weer heb je alles in de chalet wat je nodig hebt.

• gerda_rbb, 17-07-2013

er staat een grote boekenkast, er wordt gehaakt en gebreid er is voor iedereen wel iets wanneer daar behoefte aan is Niets moet, alles is vrijblijvend. Deze camping en de familie de Visser zorgen voor een heerlijk verblijf en hierdoor kom je het jaar later GRAAG weer terug. DUS ik verheug me nu al op volgend jaar, dan gaan we weer naar minicamping de Visser! Ook dan gaan de fietsen weer mee, want ook deze staan veilig op de camping.

• Ton, 03-10-2012

Bezoek Middelburg, Goes en andere leuke plaatsjes. Neem choclate thee bij Honeypie in Middelburg!

2 vragen over Camping Minicamping De Visser (+ Chalets)

• rooz94, 12-07-2015

Soort gasten

Wat voor soort gasten komen er vooral de camping? Ouderen, gezinnen met kleine kinderen, jonge stellen, jeugd?

Joyce, 27-08-2017

In vakanties veelal gezinnen met jonge kinderen in leeftijd van 0 - 8 jaar. Daar omheen veel ouderen die erg actief en ondernemend zijn.... kortom in alle periodes bruisende bezoekers

• r, 14-01-2009

prijs

hoe duur is het eigenlijk

Kampeerboerin Joyce, 11-09-2014

Voor de tarieven kijkt u op www.minicampingdevisser.nl/tarieven

Joyce, 24-05-2009

[quote user='r']hoe duur is het eigenlijk [/quote]

Prijzen en overige tarieven voor zowel kamperen als logeren treft u op www.minicampingdevisser.nl

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig