Tijdelijk €25 aanbetaling

Minicamping De Visser (+ Chalets)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping De Visser (+ Chalets) voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 227 reviews
+36

9.6FenomenaalScore uit 227 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Minicamping De Visser is een kindvriendelijke en rustige camping bij Zoutelande. De camping heeft schoon sanitair, elke dag verse broodjes van de bakker en vriendelijke eigenaren. Dichtbij het strand en de duinen gelegen, dus je kunt hier prachtig wandelen en fietsen. Een leuk uitje met de kinderen is molen de jonge Johannes in Serooskerke.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

227 Reviews over Minicamping De Visser (+ Chalets)

• 5Val06-09-2022

Overgewaardeerde camping

Op de camping zelf is weinig aan te merken; mooie velden, gras mooi groen, schoon sanitair. De eigenaren zijn ook wel vriendelijk, alleen de eigenaresse doet of ze met kippen voeren dé activiteit van het jaar heeft bedacht. 😅 Ze doet het leuk, maar uiteindelijk stelt het niet veel voor.

Verder weinig te doen, omdat deze camping echt als uitvalsbasis is bedoeld, want overdag zit iedereen op het strand, of is in ieder geval weg.

Ook jammer dat er tegen onze oudste zoon wordt gezegd bij het weggaan aan het einde van de vakantie: "Als jullie terug komen, zorg je dan wel dat je broertje niet zoveel meer huilt?" Ons zoontje was op dat moment 1,5 jaar oud, en huilde echt niet veel! Rare uitspraak... Ook jammer dat ze duidelijk voorkeur heeft voor de kinderen van de vaste gasten. Al met al, leuk voor 1 keer. Voor deze prijs heb je veel leukere campings met meer vertier.

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Eigenaar, 23-09-2022

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ieder heeft recht op zijn of haar mening, maar hier moeten we toch even op reageren:

In 2022 hebben er door treurige familieomstandigheden geen activiteiten voor de kinderen plaats gevonden. Ook niet het simpele "kippen voeren" dat u noemt in de review . In andere jaren is er inderdaad af en toe iets te doen voor en met de kinderen. Maar ook daar is geen programma van. Wij gaan er vanuit dat onze gasten komen voor het strand en de omgeving en niet voor animatie en entertainment. Als dat het geval is, zijn er grote campings in onze regio, die hier heel erg goed in zijn.

Wij organiseren gemiddeld 1x per week iets, tenzij het strandweer de boventoon voert. Dan ben je hier juist op een goede plaats om daarvan te genieten en zou het zonde zijn als de kinderen niet mee willen omdat er vanalles te doen is op de camping.

Tot slot geeft de beoordeling voor het zwembad en de eetgelegenheid helaas een vertekend beeld. Wij beschikken namelijk niet over een zwembad en ook niet over een restaurant of i.d. . Die onderwerpen kunnen voor minicamping de visser dan ook niet beoordeeld worden.

Voor de toekomst hopen wij dat u een leuke collega vindt, waar u uw welverdiende vakantie kunt genieten. Hier op Walcheren zijn er genoeg. Er is volop keuze. Er is er vast één die goed bij uw kroost past...... mocht het niet lukken, bel ons: wij hebben zeker een tip!

• 9CV12-08-2022

Heerlijke rustige kleine kindvriendelijke camping!

Heerlijk rustige camping vlakbij zee. Mooie grote plaatsen. Sanitair is prima. Camping is erg overzichtelijk wat onze peuter zeer waardeerde! Wie weet komen wij nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-08-2022

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw verblijf te waarderen. Fijn om te lezen dat u en uw peuter genoten hebben. Graag tot ziens

• 10Familie de Ru11-08-2021

Mooie, overzichtelijke en rustige camping

Bij aankomst werden we naar onze plek begeleid. Om het terrein mooi te houden werd ons gevraagd om de caravan op een bepaalde manier neer te zetten en kregen we planken voor in de voortent. Er werd de tijd genomen.

De camping heeft ruime en verzorgde plaatsen. De familie besteedt hier zorg aan en dat is te zien. Ook het sanitair is schoon. Douche zonder munten en je kunt zelf de temperatuur regelen. De gezinsdouche is ook prettig.

Het is een autovrije camping dus de kinderen konden er rustig spelen. De skelters waren een feest en samen met Joyce de dieren voeren was een hoogtepunt voor de kinderen. De kinderen mogen ook zelf naar de dieren toe om ze te aaien.

Alles is op fietsafstand prima te doen. Je bent zo aan het strand of in een plaatsje.

In de ochtend komt de bakker op de camping. Hij heeft ruime keuze. Voor ons was het meestal te laat voor het ontbijt, maar als lunch was het ook heerlijk.

Een fijne camping!

Eigenaar, 19-08-2022

Hartelijk dank! Voor zo'n beoordeling zetten we ons graag in. Fijn om te lezen dat jullie het naar de zin gehad hebben. Zo behoort een vakantie te zijn!

• 10Kirby Goris-Kloosterman09-08-2021

Het begint allemaal met een super vriendelijk binnenkomst waarbij ze je even een helpende hand geven. De gehele camping ziet er tip top uit, de veldjes zien er netjes uit. Het sanitair is ook altijd schoon. Fietsen kunnen binnen staan. De camping ligt mooi centraal. Veel is met de fiets te bereiken, in de omgeving ook hele mooie wandelmogelijkheden.Het leuke aan deze camping is dat het een mengelmoes van gasten is. Zo heb je gezinnen met jonge kinderen en koppels zonder kinderen die allemaal door elkaar staan. Veel aanspraak en toch ook op jezelf. Een goede balans hierin voor ons!Een fantastische twee weken gehad en vonden het erg jammer om af te breken en naar huis te gaan. Dit zegt al genoeg. Een grote aanrader. Volgend jaar willen we graag de caravan wat langer wegzetten zodat we vaker weekenden kunnen genieten hier.

• 10Piet Tetteroo27-05-2021

Heerlijk en gastvrij verblijf op de camping.

In de voortent houten vlonders, ondanks het natte weer droge en warme voeten.

Eigenaar, 19-08-2022

Lekker toch! Kamperen hoeft geen modderrijk avontuur te zijn. Met een beetje aandacht is het ook genieten als het weer even niet meewerkt. Bedankt voor jullie komst!

• 10M. van Zundert25-05-2021

Supermooie camping

Een prachtige, goed onderhouden en schone camping met zeer ruime kampeerplaatsen. Gastvrijheid ook super!! Echt een hele grote aanrader.

Eigenaar, 19-08-2022

Voor deze aanraders willen wij de handen wel een keer extra uit de mouwen steken. Dank !

• 9M.J.F Drabbe10-05-2021

Fantastische camping, schoon,mooie ligging, vriendelijke mensen. Weekendje weg en helemaal bijgetankt!

• 9Jan en Mariet Bosman03-05-2021

Genieten ondanks de kou.(nachtvorst)

Gastvrije ontvangst , mooie grote kampeerplek , prima wandel en fietsomgeving en strand lekker dichtbij. Sanitair mooi schoon.Komen vast een keer terug.(tip douchekop privesanitair douche 3 vervangen.)

• 10Ton en Helma van der Hoeven26-03-2021

Super schone camping alles perfect onderhouden

We zijn hier nu al voor de 4e keer met onze camper geweest in 6 maanden tijd ( dus dat zegt eigenlijk al genoeg 😊 alles op en top verzorgd mooie plaatsen en privé sanitair ook mooie caravan plekken veel privacy lekker dicht bij zee goede uitlaat mogelijkheden voor de honden Echt een aanrader !!!!

• 9Ben14-03-2021

4 heerlijke dagen in een mooi chalet

Prachtig chalet, alles keurig verzorgd. Prettige ontvangst. Camping ziet er prachtig verzord uit, terrein heel mooi onderhouden en grote kampeerplaatsen. Wij zaten dit keer in een chalet maar het is zeker de overweging waard om een keer met onze vouwwagen te gaan. En natuurlijk een prachtige omgeving als je van de zee houd :-)

Camping Minicamping De Visser (+ Chalets) info

Betaling