Camping Minicamping Boogaard

Nederland, Zeeland, Zoutelande

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

233 reviews over Camping Minicamping Boogaard

• 2019
    10Wils werner11-11-2019

Zeer rustige camping met veel wandelmogelijkheden en eetmogelijkheden in de buurt. Zeer proper sanitair . Top campinguitbaters Via een wandelpad een kilometer wandelen tot aan zee. Middelburg en Domburg bezoeken is ook altijd de moeite waard. Mountainbike route vertrekt ook aan de camping. Een klein uurtje wandelen tot Zoutelande en een uur wandelen naar Westkapelle

Gereisd met partner in november 2019

• 10J.Maas02-11-2019

Alles op camping Boogaard is zeer goed.

Ik vind het hier de mooiste kust va Nederland en de camping is fantastisch.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Christien24-10-2019

Heerlijk rustig gelegen camping op loop- en fietsafstand van Zoutelande en het strand. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Schoon sanitair en ruime plaatsen gelegen op het Zuiden. Prima uitlaatmogelijkheden met hond tegenover de camping. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Tevens veel tips voor uitstapjes. Dagelijks warme bakker op de camping. Wij waren hier alweer voor de 3e keer. Onze favoriete camping in Zeeland!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Wolfgang Weitzel04-10-2019

Een dromerig, perfect resort.

Vertaald van Duits naar Nederlands

We hebben een heerlijke, ontspannen vakantie gehad met perfecte gastheren. Heel erg bedankt Adrie en Simone, we zullen volgend jaar terugkomen. Alles was erg schoon en gemaakt met liefde en passie. Gewoon geweldig.

• 10Fam. van Vianen22-09-2019

Zeer gastvrij en behulpzaam ontvangen door Adrie en Simone. De camping is fantastisch, erg netjes en schoon. Zee op korte afstand.

• 9Marcel Doodeman21-09-2019

Een aanrader voor iedere kampeerder !

Aangekomen op de camping zijn we vriendelijk ontvangen. Eerst een rondleiding gehad daarna een mooie grote plek toegewezen gekregen. Met veel ruimte voor de hond. De plaatsen waren goed afgebakend en ruim voldoende. De sanitaire voorziening was zeer schoon en voldoende aanwezig. We hebben nog deelgenomen aan de BBQ die georganiseerd werd voor al de campinggasten, grappig dat bijna iedereen er was en het was ook heel gezellig. Wat wij vooral waardeerden is dat deze camping kleinschalig is en er veel persoonlijke aandacht aanwezig was. We komen zeer zeker terug naar deze mini camping. Top camping !!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Fam. Jansen.01-09-2019

Fantastisch.

Na vele jaren met heel veel plezier met onze caravan op de camping te hebben gestaan dit jaar voor het eerst ,rolstoel gebonden, met een kleine camper op de camping geweest. Al bij aankomst op de camping werden alle registers open getrokken om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken. Er werd ons een prachtige plek aangeboden, privé sanitair beschikbaar gesteld, en zelfs in noodgeval een auto. Dagelijks werd er gevraagd of alles naar wens was en of er niet nog iets geregeld moest worden. Al met al ook in deze voor ons nieuwe situatie is het prima vertoeven bij Simone en Adrie. Wij komen zeker weer terug om te genieten van jullie camping en gastvrijheid. Hartelijk dank en tot ziens, Anja en Loek.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Rob van Veenhuisen28-08-2019

Op minicamping Boogaard wordt je hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De gastheer is ook heel vriendelijk! Het sanitair is heel schoon! De camping is keurig netjes. En kindvriendelijk. Elke morgen half negen komt de warme bakker met heerlijk vers brood en bolletjes en andere lekkernijen. Dat vonden wij erg prettig! De camping ligt mooi centraal tussen allerlei dorpjes. Je kan er heerlijk fietsen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10J.Alderliesten26-08-2019

Heerlijke week gekampeerd, dichtbij de zee, op deze fantastische en gastvrije camping

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Johan11-07-2019

Super en netjes gast vrij

Super camping kan er niet meer van maken adrie en Simone top mensen heb weer geboekt kom er vaker

Gereisd met partner in mei 2019

Camping Minicamping Boogaard info