WebsiteLink naar websiteWeer vandaag3°-1°
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

177 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Heerlijk gastvrij op deze prachtige camping!

Bart, Veronique en Sjors Peeters,
23-7-2018

Een prachtige camping met persoonlijke aandacht. Rustig maar centraal gelegen om prachtige uitstapjes te maken. Wij hebben hier twee weken gestaan met onze caravan. Simone en Adrie weten wat gastvrijheid is. Zij zijn makkelijk aanspreekbaar en erg behulpzaam. En de passie om een camping te beheren stralen ze helemaal uit!

Wij hebben erg genoten. Het strand op loopafstand en natuurlijk het prachtige Zeeland. De camping is mooi verzorgd en aangekleed met bloemen. Er was voor onze zoon (7 jr.) voldoende vertier. Simone zette zich in voor diverse activiteiten (voetbaltoernooi, dance award Zoutelande, knutselen). Simone en Adrie verzorgde een gezellige (kennismaking) BBQ voor de camping. Hierbij werd er zonder problemen rekening gehouden met een voedselallergie van ons. TOP! En natuurlijk de mooie bloemenexcursie van Adrie!

Een camping om tot rust te komen, om lekker te genieten van al het moois dat Zeeland te bieden heeft. Tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wij komen volgende jaar weer terug op de camping

Henk en Ria,
15-7-2018

Henk had pech met zijn fiets .

Geweldig behulpzaam Adrie en Simone voor Henk

Wat fijn camping 👍

geweldige fijne camping

Ge en Jan,
10-7-2018

Na vijf weken op deze camping gestaan te hebben even een compliment richting de beheerders, wat hebben jullie een mooie en schone gezellige camping en wat hebben jullie de taken goed verdeeld,Simone de gastvrouw die ons welkom heet en alles verteld over de camping en wat er zo te doen is op de camping maar ook daar buiten, tevens organiseert zij samen met Adri gezellige avonden zoals BBQ,mossel en tapas avonden. Adri,zeker niet op de laatste plaats, verzorgt de camping constant als gras maaien het snoeien van de omrastering zodat alles er spic en span uit ziet Complimenten samen. Wat wel een beetje jammer is dat ENKELE honden bezitters zich niet zo goed houden aan de spelregel betreft honden aan de lijn.Samen gevat een geweldige accommodatie en zeker aan te raden. Simone en Adri heel veel succes met jullie camping en wij hopen, bij leven en welzijn, volgend jaar weer van de partij te zijn. Liefs van ge en Jan

Henk van der Laan,
7-7-2018

Alles was goed. De ruime plaatsen. Het sanitair. De recreatieruimte. Vriendelijke eigenaren. In een woord toplokatie.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig gehad en kom zeker nog eens terug.

Jan-Paul en Nancy van Sark,
4-7-2018

De mini camping is een zeer mooi plekje om tot rust te komen op maar een paar honderd meter van zee. Altijd is alles tot in de puntjes verzorgd van toilet tot brood van tip van de dag tot een mosselavond van een gekoeld biertje tot de voetbal op groot scherm. Simone bedankt je bent een topper.

Met enkele minuten fietsen ben je bij strandtent Bluv waar ze een prima bietje tappen en je een mooi uitzicht hebt op zee.

Voor herhaling vatbaar!

Annelise,
17-6-2018

Wij zijn net terug van een week kamperen. Wat een super fijne camping. Het sanitair is fantastisch. Ruime plekken. Heel verzorgd en fijne mensen. Locatie is ook top! Al met al zijn wij super enthousiast en gaan wij zeker terugkeren.

Het is genieten!

Fam. Vermeer,
3-6-2018

We hebben weer geboekt voor eind augustus! We kunnen niet wachten!

Geweldige camping, lekkere broodjes ‘s morgens bij de bakker. Heerlijk fietsen!

Adrie en Simone zijn zeer betrokken bij hun gasten. Altijd een vriendelijke glimlach of een praatje. Niets is teveel! Het wordt de 6e keer en zeker niet de laatste keer! We komen eraan!!!

Zeldzaam goed

A van Zanten,
19-5-2018

Geweldig mooie minicamping gelegen tussen Zoutelande en Westkapelle.

Erg schoon en netjes ,rustig gelegen.

Wat zijn deze mensen gastvrij en vriendelijk.

Recensie hieronder kunnen wij ons totaal niet vinden .

Vlakbij strand en op fietsafstand van diverse leuke dorpjes.

Iedere morgen komt de bakker met heerlijk brood en andere lekkernijen.

Wij kwamen op de bonnefooi en vonden het jammer dat wij niet langer konden blijven .

Camping is zeer geliefd en voor ons jammer genoeg dikwijls vol, anders zeker deze zomervakantie teruggegaan

Gereisd met partner in mei 2018

👍 daar komen we zeker terug👍

Denys koen,
19-3-2018

Zeer mooie rustige propere camping met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Privé sanitair kraaknet en lekker warm daarbinnen om te douchen en voor een sanitaire stop.

Meer kan ik er niet aan toevoegen.

Gereisd met partner in maart 2018

Fantastische camping!

Karlijn,
15-1-2018

Wat een heerlijke camping is dit! We komen hier elk jaar met heel veel plezier en hopen dit nog jaren te doen. Altijd gezellig en fijn bij Adrie en Simone! De camping wordt hartstikke goed bijgehouden en elk jaar weer proberen ze weer te verbeteren. Jong, oud, kinderen of geen kinderen; Ga deze camping zeker eens proberen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.